Website Zoom
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto
Foto

Elvis
  • Elvis Presley - For the good times
  • Dean Martin- For the good times
  • Linken
  • The Spirit of Horses
  • CVVC
  • Silver Sterling
  • Blog spirit
  • Blog CVVC NEWS
  • CVVC LOTTO
  • interressante sites
  • Claudine Bike
  • Angels Place
  • Pabo
  • Megagadgets
  • Fredero's haaienblog
  • SHARK ATTACKS
  • Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Fredero Redbarn Privé
    Fredero Redbarn privé
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Elvis Presley...
    Mijn grootste idool was Elvis Presley, nu nog dagelijks klinkt er een deuntje van The King
    op één van mijn computers.
    Ik hou het meest van zijn ballades.
    Klik op de link "ELVIS " in de linkerkolom en je kan  mijn lievelingslied " for the good times " van The King horen, dit is de song die ik meerdere keren beluister en vindt het een fantastisch nummer, mooi gezongen door Presley.


    krabbels voor hyves

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Haaien...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Van kleinsaf was ik al gefascineert door deze mastadonten.
    Ik kan er uren naar kijken, alhoewel ik niet in het water zou stappen, wetende dat er een haai onder mij zwemt.
    Er kan géén documentaire aan mij voorbijgaan of ik zit op de eerste rij.
    Daarom ben ik nu begonnen aan een blog over haaien, en dit blog wil ik zo volledig mogelijk.
    Klik op de " HAAIEN-FOTO " en dan kom je in het rijk der SHARKS.
    JA, stilzitten is niet aan mij besteed.

    Bezoek eens mijn haaienblog.




    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bruce Lee
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Mijn voorliefde voor deze ster-acteur kan ik niet onder stoelen of banken steken.
    Zijn films kan ik zo vertellen van naald tot draad, omdat ik ze talrijke keren heb bekeken.
    Wat me vooral fascineerde was de techniek van de wonderlijke rijstknuppels " NUNCHAKU "
    Uren lang heb ik de techniek ervan geoefent, met als resultaat, dat ik nu flitsent met de nunchaku's kan werken.

    Zonder teveel hoogmoed te verspreiden, kan ik best vertellen dat ik héél goed ben in deze materie, en snel.
    De snelheid voerde ik door training op, zodanig dat ik een demonstratie mocht geven in onze plaatselijke karateclub.
    De karatekas waren zo onder de indruk dat ze vroegen om na de karateles aan hen de technieken aan te leren, wat ik dan ook deed.
    Zelfs met 2 nunchakus tergelijk ben ik zeer goed.

    In een achterplaats bij Bando Bandido hadden we ook een clublokaaltje waar we samen oefenden.
    Nunchaku moet je zeer goed beheren, en wanneer je dit als vechtwapen gebruikt, moet je zeker zijn van uw stuk, want eenmaal
    de tegenstander uw nunchakus ontfutselt, kan het slecht aflopen met jou.
    Daarom, wees verstandig, en doe zoals ik, gebruik het gewoon om uw technieken bij te schaven, en om in form te blijven.

    Nunchaku's zijn bij wet in Belgie verboden, daarom ben ik ook gestopt met onderricht in deze sport.
    In andere landen kan men deze sport wel vrij beoefenen.
    Nu nog dagelijks doe ik een vijftal minuten aan nunchaku.
    Wanneer je er snel en goed in bent, maakt het niet veel uit welke persoon met vechtstijl je voor U krijgt, binnen de seconde sla je gerust
    3 rake bewegingen. Een goed beoefenaar wint meestal van zijn tegenstander, als deze laatste tenminste zonder vuurwapen het gevecht aangaat.
    In belgie werd het verboden, omdat er teveel misbruik werd gemaakt, en er teveel gewonden vielen in cafe-ruzies en dergelijke door mensen die dachten dat ze allemaal Bruce Lee waren.
    Deze sport is dan ook hier totaal verloren gegaan, wat ik spijtig vind.   
    (KLIK OP DE FOTO VAN BRUCE LEE EN BEKIJK ZIJN VECHTSCENES)

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Country
    Ik ben eigenlijk verzeild geraakt in de countrywereld door een uitnodiging om te komen filmen.
    In die tijd was ik een verwoed filmer, en ik filmde en monteerde filmpjes voor mezelf en anderen.
    Bij het binnenkomen in de club "The Wild Horses" keek ik eens alles af, en zag dat er wel wat kon gedaan worden aan actie.
    Ik sloot mij dan aan bij deze club, maar na een paar maanden ging de club op de fles door slecht bestuur, ik stichte dan maar mijn eigen club, die nu alom bekend
    is, namelijk " The Spirit of Horses ".dit was in juni 2006.

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn grote liefde...
    Inderdaad, mijn vrouwke is mijn liefste, mijn toeverlaat, mijn redding, mijn alles, ik hou zielsveel van haar.
    samen hebben we ons dochtertje SHELLY, die onze oogappel is, nee zeggen tegen haar valt ons soms moeilijk.





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrouwtje en dochtertje...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen mijn twee oogappels...





    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn bureeltje...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hier vertoef ik voor 80 procent van mijn tijd als ik thuis ben.
    Het is mijn stekje waar ik tot rust kom, en tot laat in de nacht werk om mijn club vorm te geven.
    Ook aan mijn verschillende blogs werk ik hier in alle rust.
    Ik werk op een APPLE COMPUTER "iMAC 24" en ben daar zeer tevreden van, van virussen heb ik nooit last.
    Ook doe ik de boekhouding van onze club op mijn "Apple Powerbook" deze is gemaakt uit titanium, een materie die ze in de vliegtuigindustrie gebruiken.
    Ook deze powerbook kent géén virussen. Dit scheelt zeer veel aan tijd, en je kan steeds rustig werken, je hoeft ook géén dure anti virusprogramma's aan te kopen. Ik werk nu al bijna 10 jaar op Apple, en zou nooit meer willen terugkeren naar windows. Dit laatste is ook niet nodig want mijn APPLE COMPUTER draait nu ook windows, dus windows en apple op één computer, das de max.Het voordeel is dat wanneer ik windows draai, terug géén last heb van allerlei virussen. Nou ja, elk zijn voorkeur.







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn duitse herders...
    Waar ik ook stapel op ben zijn duitse herders.
    Niet alleen omdat ze mooi zijn, maar vooral omdat het een ras is die je naar behoren kan opvoeden.
    Tot voor kort had ik drie exemplaren lopen, maar de hyarchie liet het niet toe, en ik moest de laatst bijgekomen herder ergens plaatsen.
    Deze is nu ondergebracht bij een mevrouw, die er héél gelukkig mee is, en ook de hond heeft zich enorm goed aangepast.

    Dus blijven mijn trouwste viervoeters mijn woning bewaken.
    De grijze is de beste waker, hij is een rasechte duits, en heeft een baronnaam, in de lijn van zijn vader, en zijn vader zelf waren grote kampioenen in verdedigingssporten, ze behaalden vele titels.
    Deze grijze wolf, want zo kan je hem wel noemen, is géén katje om zonder handschoenen aan te pakken, voor zijn baasje heeft hij het enorm, maar voor bezoekers kan hij flink tekeer gaan om aan te tonen dat jullie niet gewenst zijn.

    De bruine is de braafste, maar ook een geduchte waker, wanneer hij boos is, heeft hij paardemacht, en laat niet met hem sollen.
    Aan het gehoor van hun blaf kan ik weten wie er op mijn oprit opstapt, wanneer het iemand is die ze niet kennen, is er zwaar gegrom bij hun blaffen gemixed.
    Deze honden slapen altijd buiten, ze hebben hun verblijfplaats op de oprit, en achteraan is er nog een kennel voorzien voor wanneer er een hond ziek of gekwetst is, dan kan hij daar rustig bekomen.

    De grijze wolf slaapt in de winter in de sneeuw, het is zeer sporadisch dat hij in zijn hok slaapt, bij zeer koud weer, hagel of zware regen durft hij het eens wagen zijn hok binnen te gaan, maar dit is niet naar zijn zin, omdat hij zo graag voor het hekken alles wil afkijken. Deze honden zijn echte wakers, en het bordje op mijn hek verwijst en verwittigt u dat je best niet over het hekken klimt, of uw handen niet tussen het hekken steekt, dit zou wel eens pijnlijk kunnen aflopen.







    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn kois...
    Nog een hobby van mij zijn mijn japanse koi"s, ik heb ze gekocht 3 jaar geleden en ze waren zo groot als een sardientje.
    Een beetje studie heeft er mij toegebracht dat het nu al 5 forse exemplaren zijn.
    Ik heb dan ook het grasperkje achteraan geruild om een klein japans hoekje aan te leggen.








     

    Klik hier voor meer gratis plaatjes


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn nunchaku's...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Dit zijn mijn nunchaku's type Bruce Lee, vooralleer ik met deze jongens kon werken, heb ik eerst met mousse gymmy's gewerkt.
    Want bij het aanleren van de verschillende zwaaitechnieken, heb ik vele malen pijnlijke ellebogen, en een zeer achterhoofd moeten verdragen.
    Nu prijken deze jongens aan de muur, en kan ik zeggen dat ik er zeer behoorlijk mee overweg kan.
    Elke dag een 5 tal minuten training is meer dan genoeg, je leert nunckaku niet af eens je hebt aangeleert.
    Deze nunchaku's komen nooit buiten, ze zijn een verboden wapen en je mag ze niet op straat in uw bezit hebben.
    .

    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn top duitse herder...
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hoorde ik daar wat ?
    Hier mijn favoriet, ik zie die hond enorm graag!
    Hij is géén gemakkelijk beestje, en wil al de aandacht voor hem alleen.
    Maar ik heb er zoveel vriendschap van, eerlijke en pure vriendschap, ik ben zeer gehecht aan mijn wolf.
    Spijtig dat hij zo rap wantrouwig is tegenover bezoekers, en ik steeds alert moet zijn of er is een ATTACK.
    Hij kan immers niet veel mensen verdragen in de buurt van zijn baasje.
    Maar éénmaal dat zijn baasje een bezoeker bij hem laat en hem sust, dan kan hij uw beste vriend zijn.
    Het klinkt misschien absurd, maar ik hou van hem, en maak me soms zorgen om de dag waarop hij mij ooit eens zal moeten verlaten, ik denk dat dit een trieste dag zal worden, een hondeleven is maar kort, ik vindt dat spijtig.

    (klik op de foto)





    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Archief per maand
  • 10-2010
  • 08-2010
  • 07-2010
  • 06-2010
  • 04-2010
  • 10-2009
  • 09-2009
  • 08-2009
  • 07-2009

    Inhoud blog
  • nog een favoriet
  • ROSAS SPANJE- 2010
  • vakantie 2010 - ROSAS SPANJE
  • welkom op mijn privé blog...
  • Fredero Redbarn 3 jaar
  • Ons dochtertje Juli 2010
  • Shelly
  • HOPE
  • Mijn alles
  • Enkele plaatjes
  • Mijn lievelingshond
  • Mijn dochtertje als Linedanseres
  • Onze eerste liefdesfoto
  • Japan deel 3...
  • Japan deel 4...
  • Japan deel 2...
  • japan deel 1...
  • Shelly en haar mémé...
  • Enkele grappige foto's...
  • Fredero met vrouw en kind in 2006...
  • Moto rijden...
  • Mijn kleine spruit met SPIRIT...
  • Fredero Redbarn geschreven door KOVINT LEYAERTS
  • Hoe zou ik mij het best beschrijven...
  • Mijn top duitse herder...
  • Mijn nunchaku's...
  • Mijn kois...
  • Mijn duitse herders...
  • Mijn bureeltje...
  • Vrouwtje en dochtertje...

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    tbwa
    www.bloggen.be/tbwa
    Create FREE graphics at FlamingText.com

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs