Website Zoom
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Elvis
  • Elvis Presley - For the good times
  • Dean Martin- For the good times
  • Linken
  • The Spirit of Horses
  • CVVC
  • Silver Sterling
  • Blog spirit
  • Blog CVVC NEWS
  • CVVC LOTTO
  • interressante sites
  • Claudine Bike
  • Angels Place
  • Pabo
  • Megagadgets
  • Fredero's haaienblog
  • SHARK ATTACKS
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Fredero Redbarn Privé
    Fredero Redbarn privé
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moto rijden...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Moto rijden doe ik zeer graag , maar de tijd ontbreekt mij om aan deze ontspanning genoeg tijd te besteden.
    Mijn laatste cadeau van mijn vrouwtje was een Midnight Star 1300CC van YAMAHA;
    Een top machine, echt waar, hij ziet er robuust uit, maar eens je er mee rijd, wil je nooit meer afstappen.
    Jammer dat ik zo weinig km haal, maar misschien moet ik daar zelf eens wat meer tijd voor vrij maken.
    Ook mijn vrouwtje rijd graag eens mee, zo nu en dan maken we samen een trip, en daar kan ik van genieten.
    (klik op de foto)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fredero met vrouw en kind in 2006...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen uit de oude doos...
    (klik op de foto)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Enkele grappige foto's...
    Fredero anders...












    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 10-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 04-2010
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009

    Inhoud blog
  • nog een favoriet
  • ROSAS SPANJE- 2010
  • vakantie 2010 - ROSAS SPANJE
  • welkom op mijn privé blog...
  • Fredero Redbarn 3 jaar
  • Ons dochtertje Juli 2010
  • Shelly
  • HOPE
  • Mijn alles
  • Enkele plaatjes
  • Mijn lievelingshond
  • Mijn dochtertje als Linedanseres
  • Onze eerste liefdesfoto
  • Japan deel 3...
  • Japan deel 4...
  • Japan deel 2...
  • japan deel 1...
  • Shelly en haar mémé...
  • Enkele grappige foto's...
  • Fredero met vrouw en kind in 2006...
  • Moto rijden...
  • Mijn kleine spruit met SPIRIT...
  • Fredero Redbarn geschreven door KOVINT LEYAERTS
  • Hoe zou ik mij het best beschrijven...
  • Mijn top duitse herder...
  • Mijn nunchaku's...
  • Mijn kois...
  • Mijn duitse herders...
  • Mijn bureeltje...
  • Vrouwtje en dochtertje...

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige
    Create FREE graphics at FlamingText.com

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs