Over mijzelf
Ik ben Floor
Ik ben een vrouw en woon in Houthalen (België) en mijn beroep is ontdekkingsreizigster/verleidster.
Ik ben geboren op 30/10/2008 en ben nu dus 15 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lachen, spetteren, kraaien en kazelen....
Inhoud blog
  • nieuwe blog
  • ziek, koorts, ellendig
  • ziek
  • samen in de schommelstoel geslapen.
  • Op logé
    Hoofdpunten blog emiel_thijs
  • nieuwe blog
  • Vriendenboekje
  • uitspraken
  • uitspraken
  • Lang geleden.
    Het leven van een bloem van een meisje
    Floor vertelt...
    01-02-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.samen in de schommelstoel geslapen.
    En ja hoor, ik ben weer thuis, en ik heb niet goed geslapen. Ik ben heel vaak wakker geweest, en moest dan huilen. Tot mama kwam, mij opnam, tegen haar aanlegde en zo hebben we met ons tweetjes ind e schommelstoel geslapen. Ik heb wel niet veel plaats meer met mijn nieuwe broer in die dikke buik van mijn mama. Toen ik goed sliep, heeft mama mij in mijn bedje gelegd en is ze bij me komen zitten, en telkens als ik huilde heeft ze me getroost en sliep ik verder. Maar één keertje was t zo erg dat ze mij moest oppakken me écht te troosten. Dus papa, Emiel en ik waren redelijk uitgerust en mama had wat pijn in hare rug van de schommelstoel:).


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs