Over mijzelf
Ik ben Floor
Ik ben een vrouw en woon in Houthalen (België) en mijn beroep is ontdekkingsreizigster/verleidster.
Ik ben geboren op 30/10/2008 en ben nu dus 15 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lachen, spetteren, kraaien en kazelen....
Inhoud blog
  • nieuwe blog
  • ziek, koorts, ellendig
  • ziek
  • samen in de schommelstoel geslapen.
  • Op logé
    Hoofdpunten blog emiel_thijs
  • nieuwe blog
  • Vriendenboekje
  • uitspraken
  • uitspraken
  • Lang geleden.
    Het leven van een bloem van een meisje
    Floor vertelt...
    25-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ik had ze nogal liggen!
    Maandag was ik flink ellendig: hoesten, piepen, reutelen, ellendig, snottebellen, zeuren,... Kortom alles erop en eraan. Ik had ook slecht geslapen en omdat dat nu al drie weken zo is, vond mama dat het tijd werd om naar de kinderarts te gaan en ze maakte een afspraak. Dinsdagavond om half 7.
    Ik mocht maandagavond in bad, kreeg een flinke smeerbeurt met Pulmex op mijn borst en rug, kreeg een dosis Junifen (38° onder de arm, en wie weet zou t wel helpen), mijn neus werd overvloedig gespoeld en ik kreeg er ook Junifen in.
    Na mijn pap ging ik mijn bed in voor een slechte nachtrust. Hoesten en huilen wisselden zich af.
    Dinsdagmorgen leek ik wel beter: vanaf kwart voor zes was ik weer mijn stralende zelf. Ik was goed gezind en lachte. Mama dacht nog van mijn afspraak af te melden, maar ja, wie weet was het dan morgen weer slechter.
    En dus trokken we na t eten met zijn allen naar dr Kuhlins. Hij ausculteerde me, keek in mijn oren onder mijn luid protest en kon mijn keel goed inspecteren dankzij mijn luide meewerken:wink:.
    Conclusie: niks aan de hand en mama voelde zich wel wat beschaamd. Maja mijn rsv-avontuur hangt nog supervers in mijn geheugen.
    Thuis gekomen kreeg ik mijn pap en ging ik slapen, en ik sliep tot half 8.
    Vandaag gaan we weer naar de dokter:wink:


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs