Weathernews.nl Meerdaagse Verwachting
Photobucket - Video and Image Hosting
Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
Photobucket - Video and Image Hosting
Inhoud blog
  • foto's van poezen
  • nieuwste update.....
  • mijn brandend plaatje
  • twee nieuwe psp werkjes gemaakt
  • nieuwe psptjes
  • stupid me.....
  • een paar nieuwe scrappies
  • een nieuw scrappie
  • scrappen
  • weer een nieuwe update!
  • psp addict....
  • psp uitwerkingen
  • lesjes psp enzo...
  • colorize
  • brr er beweegt hier iets...
  • happy new year
  • leuke dingen
  • onze poezen
  • pictures
  • een leuk videootje
  • achtergrondje toevoegen aan je blog
  • mijn laatst gemaakte colorizes....
  • tweede blogje
  • het eerste logje op bloggen!
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Rondvraag / Poll
    wat ga je doen in je voorjaarsvakantie????
    lekker uitslapen....
    vroeg uit de veren....
    lekker bankhangen....
    op vakantie.....
    helemaal niks doen.....
    werken.....
    anders.......
    Bekijk resultaat

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Zoeken in blog

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • big brother live stream
  • big brother het laatste nieuws
  • Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Photobucket - Video and Image Hosting
    my blog.....my style....
    hey....leuk dat je er bent!!!!
    Er zijn geen (recente) berichten meer...

    Klik op de pijl naar links voor het archief...


    Foto

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Over mijzelf
    Ik ben gerda
    Ik ben een vrouw en woon in friesland (nederland) en mijn beroep is photoshop addict.
    Ik ben geboren op 13/11/1965 en ben nu dus 58 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: msn, pc, website's maken.

    Photobucket - Video and Image Hosting
     

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting
    welkom op mijn blog!!!
    Photobucket - Video and Image Hosting
    Archief per week
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 27/11-03/12 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006

    Photobucket - Video and Image Hosting
    Gastenboek
  • ben eens komen piepen
  • Leuke blog
  • Tof
  • bezoekje
  • zomaar

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Photobucket - Video and Image Hosting
    Blog als favoriet !

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Photobucket - Video and Image Hosting

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs