Foto
Over mijzelf
Ik ben Deborah, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Debsie.
Ik ben een vrouw en woon in Zwolle (Nederland) en mijn beroep is Student, Stagaire, Moeder.
Ik ben geboren op 29/09/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wandelen, fietsen, gedichten verzamelen en schrijven, verhalen schrijven, .
Spontane huismama van 31 jaar uit Zwolle. Voor de rest zou ik zeggen vraag maar raak. Vragen staat vrij... maar antwoord
Gastenboek

Altijd leuk als je komt kijken, maar nog leuker voor mij als je een berichtje achterlaat. Groetjes xjes van mij

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Laatste commentaren
  • Bedankt (Deborah)
        op Klote - ex
  • .... (freerkje)
        op Klote - ex
  • Categorieën
  • Gedichten die ik zelf geschreven heb (58)
  • Gedichten door bekenden (17)
  • Verzameling (74)
  • Inhoud blog
  • Update
  • Zo op het eind van het jaar
  • Druk druk druk
  • Afscheid ben ik aan het nemen
  • Een stapje verder
  • Moe
  • Vriendschap 1
  • Heb me lief
  • Geluk 4
  • Afscheid 1
  • Een mens is nooit te (f)out om te leren
  • Waarom
  • Opgesloten
  • Geluk 3
  • Dansen
  • Positief
  • Onbereikbaar
  • Weer fout gedacht!
  • Rillingen door mijn lichaam heen
  • (Mister) X
  • Voor jou
  • Verwachtingen
  • Blijf bij me
  • We zien elkaar
  • Een vriend
  • Moeder
  • Condoleance 1
  • Een Schimmel of een Paard in de Assendorperstraat
  • Jij 1
  • Verliefd
  • Gevoelens 1
  • Liefste mama
  • Geluk 1
  • Echte vriendschap is er altijd!
  • Mijn vader
  • Vriendschap 2
  • Gedichtjes verzinnen
  • Borderline
  • Boos en kwaad
  • Klote - ex
  • Kom er wel bovenop
  • De ware
  • Voordat ik je had gezien
  • Verliefd
  • Voor L...., mijn gevoelens
  • Ode aan opa B.
  • Mijn kleine steun en toeverlaat
  • Vergissing
  • Zo vaak
  • De herinnering blijft...
  • Niets komt tussen ons in...
  • Gelukkig maken
  • Bedrog
  • Beste F...., (Sinterklaas)
  • Liefde is...
  • Samen zijn...
  • Door jou...
  • Koud en alleen
  • Mijn gevoel voor jou
  • Vind je wel leuk
  • Heel even...
  • Ik wil...
  • Dierenliefde
  • Vrienden
  • Vast
  • Voor E....,
  • Ik geloof in mij!
  • Ongelukkig
  • Scheiding
  • Sinterklaas voor mij 1
  • Bedrog 2
  • Me, myself and I
  • Wachten
  • New love
  • Hoop...
  • Twijfels 1
  • Depressief
  • Ik zeg NEE!
  • Ik baal ervan
  • Leven
  • Twijfels 3
  • Ode aan A...
  • Twijfels 2
  • Liegen en bedriegen
  • Rara...
  • Mixed emotions
  • Valentijn
  • Liefdesverdriet
  • Mijn droomjongen
  • Toen het begon
  • Witje
  • Voor nu en voor altijd
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Forum

    Hier kan je al je vragen en/of opmerkingen kwijt over deze site.

    gedichten gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    gedichten - goede hosting
    Archief per maand
  • 09-2011
  • 12-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 09-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 01-2006
  • 12-2005
  • 09-2005
  • 08-2005
  • 07-2005
  • 03-2005
  • 02-2005
  • 01-2005
  • 12-2004
  • 09-2004
  • 07-2004
  • 01-2004
  • 09-2003
  • 08-2003
  • 06-2001
    Gedichtenblog van Debsie
    http://gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    Welkom op mijn gedichtenblog. Ik hoop dat je veel plezier zal beleven aan het bekijken ervan.
    27-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een mens is nooit te (f)out om te leren

    Wat heb ik mezelf aangedaan en al die anderen
    om mij heen?
    Ik zit nu in de gevangenis en ik voel me zo alleen
    door een hele stomme fout, ik kon de wereld aan
    Hoe heb ik kunnen denken dat het niet fout zou gaan
    Met eurotekens in mijn hoofd, ik dacht dat lukt me wel
    Het risico is toch minimaal en het geld verdien ik snel
    Het bewijst dat ik ecth blond ben
    Mijn brein laat me in de steek
    Ik zou beter moeten weten, dus ik ben dommer dan ik leek
    Nu zit ik hier mijn tijd uit en denk een heleboel
    Ik vraag me heel erg af hoe ik me over twee maanden voel
    Ik speelde met mijn leven
    Ik dacht dat ik het gemaakt had, helaas
    duurde dat maar even

    een mens is nooit te (f)oud om te leren

    (Geschreven door: JH)

    27-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Leren, Geld, Denken, Ongelukkig
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarom

    Waarom zijn er zoveel vragen in een
    wanhopig mensenhart?
    Waarom moet ik zoveel dragen?
    Waarom trof juist mij die smart?
    Waarom ga ik niet net als anderen zonder strijd
    door het leven heen?
    Waarom werd aan mij ontnomen dat wat ik het
    liefste had?
    En waarom moest ik juist missen wat ik zo
    nodig had?
    Waarom steeds weer nieuwe zorgen?
    Waarom steeds weer nieuwe strijd?
    Waarom hebben anderen alles?
    Waarom raak ik zoveel kwijt?

    (Geschreven door: JH)

    27-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Vragen, Liefde, Smart, Ongelukkig
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Opgesloten

    4 Weken verder nog steeds in de cel
    Maar over het algemeen red ik het wel
    Er zijn dagen met tranen en dagen met pijn
    Maar er zijn ook momenten dat ik gelukkig kan zijn
    Bezoel van mijn vrouw en moeder
    Mijn dagelijkse post en even ben ik dan van al mijn ellende verlost
    Het zonnetje schijnt, een vogel fluit
    Dan toch weer de gedachte: ik wil eruit
    Maar ik moet hier nog blijven, zeker tot mijn rechtzaak
    Ik leer hier een hoop en vooral over mij
    En al die zelfkennis maakt me een klein beetje blij
    Alleen met mezelf, ik moet het doen
    Maar ik denk nog steeds: Wat was ik een oen!
    Nog zeker zes maanden moet ik overleven
    Maar ach...

    In een life time is dat maar even!

    (Geschreven door: JH)

    27-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Gevangen, Gedachten, Zelfkennis
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geluk 3

    Geluk is het licht waar ieder naar smacht
    Hoe rijk je ook bent
    Geluk geeft je kracht
    Hoe lang ik ook zocht
    En waar ik ook keek
    Ik kon niets vinden
    Wat op mijn lichtje leek
    NU kan ik weer lachen
    En voel me weer vrij
    Want ik heb het gevonden
    Dat lichtje ben jij
    toch is geluk iets
    Waar je beiden aan werken moet
    Met heel je hart en ziel
    En dat is wat ieder van ons doet
    Daarom geef ik heel mijn hart aan jou
    En wil ik je hiermee zeggen
    Hoeveel ik van je hou

    (Gekregen van: JH)

    27-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Geluk, Liefde, Zoeken
    26-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Positief

    Ook al valt het leven
    wel eens tegen
    en gaat soms
    alles verkeerd
    probeer dan uit die tegenvallers
    iets positiefs te halen
    dan heb je toch
    iets belangrijks geleerd

    (Geschreven door: JS)

    26-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Positief, Leren, Tegenvallers
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zien elkaar

    We zien elkaar,
    want we hebben gestreden
    Uren gesproken
    en elkaar niet gemeden
    Samen gehuild,
    elkaars pijnen geleden
    Geen loze woorden,
    de leegte gevuld
    De strijd aangebonden
    en elkaar toen gevonden

    (Geschreven door: JS)

    20-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Ziekte, Strijd, Liefde, Vriendschap
    19-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij 1

    Ik zie je in de bloemen,
    Ik zie je in de zon.
    Al ben je niet meer zichtbaar,
    Ik speur je warmtebron.
    Steeds voel ik jou nabijheid,
    Steeds ben je om me heen.
    Door wat wij samen hadden
    voel ik me niet alleen.

    (Geschreven door: JS)

    19-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Overlijden, liefde
    02-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gevoelens 1

    Soms dubbel, soms enkel
    Soms zoveel of helemaal niet
    Boos en verdrietig
    Dan weer opgewekt en blij
    We willen stil blijven staan
    En niet meer verder gaan

    Soms licht, soms is het donker
    Wij moeten verder gaan
    Kijk naar de sterren, kijk naar de maan

    Soms blijdschap, soms pijn
    Er lijkt geen einde aan te komen
    Blijf kijken naar de bloemen en de bomen

    Soms verdriet, soms opgewekt
    Hou je vast aan de goede dingen
    En probeer te zingen!
    Daar moet je voor gaan
    En blijf niet stil staan

    (Geschreven door: Bianca Jager)

    02-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Gevoel, verdriet
    22-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geluk 1

    Geluk zit in een heel klein doosje
    doe je het open dan moet je zorgen
    dat het niet wegvliegt

    Koester het als het mooiste
    sieraad en zorg dat je
    ervan geniet

    Ben je zover dat je dat beseft
    dan kun je met geluk overweg

    (Geschreven door: JS)

    22-06-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Geluk
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Echte vriendschap is er altijd!

    Van alles op aarde,
    heeft vriendschap wel de meeste waarde
    't Is niet te koop,
    en je hoeft ook niet te smeken met stroop
    Je moet ook nooit vriendschap veinzen,
    want daar zal iedereen voor terugdeinzen
    maar gewoon een open hart
    is voor vriendschap de beste start

    (Geschreven door: JS)

    22-06-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Kus, liefde
    05-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas voor mij 1

    De gedichtenpiet zit naar buiten te turen
    Want de Sint heeft vergeten informatie over Debsie te sturen

    Van de pakjespiet heeft hij gehoord
    Debsie is vaak bij de Zwolse Poort

    De gedichtenpiet gaat snel een verrekijker huren
    Om zo bij de Zwolse Poort naar binnen te gluren

    Daar zit hij in een bootje vlak boven de waterspiegel
    Geen Deborah te zien want de ruiten zijn als een spiegel

    Piet begint te balen van al die verloren uren
    En besluit een spionpiet te sturen

    De spionpiet besluit zich als stageloopster te verkleden
    En als Monique een officiële taak te bekleden

    De spionpiet kan zo tijdens de therapie uren
    Toch nog informatie over Debsie naar de gedichtenpiet sturen

    De gedichtenpiet denkt: dit zal de Sint wel bevallen
    Debsie is niet op haar mondje gevallen

    Nu na al die escapades de gedichtenpiet eindelijk rustig zit
    Weet hij één ding zeker, die Debsie is een dame met pit

    (Geschreven door: Monique - Sinterklaas bij de Zwolse Poort)

    05-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Sinterklaas


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs