Website Zoom
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Elvis
  • Elvis Presley - For the good times
  • Dean Martin- For the good times
  • Linken
  • The Spirit of Horses
  • CVVC
  • Silver Sterling
  • Blog spirit
  • Blog CVVC NEWS
  • CVVC LOTTO
  • interressante sites
  • Claudine Bike
  • Angels Place
  • Pabo
  • Megagadgets
  • Fredero's haaienblog
  • SHARK ATTACKS
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Fredero Redbarn Privé
    Fredero Redbarn privé
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Shelly en haar mémé...
    Onze dochter is best fier op haar mémé Sandra.
    Samen hebben ze een hechte band, en de kinderen van Sandra komen zeer goed overeen met Shelly.
    Het is steeds dolle pret wanneer de drie belgamels samen zijn bij mémé thuis.
    Ook mémé sandra is best zeer gelukkig de mémé te kunnen zijn van fredero's dochtertje, en doet er alles aan om de kleine verwende meid nog meer gelukkig te maken.
    Dat belooft voor later, mocht ik van mémé zijn ik begon al te sparen om later, want met Shelly weet je nooit, hihi.
    Dat de pépé Christian is, dat wisten jullie ondertussen al hé.
    Beiden zijn lid van fredero's club The Spirit of Horses.










    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.japan deel 1...
    21jaar was ik werkzaam van het Japanse bedrijf " YOSHIDA " waar men ritsluitingen vervaardigde.
    Buiten de ritsluitingen vervaardigden wij ook, jeansknopen, marmer, buttons enz...
    Het bedrijf verkocht meer dan de omtrek van de aarde aan ritsluitingen in een totaal van 175 fabrieken verspreid over de gehele wereld.
    Yoshida was marktleider in de zippers.
    Ik begon als afgestudeerde als hulp-magazijnier, werd na 1 jaar magazijnier, en na 3 jaar verkoopschef van onze magazijnen en hoofdmagazijnier.
    Er moesten zo een 368 kleuren uit het hoofd worden geleerd.
    Al gauw kreeg ik het vertrouwen van de directie en ontpopte mij tot een vertrouweling van onze baas Yamazawa, voordien had ik " Nagase " als baas.
    Na 10 jaar kreeg ik een reis naar " Japan " Cadeau van de directie samen met de beste verkoper van ons bedrijf, Yamazawa klein in gestalte maar groot in zijn directiedaden ging met ons samen naar Japan.
    Het was natuurlijk gekoppeld aan een studie en werkbezoek, want werken zit de Japanners in het bloed, maar het waren 7 fantastische dagen.
    Het werd ook mijn eerste vliegreis, met een boeing 747, en vlogen er maar liefst 22h over.
    Conflikten op wereldvlak zorgde ervoor dat het vliegtuig een omweg moest vliegen om Japan te bereiken.
    Er werd slechts 1 stop voorzien om te tanken en dat was in "Alaska".
    Ik was jong, dynamisch, maar vooral mager van de stress en zenuwen welke mijn job met zich meebracht.
    1985 lang geleden, maar een zeer leerrijke tijd voor mij.
    Het anders denken die japanners doen, heb ik geleerd van hen, ikzelf zou niet graag voor een europese baas werken, japanners zijn verfijnder, vragen steeds meer inzet, maar belonen goed.



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Japan deel 2...
    foto's deel 2


















    Yamazawa (directeur) - xavier ( buitendienst topverkoper) - freddy (binnenverkoper - chef magazijnen)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Japan deel 4...
    japan foto's deel 4



















    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Japan deel 3...
    foto's japan deel 3






















    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 10-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 04-2010
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009

    Inhoud blog
  • nog een favoriet
  • ROSAS SPANJE- 2010
  • vakantie 2010 - ROSAS SPANJE
  • welkom op mijn privé blog...
  • Fredero Redbarn 3 jaar
  • Ons dochtertje Juli 2010
  • Shelly
  • HOPE
  • Mijn alles
  • Enkele plaatjes
  • Mijn lievelingshond
  • Mijn dochtertje als Linedanseres
  • Onze eerste liefdesfoto
  • Japan deel 3...
  • Japan deel 4...
  • Japan deel 2...
  • japan deel 1...
  • Shelly en haar mémé...
  • Enkele grappige foto's...
  • Fredero met vrouw en kind in 2006...
  • Moto rijden...
  • Mijn kleine spruit met SPIRIT...
  • Fredero Redbarn geschreven door KOVINT LEYAERTS
  • Hoe zou ik mij het best beschrijven...
  • Mijn top duitse herder...
  • Mijn nunchaku's...
  • Mijn kois...
  • Mijn duitse herders...
  • Mijn bureeltje...
  • Vrouwtje en dochtertje...

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tbwa
    www.bloggen.be/tbwa
    Create FREE graphics at FlamingText.com

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs