Foto
Over mijzelf
Ik ben Deborah, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Debsie.
Ik ben een vrouw en woon in Zwolle (Nederland) en mijn beroep is Student, Stagaire, Moeder.
Ik ben geboren op 29/09/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wandelen, fietsen, gedichten verzamelen en schrijven, verhalen schrijven, .
Spontane huismama van 31 jaar uit Zwolle. Voor de rest zou ik zeggen vraag maar raak. Vragen staat vrij... maar antwoord
Gastenboek

Altijd leuk als je komt kijken, maar nog leuker voor mij als je een berichtje achterlaat. Groetjes xjes van mij

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Laatste commentaren
  • Bedankt (Deborah)
        op Klote - ex
  • .... (freerkje)
        op Klote - ex
  • Categorieën
  • Gedichten die ik zelf geschreven heb (58)
  • Gedichten door bekenden (17)
  • Verzameling (74)
  • Inhoud blog
  • Update
  • Zo op het eind van het jaar
  • Druk druk druk
  • Afscheid ben ik aan het nemen
  • Een stapje verder
  • Moe
  • Vriendschap 1
  • Heb me lief
  • Geluk 4
  • Afscheid 1
  • Een mens is nooit te (f)out om te leren
  • Waarom
  • Opgesloten
  • Geluk 3
  • Dansen
  • Positief
  • Onbereikbaar
  • Weer fout gedacht!
  • Rillingen door mijn lichaam heen
  • (Mister) X
  • Voor jou
  • Verwachtingen
  • Blijf bij me
  • We zien elkaar
  • Een vriend
  • Moeder
  • Condoleance 1
  • Een Schimmel of een Paard in de Assendorperstraat
  • Jij 1
  • Verliefd
  • Gevoelens 1
  • Liefste mama
  • Geluk 1
  • Echte vriendschap is er altijd!
  • Mijn vader
  • Vriendschap 2
  • Gedichtjes verzinnen
  • Borderline
  • Boos en kwaad
  • Klote - ex
  • Kom er wel bovenop
  • De ware
  • Voordat ik je had gezien
  • Verliefd
  • Voor L...., mijn gevoelens
  • Ode aan opa B.
  • Mijn kleine steun en toeverlaat
  • Vergissing
  • Zo vaak
  • De herinnering blijft...
  • Niets komt tussen ons in...
  • Gelukkig maken
  • Bedrog
  • Beste F...., (Sinterklaas)
  • Liefde is...
  • Samen zijn...
  • Door jou...
  • Koud en alleen
  • Mijn gevoel voor jou
  • Vind je wel leuk
  • Heel even...
  • Ik wil...
  • Dierenliefde
  • Vrienden
  • Vast
  • Voor E....,
  • Ik geloof in mij!
  • Ongelukkig
  • Scheiding
  • Sinterklaas voor mij 1
  • Bedrog 2
  • Me, myself and I
  • Wachten
  • New love
  • Hoop...
  • Twijfels 1
  • Depressief
  • Ik zeg NEE!
  • Ik baal ervan
  • Leven
  • Twijfels 3
  • Ode aan A...
  • Twijfels 2
  • Liegen en bedriegen
  • Rara...
  • Mixed emotions
  • Valentijn
  • Liefdesverdriet
  • Mijn droomjongen
  • Toen het begon
  • Witje
  • Voor nu en voor altijd
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    burnside
    www.bloggen.be/burnsid
    Forum

    Hier kan je al je vragen en/of opmerkingen kwijt over deze site.

    gedichten gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    gedichten - goede hosting
    Archief per maand
  • 09-2011
  • 12-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 09-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 01-2006
  • 12-2005
  • 09-2005
  • 08-2005
  • 07-2005
  • 03-2005
  • 02-2005
  • 01-2005
  • 12-2004
  • 09-2004
  • 07-2004
  • 01-2004
  • 09-2003
  • 08-2003
  • 06-2001
    Gedichtenblog van Debsie
    http://gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    Welkom op mijn gedichtenblog. Ik hoop dat je veel plezier zal beleven aan het bekijken ervan.
    15-09-2003
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twijfels 3
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er is een man in mijn leven
    Waar ik veel plezier mee kan beleven
    Ik ken hem nog maar net
    Maar ik wacht nu al op z'n eerste zet
    Gerda zei: 'dat is eehele gode vent
    Maar hij is vaak absent'
    voor zijn werk is hij vaak onderweg
    En droom dat ik in zijn armen leg (lig)
    Dat ik bij hem op schoot zit
    Om een kus bid
    Kom je langs of niet?
    Ik hoop dat je mij ook zo ziet

    Geschreven door: DvW - 2003

    15-09-2003 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Twijfels, Onzekerheid, Afwachten
    08-09-2003
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ode aan A...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik heb een nieuwe gevonden
    A... genaamd
    We voelen ons heel erg verbonden
    En ik heb me nog niet voor hem geschaamd
    Hij geeft me wat ik nodig heb
    En ik weet dat hij me niet nept
    Hij houdt van mij en ik vna hem
    Als ik bij hem ben, is het net of ik zwem
    Dan voel ik me zo vrij
    En ben ik zo blij
    Dan kan mijn wereld niet meer stuk
    Dan kan ik niet meer treuren
    Want ik voel iets: is dit nu GELUK?

    Geschreven door: DvW - 2003

    08-09-2003 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Vrijheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Twijfels 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn hoofd is in de war
    Ik hou van alle mannen
    Ik kom ze tegen in de bar
    Ik moet ze uit mijn hoofd bannen
    Ik heb een vriend waar ik toch gelukkig mee ben?
    O f is dat schijn?
    Die ik langer als die anderen ken
    Ik voel me niet fijn
    Vanavond had ik een ex-geliefde aan de telefoon
    Waar ik ook nog gevoelens voor vertoon
    Maar ik mag mijn gevoelens niet laten spreken
    Want dat zal me nog lelijk opbreken

    Geschreven door: DvW - 2003

    08-09-2003 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Twijfels, Gevoelens


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs