Foto
Over mijzelf
Ik ben Deborah, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Debsie.
Ik ben een vrouw en woon in Zwolle (Nederland) en mijn beroep is Student, Stagaire, Moeder.
Ik ben geboren op 29/09/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wandelen, fietsen, gedichten verzamelen en schrijven, verhalen schrijven, .
Spontane huismama van 31 jaar uit Zwolle. Voor de rest zou ik zeggen vraag maar raak. Vragen staat vrij... maar antwoord
Gastenboek

Altijd leuk als je komt kijken, maar nog leuker voor mij als je een berichtje achterlaat. Groetjes xjes van mij

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Laatste commentaren
  • Bedankt (Deborah)
        op Klote - ex
  • .... (freerkje)
        op Klote - ex
  • Categorieën
  • Gedichten die ik zelf geschreven heb (58)
  • Gedichten door bekenden (17)
  • Verzameling (74)
  • Inhoud blog
  • Update
  • Zo op het eind van het jaar
  • Druk druk druk
  • Afscheid ben ik aan het nemen
  • Een stapje verder
  • Moe
  • Vriendschap 1
  • Heb me lief
  • Geluk 4
  • Afscheid 1
  • Een mens is nooit te (f)out om te leren
  • Waarom
  • Opgesloten
  • Geluk 3
  • Dansen
  • Positief
  • Onbereikbaar
  • Weer fout gedacht!
  • Rillingen door mijn lichaam heen
  • (Mister) X
  • Voor jou
  • Verwachtingen
  • Blijf bij me
  • We zien elkaar
  • Een vriend
  • Moeder
  • Condoleance 1
  • Een Schimmel of een Paard in de Assendorperstraat
  • Jij 1
  • Verliefd
  • Gevoelens 1
  • Liefste mama
  • Geluk 1
  • Echte vriendschap is er altijd!
  • Mijn vader
  • Vriendschap 2
  • Gedichtjes verzinnen
  • Borderline
  • Boos en kwaad
  • Klote - ex
  • Kom er wel bovenop
  • De ware
  • Voordat ik je had gezien
  • Verliefd
  • Voor L...., mijn gevoelens
  • Ode aan opa B.
  • Mijn kleine steun en toeverlaat
  • Vergissing
  • Zo vaak
  • De herinnering blijft...
  • Niets komt tussen ons in...
  • Gelukkig maken
  • Bedrog
  • Beste F...., (Sinterklaas)
  • Liefde is...
  • Samen zijn...
  • Door jou...
  • Koud en alleen
  • Mijn gevoel voor jou
  • Vind je wel leuk
  • Heel even...
  • Ik wil...
  • Dierenliefde
  • Vrienden
  • Vast
  • Voor E....,
  • Ik geloof in mij!
  • Ongelukkig
  • Scheiding
  • Sinterklaas voor mij 1
  • Bedrog 2
  • Me, myself and I
  • Wachten
  • New love
  • Hoop...
  • Twijfels 1
  • Depressief
  • Ik zeg NEE!
  • Ik baal ervan
  • Leven
  • Twijfels 3
  • Ode aan A...
  • Twijfels 2
  • Liegen en bedriegen
  • Rara...
  • Mixed emotions
  • Valentijn
  • Liefdesverdriet
  • Mijn droomjongen
  • Toen het begon
  • Witje
  • Voor nu en voor altijd
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    vitalski
    www.bloggen.be/vitalsk
    Forum

    Hier kan je al je vragen en/of opmerkingen kwijt over deze site.

    gedichten gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    gedichten - goede hosting
    Archief per maand
  • 09-2011
  • 12-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 09-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 01-2006
  • 12-2005
  • 09-2005
  • 08-2005
  • 07-2005
  • 03-2005
  • 02-2005
  • 01-2005
  • 12-2004
  • 09-2004
  • 07-2004
  • 01-2004
  • 09-2003
  • 08-2003
  • 06-2001
    Gedichtenblog van Debsie
    http://gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    Welkom op mijn gedichtenblog. Ik hoop dat je veel plezier zal beleven aan het bekijken ervan.
    15-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefde is...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Liefde is...
    samen een snoepje eten op een bankje in het park
    Liefde is...
    samen wakker worden met een enorme kater
    Liefde is...
    Elkaar aanvoelen in moeilijke tijden
    Liefde is...
    hem vertrouwen als hij zonder jou weg gaat
    Liefde is...
    De hele dag aan hem denken

    Wij hebben dus echte liefde gevonden bij elkaar!

    Geschreven door: DvW - 2005

    15-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Genieten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Samen zijn...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Samen zijn
    is samen wandelen door de bossen
    Samen zijn
    is samen, hand in hand, door de stad lopen
    Samen zijn
    is samen gek doen in de dierentuin
    Samen zijn
    is samen overal naartoe gaan
    Zolang je het maar samen doet
    komt het geluk je wel tegemoet

    Geschreven door: DvW - 2005

    15-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Samenzijn, Bezigheden, Geluk
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Door jou...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er is een speciaal iemand voor mij
    Dat ben jij
    Mijn leven is een stuk leuker geworden
    Dat komt door jou
    Ik weet nu weer hoe ik liefde moet geven
    Dat geef ik jou
    Want jij bent degene waardoor ik weer begon te leven
    Door jou voel ik me vrij als een vogel
    Ik heb de hele dag een warm gevoel in mijn lichaam
    Ik ben ook weer tevreden over mijn uiterlijk
    door jou complimentjes
    Alle skomt door jou
    Dus jij bent gewoon mijn allesje

    Geschreven door: DvW - 2005

    15-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Geluk, Gedachten
    08-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koud en alleen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik voel me koud en alleen
    Zonder iemand om me heen
    Soms denk ik 'was ik maar dood'
    Soms, in gevallen van nood
    Als ik helemaal alleen ben
    En denk dat ik niemand ken
    Niemand wil van mij houden
    Dat zou wel kunnen, als ze mij leren zouden
    Hoe ik iemand lief moet hebben
    Maar niemand neemt daar de tijd voor
    En ik krijg het altijd pas later door
    Dat ze me voor de zoveelste keer bedonderd hebben
    Ik heb zoveel liefde in mijn hart
    Meer dan me lief is
    De enige manier hoe ik liefde weet te geven
    Is hoe mijn pa me dat geleerd heeft
    Snap je nu hoe ik heb geleefd?
    Het leven is zwaar kut
    Nog even en ik heb niet meer het fut
    Om zo verder te leven
    Dan word het nog kouder en eenzamer als nou
    Maar dan wordt de lucht weer blauw
    En hier zit je nou...

    Geschreven door: DvW - 2005

    08-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Eenzaamheid, Gedachten, Gevoelens, Liefde
    01-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn gevoel voor jou
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wil bij jou zijn
    Ik wil je in mijn armen sluiten
    Ik wil mijn gevoelens voor je uiten
    maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen
    Ik wil mijn ziel aan je blootleggen
    Mijn liefde voor jou kan ik niet beschrijven
    maar dit gevoel zal altijd zo blijven
    Jij met je mooie ogen
    Ik laat jou nooit meer gaan
    Mijn liefde voor jou blijft altijd verstaan

    Geschreven door: DvW - 1 september 2005

    01-09-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Gevoelens, uiting, Liefde
    29-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vind je wel leuk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ken je verder niet
    maar vindje wel leuk
    Niet hartstikke leuk
    maar vind je wel leuk
    je wilt me masseren
    dat vind ik wel leuk
    Je kust me over mijn hele lichaam
    en dat vind ik wel leuk

    Geschreven door DvW - 29 augustus 2005

    29-08-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Plezier, Masseren
    25-08-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Heel even...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Heel even...
    zijn we bij elkaar geweest
    Heel even...
    echt genoten
    Heel even...
    dacht ik: 'Dat wil ik nog een keer'
    Heel even...
    maar nu niet meer!

    Geschreven door: DvW - 25 augustus 2005

    25-08-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Fout, Genieten
    26-07-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik wil...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik wil dat hij me bemint
    zoals hij nog nooit iemand bemint heeft
    Ik wil dat hij me vasthoudt
    zoals hij nog nooit iemand vast heeft gehouden
    Ik wil dat hij lol met me heeft
    zoals hij nog nooit lol met iemand heeft gehad
    Dit alles en nog veel meer wil ik...

    Of ben ik nu egoïstisch?

    Geschreven door: DvW - 2005

    26-07-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Beminnen, Liefde, Vasthouden
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Dierenliefde
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Er was eens een hondje in Dieren
    Die zat een ander hondje te klieren
    Toen gaf hij haar een zoen
    En wat gebeurde er toen?
    toen konden ze de bruiloft gaan vieren

    Geschreven door: DvW

    26-07-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Dieren, Honden, Liefde
    21-03-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrienden
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Als je geld hebt,
    heb je vrienden.
    Als je altijd vrolijk bent,
    heb je vrienden.
    Maar wat als je nu eens van je afmept,
    heb je dan nog vrienden?
    Of als je denkt dat je iemand kent?
    Ik ken er zelfs die met je mee zouden grienen
    Vriendschap is moeilijk te vinden
    en dan nog eens een vriend die zich echt durft te binden

    Ik kan er over mee praten
    Geloof me, ik ben ze nog niet tegen gekomen!

    Geschreven door DvW - 21 maart 2005

    21-03-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Vriendschap, Bedrog
    01-02-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vast
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik zit nu in de bak
    en hou me mak
    Ik heb veel geslapen
    maar blijf toch gapen
    Het eten komt steeds weer omhoog
    Wat stom dat ik eerst loog
    Maar ja, dat is achteraf-gelul
    't Leven is gewoon flauwekul
    Niks dan ellende en pijn
    zouden de mensen hier gelukkig zijn?
    Er zijn mensen die zeggen "Ik ben je vriend"
    Waar heb ik dit aan verdient?
    Ze liegen en bedriegen aldoor
    en jij blijft goedgelovig, hoor!
    Dat is nu afgelopen!
    Ik blijf niet hopen...
    hopen op iets dat er toch niet is
    Ik sla de plank iedere keer finaal mis
    Dit is mijn woord, nu ik hier zit
    Er is niemand die het hoord, al wachtend in de kit
    Ga straks weer slapen, weet anders ook niet wat ik moet doen
    Mezelf vervelen kan ik ook niet eeuwig blijven doen

    Geschreven door: DvW - 1 februari 2005

    01-02-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Gevangen, Verdriet, Fout,Depressief
    01-01-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voor E....,
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Soms heb je weleens van die dagen
    dat je niet weet wat je moet doen
    Dat je hoofd en hart elkaar beklagen
    maar dan denk je aan die eerste zoen

    Dan weet je dat je met je hart denkt
    maar je hoofd zegt 'NEE!'
    Je weet dat het je van binnen krenkt
    maar toch ga je er weer in mee

    Je luistert wéér naar je gevoel
    Je maakt een fout
    Je stelt jezelf een doel
    maar als je iets heel graag wil, laat dat je koud
    Toch wil ik eerst met je praten
    leuke dingen met je doen
    Zoals toen wel voor het eerst in die hotelkamer zaten
    Toen kreeg ik van jou mijn eerste zoen

    Geschreven door: DvW - 2005

    01-01-2005 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Twijfels, Gevoelens, Nadenken
    23-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik geloof in mij!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik geloof in mij
    dat zeg ik nu wel
    maar ik geloof het niet

    Als ik alleen ben voel ik me vrij
    Maar dat gevoel verdwijnt weer snel
    Er is toch niemand die het ziet

    Toch moet ik van mijzelf blijven proberen
    Blijven hopen
    door blijven gaan

    Ik mag mezelf best begeren
    En ik blijf vooruit lopen
    Ik moet op eigen benen staan

    Ik geloof in mij
    Dat zeg ik weleens een keer
    Als het echt zo is, voel ik me blij
    en iedere keer doet mijn hart weer zeer

    Ik wou dat ik in mezelf kon geloven kon
    De strijd tussen willen en kunnen
    Wat is het leven een vreemd jargon
    Mijn geloof in mijzelf blijft uitdunnen.

    Mijn tijd komt nog wel!

    DvW - December 2004

    23-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Gevoel, Hoop, Pijn
    22-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ongelukkig
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Soms voel ik mij alleen
    Dan heb ik niemand om me heen
    Dan is alles koud en kil
    En wordt alles mij te veel

    Dan denk ik aan alles wat ik heb meegemaakt
    Over alles wat mij heeft geraakt
    Toch komt altijd weer de zon door
    En daar doen we het toch voor?

    Er zijn mensen die van mij houden
    Allen op een andere manier
    Er zijn mensen waar ik op bouwde
    En dat interesseerde ze geen zier

    Ik moet voor mezelf op durven komen
    Zonder anderen pijn te doen
    Er zijn mensen die mij proberen in te tomen
    Maar dat was toen

    Nu moet ik gelukkig zijn
    Met alles dat ik heb
    Ik moet het vergeten, al die pijn
    En denken: vroeger, dat was nep

    Zo vaak bedrogen
    Zo vaak pijn gedaan
    Zo vaak tegen mij gelogen
    Maar dat is verleden tijd voortaan

    Geschreven door: DvW - December 2004

    22-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Depressief, Ongelukkig, Liegen, Pijn
    19-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Scheiding
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Het is nu definitief.
    Ze zijn uit elkaar.
    Ze vonden elkaar niet meer lief,
    De één hier, de ander daar.

    Ik moet kiezen tussen hem en haar.
    Ik moet er om huilen,
    Er is geen mooi gebaar,
    Ik zal nu de één met de ander moeten ruilen.

    Wie wordt het?
    Waar moet ik wonen?
    Wat is de volgende zet?
    Zal dit lonen?

    Als ik bij de één ben, mis ik de ander.
    En als ik bij de ander ben, mis ik deéén.
    Misschien dat ik hierdoor wel verander
    Wat houdt mij nu nog op de been?

    Geschreven door: DvW - December 2004

    19-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Schieding, Gevoelens
    05-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinterklaas voor mij 1

    De gedichtenpiet zit naar buiten te turen
    Want de Sint heeft vergeten informatie over Debsie te sturen

    Van de pakjespiet heeft hij gehoord
    Debsie is vaak bij de Zwolse Poort

    De gedichtenpiet gaat snel een verrekijker huren
    Om zo bij de Zwolse Poort naar binnen te gluren

    Daar zit hij in een bootje vlak boven de waterspiegel
    Geen Deborah te zien want de ruiten zijn als een spiegel

    Piet begint te balen van al die verloren uren
    En besluit een spionpiet te sturen

    De spionpiet besluit zich als stageloopster te verkleden
    En als Monique een officiële taak te bekleden

    De spionpiet kan zo tijdens de therapie uren
    Toch nog informatie over Debsie naar de gedichtenpiet sturen

    De gedichtenpiet denkt: dit zal de Sint wel bevallen
    Debsie is niet op haar mondje gevallen

    Nu na al die escapades de gedichtenpiet eindelijk rustig zit
    Weet hij één ding zeker, die Debsie is een dame met pit

    (Geschreven door: Monique - Sinterklaas bij de Zwolse Poort)

    05-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Sinterklaas
    01-12-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bedrog 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik vind je leuker dan leuk
    Ik lach me een deuk
    Dat is wat mij trekt tot jou
    en waarom ik meer met je wou

    Gisteren was het dan zover
    en ik was ontzettend blij
    Jij bent her en der
    en ik ben binnenkort weer vrij

    Ik heb echt genoten
    nu moet je één van ons verstoten
    Ik vermoed dat ik dat word
    omdat het zo hoort

    Toch hoop ik dat dit niet de laatste keer is
    dat zou ik heel jammer vinden
    Niet dat ik straks in het ongewisse gis
    en nee, je hoeft je niet (mag wel) te binden

    Ik weet van haar
    en ik weet hoe je je voelt
    Het was een mooi gebaar
    Ik weet dat jij het goed bedoelt

    Geschreven door: DvW - december 2004

    01-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Twijfel, Liefde, Gevoelens, Eenzaamheid
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Me, myself and I
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik ben alleen
    zonder iemand om me heen
    Ik heb altijd voor mezelf moeten zorgen
    en heb me altijd verborgen
    Onder het bed
    Ik werd altijd onder druk gezet
    Ik moest kiezen tussen jou en hem
    en herinner me zijn harde stem

    Het is heel moeilijk voor mij
    en ik voel me nog steeds niet helemaal vrij
    Ik ben druk bezig om 'normaal' te worden
    Nu wordt er tenminste niet meer gegooid met borden
    Ik hoef me nu niet meer te verstoppen
    en laat me steeds minder foppen
    Dus het gaat de goede kant op...

    misschien sta ik binnenkort wel aan de top...

    Geschreven door: DvW - december 2004

    01-12-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Denken, Verplichting, Bang
    15-09-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wachten
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik weet nu dat je mijn brief gelezen hebt
    maar ik heb nog geen reactie gehad
    Misschien heb je mijn vriendin wel genept
    En ben je me voorgoed zat
    Ze dachten dat je me zou bellen
    en ik hoopte op goed nieuws van jou
    Dat je me zou vertellen
    dat je van me houdt
    Ik hour nog steeds niets van jou
    Hopelijk weet je hoeveel ik van je hou

    Geschreven door: Dvw - 2004

    15-09-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Liefde, Afwachten, Twijfels
    08-09-2004
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.New love
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik heb een nieuwe jongen leren kennen
    En ik vind het heerlijk om hem te jennen
    Maar de laatste tijd doet hij zo koud
    Net of hij niet meer van me "houd"
    In the beginning was alles koek en ei
    Maar nu kijkt hij niet meer zo blij naar mij
    Vrijdag werd ik voorgesteld als zijn vriendin
    Maar dat gaat er nu bij hem niet meer in
    Eerder keek hij me altijd zo lief aan
    Maar nu heb ik het idee dat hij me niet meer ziet staan
    Hij keek net nog even naar mij
    Maar omdat hij zo afstandelijk doet
    Voel ik me helemaal niet goed
    Ik zit nu in een vette dip
    En voel me very sip

    Geschreven door: DvW - 2004

    08-09-2004 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Twijfel, Liefde


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs