voetbal
oefenstof, tactiek,voeding,stretching...
u kan mij uw oefeningen laten geworden via mail en plaats ik deze op de site. Alvast bedankt voor uw bijdrage...
Inhoud blog
  • Eerste dvd NU beschikbaar !!!
  • Zonevoetbal
  • Uitspraken.....
  • Te verwachten...
  • Rompstabiliteit
  • Algemeen.....
  • Rondvraag / Poll
    vanaf welke leeftijd wordt er gestart met snelheidstraining binnen de jeugd?
    pre-miniemen
    knapen
    duiveltjes
    miniemen
    junioren
    scholieren
    HET ANTWOORD = vanaf miniemen kan men maximale snelheid trainen!
    Bekijk resultaat

    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tilloenk
    www.bloggen.be/tilloen
    links
  • eigen PC Forum
  • eigen website
  • Bingoal
  • BFC
  • Broodcoorens
  • Uitslagen Nationaal-Provinciaal
  • KBVB
  • Voetbal retrokledij
  • Clubs zoeken
    Foto
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Rondvraag / Poll
    Hoeveel looptraining integreren jullie in je eigen training op weekbasis?
    dagelijks
    2x per week
    1x per week
    1x om de 14 dagen
    1x per maand
    bijna nooit
    zie daar helemaal het nut niet van in...
    Bekijk resultaat

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tascha456
    www.bloggen.be/tascha4
      
    27-10-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zonevoetbal

    Er is al veel gezegd en geschreven over zonevoetbal.

    In dit korte overzicht laat ik jullie kennis maken met deze manier van spelen.

    Uiteraard is dit een richtlijn en niet het totale concept, het zou teveel ruimte met zich mee brengen.

    indien vragen over dit onderwerp, mag je mij altijd mailen.






















    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    14-12-2009
    strategieën in het voetbal

    hebt u nog voorbeelden van trainingen voor NU18 met als thema "meer aanvallen over de flanken".

    alvast bedankt hoor.

    trouwens mooi overzichtje, hebben we altijd wel iets aan.



    14-12-2009, 20:59 geschreven door marc
    09-12-2009
    strategieën in het voetbal
    Behoorlijk interessant, ook voor een niet voetballiefhebber zoals ik.
    Ik zal er zelf waarschijnlijk niet veel van opsteken maar het geeft een plezierig inzicht in voetbaltaktiek.

    09-12-2009, 14:06 geschreven door Yves Vanden Bosch
    Archief per week
  • 25/01-31/01 2010
  • 26/10-01/11 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 26/11-02/12 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.

    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Blog als favoriet !
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    applenieuws
    www.bloggen.be/appleni
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yarnotte
    www.bloggen.be/yarnott
    Startpagina !
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • http://fussball.bbforum.be
  • Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • fussball

  • Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs