Foto
Over mijzelf
Ik ben Deborah, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Debsie.
Ik ben een vrouw en woon in Zwolle (Nederland) en mijn beroep is Student, Stagaire, Moeder.
Ik ben geboren op 29/09/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wandelen, fietsen, gedichten verzamelen en schrijven, verhalen schrijven, .
Spontane huismama van 31 jaar uit Zwolle. Voor de rest zou ik zeggen vraag maar raak. Vragen staat vrij... maar antwoord
Gastenboek

Altijd leuk als je komt kijken, maar nog leuker voor mij als je een berichtje achterlaat. Groetjes xjes van mij

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Laatste commentaren
  • Bedankt (Deborah)
        op Klote - ex
  • .... (freerkje)
        op Klote - ex
  • Categorieën
  • Gedichten die ik zelf geschreven heb (58)
  • Gedichten door bekenden (17)
  • Verzameling (74)
  • Inhoud blog
  • Update
  • Zo op het eind van het jaar
  • Druk druk druk
  • Afscheid ben ik aan het nemen
  • Een stapje verder
  • Moe
  • Vriendschap 1
  • Heb me lief
  • Geluk 4
  • Afscheid 1
  • Een mens is nooit te (f)out om te leren
  • Waarom
  • Opgesloten
  • Geluk 3
  • Dansen
  • Positief
  • Onbereikbaar
  • Weer fout gedacht!
  • Rillingen door mijn lichaam heen
  • (Mister) X
  • Voor jou
  • Verwachtingen
  • Blijf bij me
  • We zien elkaar
  • Een vriend
  • Moeder
  • Condoleance 1
  • Een Schimmel of een Paard in de Assendorperstraat
  • Jij 1
  • Verliefd
  • Gevoelens 1
  • Liefste mama
  • Geluk 1
  • Echte vriendschap is er altijd!
  • Mijn vader
  • Vriendschap 2
  • Gedichtjes verzinnen
  • Borderline
  • Boos en kwaad
  • Klote - ex
  • Kom er wel bovenop
  • De ware
  • Voordat ik je had gezien
  • Verliefd
  • Voor L...., mijn gevoelens
  • Ode aan opa B.
  • Mijn kleine steun en toeverlaat
  • Vergissing
  • Zo vaak
  • De herinnering blijft...
  • Niets komt tussen ons in...
  • Gelukkig maken
  • Bedrog
  • Beste F...., (Sinterklaas)
  • Liefde is...
  • Samen zijn...
  • Door jou...
  • Koud en alleen
  • Mijn gevoel voor jou
  • Vind je wel leuk
  • Heel even...
  • Ik wil...
  • Dierenliefde
  • Vrienden
  • Vast
  • Voor E....,
  • Ik geloof in mij!
  • Ongelukkig
  • Scheiding
  • Sinterklaas voor mij 1
  • Bedrog 2
  • Me, myself and I
  • Wachten
  • New love
  • Hoop...
  • Twijfels 1
  • Depressief
  • Ik zeg NEE!
  • Ik baal ervan
  • Leven
  • Twijfels 3
  • Ode aan A...
  • Twijfels 2
  • Liegen en bedriegen
  • Rara...
  • Mixed emotions
  • Valentijn
  • Liefdesverdriet
  • Mijn droomjongen
  • Toen het begon
  • Witje
  • Voor nu en voor altijd
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tascha456
    www.bloggen.be/tascha4
    Forum

    Hier kan je al je vragen en/of opmerkingen kwijt over deze site.

    gedichten gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    gedichten - goede hosting
    Archief per maand
  • 09-2011
  • 12-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 09-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 01-2006
  • 12-2005
  • 09-2005
  • 08-2005
  • 07-2005
  • 03-2005
  • 02-2005
  • 01-2005
  • 12-2004
  • 09-2004
  • 07-2004
  • 01-2004
  • 09-2003
  • 08-2003
  • 06-2001
    Gedichtenblog van Debsie
    http://gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    Welkom op mijn gedichtenblog. Ik hoop dat je veel plezier zal beleven aan het bekijken ervan.
    21-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor L...., mijn gevoelens
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik hou van jou
    nu al
    ondanks dat ik je bijna niet ken
    Ik mis je
    iedere dag en iedere nacht
    terwijl ik vlak bij je ben
    Jij bent zo dichtbij
    en ik kan je niet aanraken
    Bij jou voel ik me vrij
    of ga je afhaken?
    Ik heb het voor mezelf verknald
    en het goed vergalt
    Ik hoop dat je tot een besluit komt
    ten positieve van mij
    Dat je ook van mij houdt
    maar het vermomd
    Ik wil je aan mijn zij
    maar jij weet het nog niet zeker
    Ik wil je graag snel weer zien...
    morgen misschien???

    Geschreven door: DvW - 21 mei 2007

    21-05-2007 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefe, Twijfels, Gevoelens
    19-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ode aan opa B.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zo kort heb ik je gekend
    Heel kort maar
    En toch had ik het gevoel
    het leek een eeuwigheid te duren

    Zeg me waar je nu bent
    Altijd had jij een lief gebaar
    De rest was zo koel
    maar bij jou loerde een groter gevaar

    Je was de liefste man
    die ik ooit gekend heb
    een man waar je van houden kan
    nu ik mijn tranen weg dep

    Rust zacht, opa!
    Heel veel liefs van je vergeten kleinzoon...

    Geschreven door: DvW - 19 april 2007

    19-04-2007 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Condoleance, Verdriet, Kleinkinderen, Gemis, Liefde
    16-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn kleine steun en toeverlaat
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Iedere keer wanneer het weer wat beter gaat
    is er wel weer iemand die je terug de grond in slaat
    Soms lig ik huilend in bed,
    te denken aan mijn volgende zet
    Om mijn leven op orde te krijgen
    moet ik de eindjes aan elkaar rijgen
    Moeilijk vind ik dat soms wel
    maar dat vergeet ik snel
    als ik kijk in de ogen van mijn zoon
    en hij mij zijn liefde toont
    Wij houden onvoorwaardelijk van elkaar
    en dat is in het leven toch het mooiste gebaar!

    Geschreven door: DvW - 16 februari 2007

    16-02-2007 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Kinderen, Gevoelens, Liefde
    04-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vergissing
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik dacht dat
    je weer gek op me was
    Maar dat was niet zo
    Ik dacht dat
    je nog steeds van me hield
    Maar dat was niet zo
    Nu doe je moeilijk over een jas
    en ik vraag me af
    wat je bezield
    Maar jij bewijst hetgeen ik altijd al zei:

    ...Alle mannen zijn hetzelfde!

    Geschreven door: DvW - 4 januari 2007

    04-01-2007 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Vergissing, Liefde
    01-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zo vaak
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ben er in getrapt, voor de zoveelste keer
    mar het was je laatste kans
    Nu gebeurt het niet meer
    Wat was ik toch een lapzwans
    om je toch nog eens te geloven
    en daarna de leifde van jou weer te zien doven
    Ik trapte er zovaak in
    daarna liepen de tranen weer over mijn kin
    Zo vaak ben ik blind geweest
    en met jou nog het meest
    Hoe heb ik zo stom kunnen zijn?
    Je doet me toch telkens weer pijn
    voor de zoveelste keer kreeg ik het bewijs!

    Geschreven door: DvW - 2007

    01-01-2007 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Gedachten, Liefde, Verdriet, haat
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De herinnering blijft...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    De herinnering blijft
    aan de dingen die hadden kunnen gebeuren
    De herinnering blijft
    aan de gebeurtenissen die mij hadden kunnen gebeuren

    maar je liet me alleen
    Je ging van me heen
    En toch kom je iedere keer weer terug
    en raak ik verslaafd aan jou, als met een drug

    Nu denk ik na over wat ik moet doen
    Wordt het dan weer net als toen?
    Of gaat het nu wel goed?
    En zeg je het nu wel, als je niet meer meedoet?

    En niet zoals de laatste keer
    Dat deed mij echt zeer
    Eerst praten, dan doen!

    Geschreven door: DvW - 2007

    01-01-2007 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Twijfels, Gevoelens, Nadenken
    15-10-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Niets komt tussen ons in...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er is iemand voor mij
    nog maar kort in mijn leven
    Maar nu al heel veel om geef
    Dat ben jij...

    Ik moet je nu missen
    want ze hebben je weggehaald bij mij
    Ik hou zoveel van jou
    en dan moeten ze ons zo dissen

    Maar dat staat onze liefde niet in de weg
    Nee, niets doet onze liefde stoppen
    Want wij houden van elkaar
    En degenen die denken ons uit elkaar te kunnen houden, heeft vette pech

    Ik houd van hem, hij van mij
    Niets komt daar tussen
    Hij is mijn liefste
    bij hem voel ik me vrij

    Geschreven door: DvW - Oktober 2006

    15-10-2006 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Gemis, Wachten
    01-09-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gelukkig maken
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wil jou alles geven
    om jou gelukkig te maken
    Wij moeten samen door het leven
    Ik zal nooit afhaken
    want ik hou van jou
    en ik blijf je trouw
    Jij bent degene die mijn hart verblijdt
    Ik ben voor altijd jouw meid!

    Geschreven door: DvW - September 2005

    01-09-2006 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Geluk, Trouw, Volhouden
    01-01-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedrog
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik zit te wachten op jou
    omdat ik op je beloftes vertrouw
    Ik hoop dat je je niet heb bedacht
    en denkt dat ik voor altijd op je wacht
    Ik wil gewoon eerst met je praten
    Weet je dan niet hoe fijn het was toen we in die hotelkamer zaten?
    Weet je nog hoe het was in het park in Holterbroek?
    Of bekijk je het vanuit een andere hoek?
    ik weet niet wat je van mij wil
    behalve dan dat ik je vil
    als je me weer bedonderd
    terwijl ik jou heb bewonderd
    Ik wil je zo graag terug
    en het leifst heel vlug
    Want we hebben al zoveel tijd verspeeld
    Ik hoop dat ik er niet te zwaar aan heb getild

    Geschreven door: DvW - 2006

    01-01-2006 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Twijfels, Gevoelens, Nadenken
    05-12-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste F...., (Sinterklaas)
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Sint en Piet, die wisten niet
    wat zij jou moesten schenken
    toen zei Piet:
    laat mij eens denken

    Ze bedachten een spel
    wat heel leuk is, voor ieder wel
    dus doe maar mee
    en zeg geen nee

    De Sint moest toen
    een gedichtje voor jou schrijven
    Dat ging hij doen
    en begon bedenkelijk in zijn handen te wrijven

    Veel plezier en veel goed
    dat is fijn voor ieders gemoed
    Laat het komen, zoals het komt
    en zie wie zich nu als Sint heeft vermomd

    Geschreven door: DvW - 5 december 2005

    05-12-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Sinterklaas, Dichten
    15-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde is...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Liefde is...
    samen een snoepje eten op een bankje in het park
    Liefde is...
    samen wakker worden met een enorme kater
    Liefde is...
    Elkaar aanvoelen in moeilijke tijden
    Liefde is...
    hem vertrouwen als hij zonder jou weg gaat
    Liefde is...
    De hele dag aan hem denken

    Wij hebben dus echte liefde gevonden bij elkaar!

    Geschreven door: DvW - 2005

    15-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Genieten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samen zijn...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Samen zijn
    is samen wandelen door de bossen
    Samen zijn
    is samen, hand in hand, door de stad lopen
    Samen zijn
    is samen gek doen in de dierentuin
    Samen zijn
    is samen overal naartoe gaan
    Zolang je het maar samen doet
    komt het geluk je wel tegemoet

    Geschreven door: DvW - 2005

    15-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Samenzijn, Bezigheden, Geluk
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Door jou...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er is een speciaal iemand voor mij
    Dat ben jij
    Mijn leven is een stuk leuker geworden
    Dat komt door jou
    Ik weet nu weer hoe ik liefde moet geven
    Dat geef ik jou
    Want jij bent degene waardoor ik weer begon te leven
    Door jou voel ik me vrij als een vogel
    Ik heb de hele dag een warm gevoel in mijn lichaam
    Ik ben ook weer tevreden over mijn uiterlijk
    door jou complimentjes
    Alle skomt door jou
    Dus jij bent gewoon mijn allesje

    Geschreven door: DvW - 2005

    15-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Geluk, Gedachten
    08-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud en alleen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik voel me koud en alleen
    Zonder iemand om me heen
    Soms denk ik 'was ik maar dood'
    Soms, in gevallen van nood
    Als ik helemaal alleen ben
    En denk dat ik niemand ken
    Niemand wil van mij houden
    Dat zou wel kunnen, als ze mij leren zouden
    Hoe ik iemand lief moet hebben
    Maar niemand neemt daar de tijd voor
    En ik krijg het altijd pas later door
    Dat ze me voor de zoveelste keer bedonderd hebben
    Ik heb zoveel liefde in mijn hart
    Meer dan me lief is
    De enige manier hoe ik liefde weet te geven
    Is hoe mijn pa me dat geleerd heeft
    Snap je nu hoe ik heb geleefd?
    Het leven is zwaar kut
    Nog even en ik heb niet meer het fut
    Om zo verder te leven
    Dan word het nog kouder en eenzamer als nou
    Maar dan wordt de lucht weer blauw
    En hier zit je nou...

    Geschreven door: DvW - 2005

    08-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Eenzaamheid, Gedachten, Gevoelens, Liefde
    01-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn gevoel voor jou
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wil bij jou zijn
    Ik wil je in mijn armen sluiten
    Ik wil mijn gevoelens voor je uiten
    maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen
    Ik wil mijn ziel aan je blootleggen
    Mijn liefde voor jou kan ik niet beschrijven
    maar dit gevoel zal altijd zo blijven
    Jij met je mooie ogen
    Ik laat jou nooit meer gaan
    Mijn liefde voor jou blijft altijd verstaan

    Geschreven door: DvW - 1 september 2005

    01-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Gevoelens, uiting, Liefde
    29-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vind je wel leuk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ken je verder niet
    maar vindje wel leuk
    Niet hartstikke leuk
    maar vind je wel leuk
    je wilt me masseren
    dat vind ik wel leuk
    Je kust me over mijn hele lichaam
    en dat vind ik wel leuk

    Geschreven door DvW - 29 augustus 2005

    29-08-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Plezier, Masseren
    25-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel even...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Heel even...
    zijn we bij elkaar geweest
    Heel even...
    echt genoten
    Heel even...
    dacht ik: 'Dat wil ik nog een keer'
    Heel even...
    maar nu niet meer!

    Geschreven door: DvW - 25 augustus 2005

    25-08-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Fout, Genieten
    26-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik wil...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wil dat hij me bemint
    zoals hij nog nooit iemand bemint heeft
    Ik wil dat hij me vasthoudt
    zoals hij nog nooit iemand vast heeft gehouden
    Ik wil dat hij lol met me heeft
    zoals hij nog nooit lol met iemand heeft gehad
    Dit alles en nog veel meer wil ik...

    Of ben ik nu egoïstisch?

    Geschreven door: DvW - 2005

    26-07-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Beminnen, Liefde, Vasthouden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dierenliefde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er was eens een hondje in Dieren
    Die zat een ander hondje te klieren
    Toen gaf hij haar een zoen
    En wat gebeurde er toen?
    toen konden ze de bruiloft gaan vieren

    Geschreven door: DvW

    26-07-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Dieren, Honden, Liefde
    21-03-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrienden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als je geld hebt,
    heb je vrienden.
    Als je altijd vrolijk bent,
    heb je vrienden.
    Maar wat als je nu eens van je afmept,
    heb je dan nog vrienden?
    Of als je denkt dat je iemand kent?
    Ik ken er zelfs die met je mee zouden grienen
    Vriendschap is moeilijk te vinden
    en dan nog eens een vriend die zich echt durft te binden

    Ik kan er over mee praten
    Geloof me, ik ben ze nog niet tegen gekomen!

    Geschreven door DvW - 21 maart 2005

    21-03-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Vriendschap, Bedrog


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs