Stamboom van de familie Lankhorst uit Kampen.
Foto
Welkom op de register over de familie Lankhorst uit Kampen.
Over mijzelf
Ik ben P. van der Schaaf.
Ik ben een man en woon in (Fryslân) en mijn beroep is onderzoeker.
Ik ben geboren op 30/08/1946 en ben nu dus 77 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: natuurlijk Genealogie..
Inhoud blog
  • herrineringstegels Lankhorst 1803.
  • Ter nagedachtenis aan enkele familieleden.
  • No. 111. Willem Beckeringh Lankhorst 1833-1913 & Antonia Ten Cate 1831-1905.
  • generatie 9 t/m 10.
  • Agnietta Lankhorst & Ayelt Hingst No. 159.
  • Generatie 7 t/m 8.
  • Doopinschrijvingen van No 73; 74 en no.75.
  • Geboortelepel van Hendrikjes Aukes Stam *1778. No. 52.
  • Gen 5 t/ 7.
  • Gen 1 t/m 4
  • Sumiere beschrijving van de afkomst van de familie Lankhorst.
  • Welkom bij de familie Lankhorst.
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Gastenboek
  • heb 42 jaar voor Lankhorst Osingahuize en Nestlé gewerkt
  • Prima werkje

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Zoeken met Google


    Laatste commentaren
    Zoeken in blog

    Blog als favoriet !
    Startpagina !
    Mijn favorieten!
  • Stamboom Beckeringh.
  • De meest uitgebreide Internet gids op het gebied van stambomen; genealogie; familienamen en archieven.
  • Informatie over de Basis van de familie Lankhorst.
  • Genealogisch onderzoek in Overijssel.
  • Uw landelijk genealogisch onderzoek via 't Genlias.
  • Genealogisch onderzoek in Fryslân.
  • Belangstelling voor oude panden in Kampen? Klik dan hier!
  • Gegevens over de opvarende bij de VOC.
  • Belangstelling naar de familie Popma út Fryslân, kijk Hier!
  • Als uw familienaam Van der Schaaf voert, is dit misschien iets voor U.
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    celebritynews
    www.bloggen.be/celebri
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    familiewapens
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    pronkstukken
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Uw beoordeling is opgeslagen
    De waardering die u gegeven heeft aan dit blog werd correct opgeslagen.

    U kan hieronder de tussenstand bekijken:


    Heel goed 64 %
    Goed 29 %
    Voldoende 0 %
    Nog wat bijwerken 0 %
    Nog veel werk aan 7 %

    Totaal aantal stemmen: 14



    U komt dadelijk terug op de pagina van de berichten...

    Of klik hier om onmiddellijk terug te gaan...

    T -->

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs