Geert Dessein

21-03-2013
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.zaterdag 23 maart 2013
16u. zwerfvuilactie
17u. opening sauna De kempkens
18u.30 opening Sint-Hubrechtsplein
19u. kampioenenviering voermanmanillers De Kobbe
21u. ontbijtkeuzekaarting Cyloon


Geef hier uw reactie door
Uw naam *
Uw e-mail
URL
Titel *
Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
  Persoonlijke gegevens onthouden?
(* = verplicht!)
Reacties op bericht (0)



E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Blog als favoriet !

Klik hier
om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Over mijzelf
Ik ben Geert Dessein
Ik ben een man en woon in Ledegem (Vlaanderen) en mijn beroep is onderwijzer (momenteel gedetacheerd).
Ik ben geboren op 05/06/1962 en ben nu dus 61 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: politiek, computer.

Mijn favorieten
  • Gemeente Ledegem
  • MEVO Ledegem
  • Persoonlijke website
  • Ledegemse Puppeclub
  • Ons gezin
  • Burgemeester Ledegem

  • Zoeken met Google



    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs