Gert Luyckx' loopervaringen...
Inhoud blog
  • Herstart 2011: corrida 't sas
  • Eerste keer DNF - Nazareth
  • Massa jogging De Olifant
  • Dwars door Hasselt
  • Twee keer Oostende

    Laatste commentaren
  • cheap ray ban cheap (cheap sneakers online)
        op Herstart 2011: corrida 't sas
  • kate spade handbags sale (cheap sneakers online)
        op Marathon Man
  • cheap jordans online (cheap sneakers online)
        op Dwars door Grijsloke
  • rayban sunglasses outleT (cheap sneakers online)
        op Dwars door Izegem
  • sunglasses by dre (cheap sneakers online)
        op Rond de Nieuwe Koerswijk
  • beats by dr dre on sale (cheap sneakers online)
        op Long Life Marathon Gent
  • jordans 9 (cheap sneakers online)
        op Twee keer Oostende
  • ray ban outlet (cheap sneakers online)
        op Dwars door Hasselt
  • kate spade handbags sale (cheap sneakers online)
        op Massa jogging De Olifant
  • ray ban outlet (cheap sneakers online)
        op Eerste keer DNF - Nazareth

  • Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Gert Luyckx
    Ik ben een man en woon in Ingelmunster (België) en mijn beroep is projectleider bij Aquafin.
    Ik ben geboren op 07/09/1970 en ben nu dus 53 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: lopen, fietsen (op 't gemak), TV kijken.


    Onze verbouwingswerken
  • volg ze hier op de voet

  • of hoe een Limburger woont in West-Vlaanderen, werkt in Antwerpen en loopt waar het hem uitkomt...
    21-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Strandloop
    Gisteren heb ik door de hitte en het daaropvolgend onweer een looprustdagje ingelast. Voor vandaag keek ik al langer uit om nog eens een wedstrijd op een vrijdagavond te lopen. Eerst had ik De Pinte in gedachte. Maar op verschillende blogs lees ik over de 'Strandloop Oostende'. Spreekt me toch iets meer aan en dat zal het ook worden. Ik kijk er al naar uit om eens goed uit te waaien.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    21-08-2009
    wij gaan naar sijsele vanavond: http://www.levenslijndamme-rodahelis.be/Loopwedstrijden/Levenslijnloop/Levenslijnloop.htm =)

    21-08-2009, 17:03 geschreven door Peter


    ?

    km's laatste 12 maanden


    2011-Feb: 75
    2011-Jan: 109
    2010-Dec: 40
    2010-Nov: 0
    2010-Okt: 171
    2010-Sep: 148
    2010-Aug: 224
    2010-Jul: 220
    2010-Jun: 186
    2010-Mei: 159
    2010-Apr: 179
    2010-Maa: 201

    Andere loopblogs


    Berry
    Betty
    Carlos
    Chris
    Clint
    Cremke
    Dirk L.
    Dirk v T.
    Dominiek

    Etienne
    Francis
    Frank
    Fré
    Gerry
    Gino
    Guy
    Jan
    Johan
    Jurgen
    Katrien
    Koen
    Lorenzo
    Maarten
    Nathalie
    Nico
    Peter
    Sandra
    Stofke
    Tiny
    Tom
    Veerle
    Wim B.
    Wim Olifant
    Wouter


    Gelopen wedstrijden 2009

    Leiemarathon
    Dwars door het Westerkwartier
    Rond de Nieuwe Koerswijk
    Dwars door Izegem
    Dwars door Grijsloke
    Levenslijnloop
    Beach Run De Panne
    Nacht van West-Vlaanderen
    Mc Bride Run
    HM La Roche
    Kortrijk Loopt
    Dwars door de Zilten
    Permekeloop Jabbeke

    Rembertcorrida Torhout
    10 Mijl Aalter
    Marathon Antwerpen
    Halve marathon Lakosta
    Bruggenloop Wijnendale
    Zwinstedenloop
    Oostende-Brugge 10 miles
    Halve marathon Cadzand
    Archief 2008
    Archief 2007


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs