Inhoud blog
  • dag 36 en 37 einde van de reis
  • dag 35
  • dag 34
  • dag 33
  • dag 32
    Zoeken in blog

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • fietsen123
  • fietstoeren.be
  • vakantiefietser.be
  • van gent naar compostela op 28/04/2012
  • Blog als favoriet !
    fietstocht naar Compostela in 2009
    coolens gerda
    15-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.reisroute
    Een ontstoken teen en mijn fiets in onderhoud hebben de opbouw van mijn fietsconditie wat afgeremd. Alles is ondertussen o.k.,
    dus doen we verder.
    Vandaag ben ik voor het eerst gaan fietsen met mijn gele ortliebtassen. (  2 grote achteraan, 2 lowriders vooraan en een stuurtasje )
    Ik had veel bekijks en  het fietsen op die manier gaf me een goed gevoel en bracht me reeds in de sfeer van het avontuur. Mijn 
    uitrusting is nog niet compleet, want ik heb ook nog een lange fluoriscerende stok met bovenaan een vlagje ( dit zie je ook bij kinder-
    fietsen ). Dit zal ik pas monteren wanneer ik vertrek,( kwestie van  optimaal zichtbaar te zijn )
    De reisroute die ik uitgestippeld heb is :
    Lovendegen -Gent ( ik rijd eerst naar de St - Jacobskerk om mij eventjes terug te trekken in de kerk -indien die open is - en  mij
    te bezinnen over de reis  die ik zal aanvangen. Nadien begint de echte tocht . )
    Oudenaarde - Ronse
    Doornik - Cambrai
    St-Quentin - Noyon
    Compiegne - Chartres
    Vendôme - Tours
    Poitiers - Angoulême
    St - Emilion - Cadilac
    Biganon - Labouheyre
    Dax - Peyrehorade
    St - Jean Pied de port - Roncevalles
    Pamplona - Burgos
    Leon - COMPOSTELA



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    23-03-2009
    oeps
    oeps,
    vergeten:

    webadres luidt als volgt:
    http://www.fietstoeren.be/index.htm

    23-03-2009 om 21:00 geschreven door benny


    Ontmoeting fietsvakantiebeurs
    dag Gerda,

    op mijn site heb ik een link geplaatst naar jouw blog

    veel goeie moed en hou vol
    je bent alleszins aan een goeie voorbereiding bezig


    groetjes
    Benny




    23-03-2009 om 20:58 geschreven door Benny




    Archief per maand
  • 06-2009
  • 05-2009
  • 04-2009
  • 03-2009
  • 02-2009
  • 01-2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • Aankomst Santiago (Pedro)
        op
  • welkom terug (Geert)
        op dag 36 en 37 einde van de reis
  • Finisterra (Pierre)
        op dag 32
  • proficiat (Christina De Loore)
        op dag 32
  • Proficiat(Richard) (Richard Haeck)
        op dag 30
  • Bravissimo, well done (Margriet)
        op dag 30
  • Felicidades! (Linda Vanhoutte)
        op dag 30
  • Het einde van de wereld (Pierre Gyselinck)
        op DAG 28 EN 29
  • Formidastisch (Pierre Gyselinck)
        op
  • Proficiat (Leon)
        op DAG 28 EN 29
  • Aankomst (Michel)
        op
  • PROFICIAT (Patricia)
        op dag25, 26 en 27
  • Compostella (Pierre Gyselinck)
        op dag25, 26 en 27
  • buena sera (miel)
        op dag25, 26 en 27
  • Bonne chance (Margriet)
        op dag 24
  • Veel geluk (Joris)
        op dag 24
  • in gedachten... (Isabelle De Ryck)
        op dag 24
  • Santiago "in zicht" (Pierre Gyselinck)
        op dag 24
  • Proficiat (Christina De Loore)
        op dag 24
  • zo 'n reis... (frank )
        op dag 23

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs