Website Zoom
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Elvis
  • Elvis Presley - For the good times
  • Dean Martin- For the good times
  • Linken
  • The Spirit of Horses
  • CVVC
  • Silver Sterling
  • Blog spirit
  • Blog CVVC NEWS
  • CVVC LOTTO
  • interressante sites
  • Claudine Bike
  • Angels Place
  • Pabo
  • Megagadgets
  • Fredero's haaienblog
  • SHARK ATTACKS
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Fredero Redbarn Privé
    Fredero Redbarn privé
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn dochtertje als Linedanseres
    Ons dochtertje draait al een tijdje mee op onze optredens met onze club.
    Zij doet het zeer graag en heeft een zeer goed geheugen om de dansen meteen op te nemen.
    Als papa sta ik soms versteld hoe vlug zij een dans onder de knie heeft.
    Ik ben best zeer trots op mijn kleine meid, en hoop dat ze er nog zeer lang plezier aan beleeft.





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn lievelingshond
    De zwarte duitse herder heb ik van kleinsaf, hij is een echte duitse herder, en zijn vader was meerdere malen europees kampioen.
    Nochthans kon men hem niet verder gebruiken om hem ook in de lijn van zijn vader te doen triomferen.
    Hij had namelijk een eigenaardig karaktertrekje, enorm JALOERS !

    De kweker had hem al een beetje afgericht, maar de rest moest ik zelf doen.
    Het enige die deze hond met zich meedraagt is een onvoorwaardelijke trouw aan zijn baas.
    Daarom kan je hem altijd zien naast mij wanneer ik in de omgeving van mijn  honden ben.

    Waken heb ik hem niet moeten aanleren, hij doet dit perfect , doordacht , en sluw.
    Ik geef jullie advies om zeker deze hond niet te willen aaien of strelen als ik er niet bij ben, een bezoek aan de dokter zal het antwoord zijn.

    Toch ben ik verknocht aan deze hond en voel mij veilig als hij in mijn buurt is.





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele plaatjes
    steeds amusement met mijn vrouwtje verzekerd, en onze dochter is toch zo lief










    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn alles
    Inderdaad, reeds meer dan 11 jaar is deze dame mijn ALLES.
    Wij kennen géén geheimen voor elkaar, en kunnen uren met elkaar praten.
    Wij kunnen elkaar niet missen, wanneer ik of zij gescheiden zijn, moeten we elkaar al na een tijdje opbellen.
    Wij zijn onafscheidelijk, en reeds elf jaar 24h op 24 h bij elkaar.
    Samen met onze dochter vormen wij een eenheid.















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HOPE
    Anders




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shelly
    Onze absolute oogappel








    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ons dochtertje Juli 2010
    Onze kleine meid !














    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fredero Redbarn 3 jaar
    Ja, toen was ik nog zeer kleintjes, hihi








    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 10-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 04-2010
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009

    Inhoud blog
  • nog een favoriet
  • ROSAS SPANJE- 2010
  • vakantie 2010 - ROSAS SPANJE
  • welkom op mijn privé blog...
  • Fredero Redbarn 3 jaar
  • Ons dochtertje Juli 2010
  • Shelly
  • HOPE
  • Mijn alles
  • Enkele plaatjes
  • Mijn lievelingshond
  • Mijn dochtertje als Linedanseres
  • Onze eerste liefdesfoto
  • Japan deel 3...
  • Japan deel 4...
  • Japan deel 2...
  • japan deel 1...
  • Shelly en haar mémé...
  • Enkele grappige foto's...
  • Fredero met vrouw en kind in 2006...
  • Moto rijden...
  • Mijn kleine spruit met SPIRIT...
  • Fredero Redbarn geschreven door KOVINT LEYAERTS
  • Hoe zou ik mij het best beschrijven...
  • Mijn top duitse herder...
  • Mijn nunchaku's...
  • Mijn kois...
  • Mijn duitse herders...
  • Mijn bureeltje...
  • Vrouwtje en dochtertje...

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    erwin
    www.bloggen.be/erwin
    Create FREE graphics at FlamingText.com

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs