Foto
Over mijzelf
Ik ben Deborah, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Debsie.
Ik ben een vrouw en woon in Zwolle (Nederland) en mijn beroep is Student, Stagaire, Moeder.
Ik ben geboren op 29/09/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Wandelen, fietsen, gedichten verzamelen en schrijven, verhalen schrijven, .
Spontane huismama van 31 jaar uit Zwolle. Voor de rest zou ik zeggen vraag maar raak. Vragen staat vrij... maar antwoord
Gastenboek

Altijd leuk als je komt kijken, maar nog leuker voor mij als je een berichtje achterlaat. Groetjes xjes van mij

E-mail mij

Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

Laatste commentaren
  • Bedankt (Deborah)
        op Klote - ex
  • .... (freerkje)
        op Klote - ex
  • Categorieën
  • Gedichten die ik zelf geschreven heb (58)
  • Gedichten door bekenden (17)
  • Verzameling (74)
  • Inhoud blog
  • Update
  • Zo op het eind van het jaar
  • Druk druk druk
  • Afscheid ben ik aan het nemen
  • Een stapje verder
  • Moe
  • Vriendschap 1
  • Heb me lief
  • Geluk 4
  • Afscheid 1
  • Een mens is nooit te (f)out om te leren
  • Waarom
  • Opgesloten
  • Geluk 3
  • Dansen
  • Positief
  • Onbereikbaar
  • Weer fout gedacht!
  • Rillingen door mijn lichaam heen
  • (Mister) X
  • Voor jou
  • Verwachtingen
  • Blijf bij me
  • We zien elkaar
  • Een vriend
  • Moeder
  • Condoleance 1
  • Een Schimmel of een Paard in de Assendorperstraat
  • Jij 1
  • Verliefd
  • Gevoelens 1
  • Liefste mama
  • Geluk 1
  • Echte vriendschap is er altijd!
  • Mijn vader
  • Vriendschap 2
  • Gedichtjes verzinnen
  • Borderline
  • Boos en kwaad
  • Klote - ex
  • Kom er wel bovenop
  • De ware
  • Voordat ik je had gezien
  • Verliefd
  • Voor L...., mijn gevoelens
  • Ode aan opa B.
  • Mijn kleine steun en toeverlaat
  • Vergissing
  • Zo vaak
  • De herinnering blijft...
  • Niets komt tussen ons in...
  • Gelukkig maken
  • Bedrog
  • Beste F...., (Sinterklaas)
  • Liefde is...
  • Samen zijn...
  • Door jou...
  • Koud en alleen
  • Mijn gevoel voor jou
  • Vind je wel leuk
  • Heel even...
  • Ik wil...
  • Dierenliefde
  • Vrienden
  • Vast
  • Voor E....,
  • Ik geloof in mij!
  • Ongelukkig
  • Scheiding
  • Sinterklaas voor mij 1
  • Bedrog 2
  • Me, myself and I
  • Wachten
  • New love
  • Hoop...
  • Twijfels 1
  • Depressief
  • Ik zeg NEE!
  • Ik baal ervan
  • Leven
  • Twijfels 3
  • Ode aan A...
  • Twijfels 2
  • Liegen en bedriegen
  • Rara...
  • Mixed emotions
  • Valentijn
  • Liefdesverdriet
  • Mijn droomjongen
  • Toen het begon
  • Witje
  • Voor nu en voor altijd
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Blog als favoriet !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen
    Forum

    Hier kan je al je vragen en/of opmerkingen kwijt over deze site.

    gedichten gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    gedichten - goede hosting
    Archief per maand
  • 09-2011
  • 12-2009
  • 08-2009
  • 07-2009
  • 06-2009
  • 09-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 09-2007
  • 05-2007
  • 04-2007
  • 02-2007
  • 01-2007
  • 10-2006
  • 09-2006
  • 01-2006
  • 12-2005
  • 09-2005
  • 08-2005
  • 07-2005
  • 03-2005
  • 02-2005
  • 01-2005
  • 12-2004
  • 09-2004
  • 07-2004
  • 01-2004
  • 09-2003
  • 08-2003
  • 06-2001
    Gedichtenblog van Debsie
    http://gedichtenblogvandebsie.bloggen.be
    Welkom op mijn gedichtenblog. Ik hoop dat je veel plezier zal beleven aan het bekijken ervan.
    20-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.We zien elkaar

    We zien elkaar,
    want we hebben gestreden
    Uren gesproken
    en elkaar niet gemeden
    Samen gehuild,
    elkaars pijnen geleden
    Geen loze woorden,
    de leegte gevuld
    De strijd aangebonden
    en elkaar toen gevonden

    (Geschreven door: JS)

    20-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Ziekte, Strijd, Liefde, Vriendschap
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een vriend
    Je hebt iemand nodig,
    stil en oprecht.
    Die als het er op aan komt
    voor je bidt en voor je vecht
    Pas als je iemand hebt
    die met je lacht en met je grient
    Dan pas kun je zeggen:

    Ik heb een vriend!

    20-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Vriendschap
    19-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moeder
    Moeder, ik heb je dikwijls onrecht aangedaan.
    Ik zag alleen de buitenzijde van je leven
    de binnenkant was door een muur omgeven
    Hoe vaak liep ik daar als kind tegenaan?
    Wat wist ik van de harde strijd om het bestaan?
    En van de wereld van niet uitgekomen dromen?
    Maar vaak ben ik je zonder groet voorbij gegaan.

    Nu ben ik ouder en God heeft me veel gegeven,
    geloof en hoop en van liefde nog het allermeest.
    Nu weet ik pas hoe hard mijn oordeel is geweest
    Als iemand die ontroerd vergeelde brieven leest
    en dan bemerkt hoe tijd een oude wond geneest.

    19-07-2009 om 23:28 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Moeder, Spijt
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Condoleance 1
    De leegte zonder jou,
    is met geen pen te beschrijven.
    de leegte zonder jou,
    zal altijd bij ons blijven.
    Maar veel fijne herinneringen,
    verzachten onze smart.
    voorgoed uit ons midden,
    maar voor altijd in ons hart.


    Tot het laatst toe wilde je vechten,
    door je sterke wil hiertoe gedreven.
    Je geest nog op volle kracht,
    maar over je lichaam had je geen macht.


    Verdriet om wat niet meer is
    en nooit meer zal zijn.
    Dankbaar voor wat was
    en altijd zal blijven.


    De trein naar het hiernamaals,
    die heeft coupés genoeg.
    Die trein heeft nooit vertraging,
    die is altijd te vroeg.


    Het levenspad is afgelopen,
    De grens bereikt met laatste kracht
    De hemel gaat nu voor hem open
    Hij is voor immer thuisgebracht.


    Vraag me van je te houden
    maar niet of ik blijf.
    Vraag nooit wanneer het eeuwig is
    want sterfelijk is mijn lijf.


    Wanneer je oud wordt
    en de jaren verstrijken
    dan merk je pas goed
    dat de krachten wijken.
    Je wilde nog zo graag
    maar je kon niet meer
    en juist dat niet meer kunnen
    dat deed jou vaak zo zeer.

    19-07-2009 om 23:17 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Overlijden, condoleance
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een Schimmel of een Paard in de Assendorperstraat
    Een goede raad van Piet aan Sint, als u uw zak wilt vullen,
    ga naar de Assendorperstraat, daar hebben ze veel spullen.
    Een ruime keus en kwaliteit, voor ieder met een lange baard
    een stalling is ook geen probleem, kom heel gerust te paard.

    voor bloemen en boeketten sta je haast voor 't Blok,
    een tijdschrift of een strip Boek, de Halte voor een gok,
    en wil je een lege cartridge vullen, er is een World to win in Zwolle.
    voor frisse kleuren of behang, ga je naar Boer, geen Schimmel op de muur,
    hoewel die andere De Boer er meer is voor de maag-
    en niet alleen voor knollen, want dat bekomt je -zuur,
    dat is een Super- manje wordt nog Fit,
    als je bij City lopen gaat en dus niet op je krentje zit.
    ga je Op Reis, dan moet je oversteken,
    voor Nordick wandelen of tegen vreemde muggenbeten.
    Dan komt het Vast en Goed en blijf je thuis,
    achter de beamer of de televisie-buis op avontuur,
    met Entertainment en veel video in de verhuur.
    En toch is het veel beter voor je geest als je nog doorloopt,
    en dan bij goedhart heel verantwoord Boeken koopt.
    Wat trainen op een fiets van Gerrits, zo'n Tweewieler
    doet dan teniet, wat je daarvoor bij Celles aan Delicaats geniet.
    Dat is geknipt voor Willem op z'n frans Salon coiffure,
    blijf je te lang, want scheert hij je te veel,
    dan rest er niets dan wat je noemt een Kale pronkjuweel.
    Dat is niet Goed, je roept geen Joeppie, weet wat er Speelt.
    Een paard verliest niet graag zijn manen, da's niet wat hij begeert,
    maar Haver komt hij ook niet graag te Kort, hij prote - steert.
    Zo maakt men er een Potje van door ieder beest te roemen,
    dat sinter Klaas Verlicht, die Boer loopt naast z'n schoenen.
    Een Jak is dus geen schimmel, zelfs Ma klimt in de Pen,
    er is geen beest, geen Kameleon, geen Ka Yak in 't Cafe,
    die zich het Paard van Sinterklaas mag noemen.
    Dat weet ook Krisman al te goed, z'n buurman zet het Mes
    gekocht bij Novy op de tafel en eist gerechtigheid, een goede les
    voor iedereen met bodywear van Qinn, cq Sport ief gekleed door Reuvers
    of zelf genaaid met Rits er In, een feest kleed van Van Zon
    een sieraad van een juwelier, dat Stutvoet leveren kon.
    Het brengt voor ieder heel veel voordeel, u Shopt er met gemak
    in Assendorp staan voor u klaar de winkeliers als hier voornoemd.

    En zo wordt ook het paard van Sint als pakjesdrager op het dak
    in Zwolle en in heel het land, als Schimmel heel beroemd.
    Hij staat al voor zijn meester klaar,
    bij Meinesz en Bennesz, da's zonneklaar.

    19-07-2009 om 21:52 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Sinterklaas, Zwolle, Assendorperstraat, Winkels
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Jij 1

    Ik zie je in de bloemen,
    Ik zie je in de zon.
    Al ben je niet meer zichtbaar,
    Ik speur je warmtebron.
    Steeds voel ik jou nabijheid,
    Steeds ben je om me heen.
    Door wat wij samen hadden
    voel ik me niet alleen.

    (Geschreven door: JS)

    19-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Overlijden, liefde
    02-07-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verliefd
    Ach, lieve Heer, hoe moet dat nou:
    ik ben toch al een oude vrouw,
    en ik begrijp het zelf niet goed
    dat ik opeens van iemand hou,

    en half bedroefd, half in mijn schrik
    me illusies maak. En dat ik schrik
    van blijdschap, als ik hem ontmoet
    Wat een merkwaardig mens ben ik

    Hoe krijg ik die gevoelens klein?
    Is ouderdom geen medicijn
    tegen dit soort opstandigheid?
    Moet ik er soms blij mee zijn?

    Hoe zou het gaan als ik vandaag
    nog naar hem toe ga, en hem vraag?
    Want misschien is hij zelf te bang
    en wil hij graag.
    Het is wel raar, maar heus niet slecht,
    dus ik vertel hem nou maar echt;
    'Ik blijf je trouw. Mijn leven lang.'
    Da's dit keer niks te veel gezegd.

    02-07-2009 om 19:56 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Liefde, Bejaard, Gevoelens
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gevoelens 1

    Soms dubbel, soms enkel
    Soms zoveel of helemaal niet
    Boos en verdrietig
    Dan weer opgewekt en blij
    We willen stil blijven staan
    En niet meer verder gaan

    Soms licht, soms is het donker
    Wij moeten verder gaan
    Kijk naar de sterren, kijk naar de maan

    Soms blijdschap, soms pijn
    Er lijkt geen einde aan te komen
    Blijf kijken naar de bloemen en de bomen

    Soms verdriet, soms opgewekt
    Hou je vast aan de goede dingen
    En probeer te zingen!
    Daar moet je voor gaan
    En blijf niet stil staan

    (Geschreven door: Bianca Jager)

    02-07-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Gevoel, verdriet
    22-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Liefste mama
    ... als ons bengeltje, lief en zacht
    haar keeltje openzet, midden in de nacht
    kom jij uit je bed gekropen
    de trappen opgelopen
    neem je haar op je shoot
    haar kaakjes o zo rood
    maar dan gebeuren die kleine dingen
    liedjes die zingen
    lachjes die verschijnen
    traantjes die verdwijnen
    en als de rust weerkeert
    en de pijn is verteerd
    gaat mama weer slapen
    en zal papa nu maar eens ontwaken...

    22-06-2009 om 11:05 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Moeder, kinderen, troosten
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geluk 1

    Geluk zit in een heel klein doosje
    doe je het open dan moet je zorgen
    dat het niet wegvliegt

    Koester het als het mooiste
    sieraad en zorg dat je
    ervan geniet

    Ben je zover dat je dat beseft
    dan kun je met geluk overweg

    (Geschreven door: JS)

    22-06-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Geluk
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Echte vriendschap is er altijd!

    Van alles op aarde,
    heeft vriendschap wel de meeste waarde
    't Is niet te koop,
    en je hoeft ook niet te smeken met stroop
    Je moet ook nooit vriendschap veinzen,
    want daar zal iedereen voor terugdeinzen
    maar gewoon een open hart
    is voor vriendschap de beste start

    (Geschreven door: JS)

    22-06-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten door bekenden
    Tags:Kus, liefde
    19-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn vader
    De mooie dagen van mijn vader
    lijken bijna wel geteld
    soms, als ik hem benader
    zitten woorden bekneld
    die hij zo graag zou willen zeggen
    vragend kijkt hij mij dan aan
    en het is niet uit te leggen
    hoe we daar dan samen staan

    "Wat wilde ik nou toch vertellen
    nou ja, ik weet het echt niet meer,
    als ik het weet zal ik je bellen
    't was vast niet belangrijk deze keer"

    Mijn vader is niet meer de oude perenboom
    zoals hij dat zelf zo vaak heeft gezegd
    niet meer hij die zonder schroom
    voor een groot publiek zijn zegje zegt

    Mijn vader is op leeftijd
    een mooie weliswaar
    maar dat hij nu zo van mij wegglijdt
    maakt mij verdrietig en 't voelt raar
    de pa die ik mijn hele leven heb gekend
    waar 'k mee kon lezen en schrijven
    en waar ik zo mee was verwend
    dat mocht helaas niet meer zo blijven

    Met een glimlach kan ik naar hem kijken
    en als dochter blijf ik hem trouw
    ook ontroering wil niet wijken
    omdat ik zoveel van hem hou

    (Uit: Libelle - Door: Zijn dochter)

    19-06-2009 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Vader, dochter, liefde, vergeetachtig, verlies
    08-09-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vriendschap 2
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Wat is vriendschap?

    Vriendschap is...
    dat ze voor je klaarstaan als je ze nodig hebt
    Vriendschap is...
    dat je iemand hebt om alles mee te delen, pijn en geluk
    Vriendschap is...
    iemand waar je leuke dingen mee kunt doen
    Vriendschap is...
    de mensen waar je het meesst om geeft
    Ofwel...
    degene die jou en waar jij het dichtst
    bij het hart ligt

    Geschreven door: DvW - 2008

    08-09-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Vriendschap, Gevoelens
    16-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gedichtjes verzinnen
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    In de nachtelijke uurtjes
    denk je nog wel ergens aan
    Zo bedacht ik dit gedichtje
    hopend dat de ingeving vroeger komt voortaan
    Als je hoofd tot rust komt
    schieten je ineens dingen tebinnen
    Als een "normaal" mens weg bromt
    bedenk ik hele zinnen
    die op elkaar rijmen en dichten
    zonder dat ik daar ook maar eens mijn hemd voor op hoef te lichten

    Geschreven door: DvW - 16 februari 2008

    16-02-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Dichten, ingeving, slapen, schrijven
    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Borderline
    Borderline is:
    van iemand houden
    maar zeggen van niet.
    De hele dag lachen,
    ondertussen heb je verdriet.
    Vastgehouden willen worden
    maar roepen: raak me niet aan!
    In woede uitbarsten
    en plotseling iemand willen slaan
    De ene minuut willen leven
    de volgende wil je dood
    Dan weer in je armen krassen
    uit pijn en uit nood
    Ontzettend bang zijn
    en in een hoekje kruipen
    Of juist alle moed hebben
    en het avontuur besluipen
    Borderline is angst
    bang om  alleen te zijn
    Borderline is eenzaam
    en onbegrepen zijn

    (Zoals al een paar keer eerder geschreven, had ik deze ook graag zelf geschreven maar helaas was iemand anders me al voor hihihi)
    (Geschreven op 14 februari 2008)

    14-02-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Verzameling
    Tags:Pijn, Borderline, Gevoelens
    01-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Boos en kwaad
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Boos ben ik, kwaad
    Vanbinnen voel ik alleen maar haat
    'Stik' zeg ik tegen allen
    die mij in de loop der jaren hebben laten vallen
    "Vrienden" noemden ze zichzelf
    Zelfs nu ik door het spit delf
    Iedereen laat je stikken
    en proberen op je gevoelens te mikken
    Pijn doen is het enige dat telt
    totdat je een keer de steen terug kijlt!

    Geschreven door: DvW - 1 februari 2008

    01-02-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:haat, Gevoelens, Vriendschap
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Klote - ex
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Mijn handen jeuken
    Ik wil slaan
    Ik wil er op los beuken
    Me even lekker laten gaan
    Mijn zoon word niet erkend
    is dat nou een 'echte' vent?
    "Laat maar gaan",
    zeg ik spontaan
    maar van binnen kook ik
    en zeg ik: 'Stik!'
    tegen mannen die hun kind laten stikken
    alleen omdat ze ergens tegenaan lopen te hikken

    Geschreven door: DvW - 1 februari 2008

    01-02-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kom er wel bovenop
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Zo vaak bedrogen
    Zo vaak belogen
    Zo vaak onrecht aangedaan
    maar nu is het afgelopen
    Ik laat me niet meer slopen
    Naar mijn gevoel kraait geen haan

    Ik heb zoveel verloren
    Maar ook zoveel terug gehad
    jWie zou mijn smeekbede horen
    Ik klom weer uit dat diepe gat

    Ik moest alles zelf doen
    Ik kreeg van niemand hulp
    Maar ik heb het gedaan
    En nu staan ze voor mijn stulp

    Dit is mijn thuis
    Hier ligt mijn haven
    Lekker in ons huis
    Mijn verleden begraven

    Geschreven door: DvW - 15 januari 2008

    15-01-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Bedrog, Wensen, Gevoelens, Huis, Samenzijn
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De ware
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Ik zit hier alleen
    op mijn kamer te wachten
    op de ware man
    die mijn pijn kan verzachten
    Die mijn muur afbreken kan
    Waar is diegeen?

    Toch blijf ik hopen
    verlangen naar jou
    Langzaam  begin ik te lopen
    naar de man waar ik van hou

    Geschreven door: DvW - 15 januari 2008

    15-01-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Voordat ik je had gezien
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    Je was nog maar een eicel
    toen ik na 2 dagen al wist dat je er was
    Tijdens de zwangerschap was het een hel
    maar ik was ook in mijn sas
    Veel meegemaakt, maar nu eindelijk rust
    Ik was ook wel een beetje uitgeblust

    Nu gaat het goed met ons twee
    En ik neem  je overal naar mee
    En met jouw betoverende lach
    zorg je dat iedereen je mag
    Behalve je verwekker niet
    maar dat interesseert ons lekker geen biet!
    We hebben het goed met elkaar
    al zit ik soms ook wel met de handen in het haar
    en krijg ik weleens een douw, onthoud:

    Mama houd voor altijd en met heel haar hart van jou!!!

    Geschreven door: DvW - 15 januari 2008

    15-01-2008 om 00:00 geschreven door Debsie

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Gedichten die ik zelf geschreven heb
    Tags:Kinderen, Gevoelens, Liefde


    >

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs