Over mijzelf
Ik ben Floor
Ik ben een vrouw en woon in Houthalen (België) en mijn beroep is ontdekkingsreizigster/verleidster.
Ik ben geboren op 30/10/2008 en ben nu dus 15 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Lachen, spetteren, kraaien en kazelen....
Inhoud blog
  • nieuwe blog
  • ziek, koorts, ellendig
  • ziek
  • samen in de schommelstoel geslapen.
  • Op logé
    Hoofdpunten blog emiel_thijs
  • nieuwe blog
  • Vriendenboekje
  • uitspraken
  • uitspraken
  • Lang geleden.
    Het leven van een bloem van een meisje
    Floor vertelt...
    18-11-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.twee staarten voor t eerst

    Pff, zo de tweede in rij, t is niet niks. Ik ben snotverkouden en ik slaap slecht dus ben ik rap weer moe. Vandaag was dat rond half elf en mama besloot me toch maar in bed te leggen, in de hoop dat ik wakker was voor de school uit was. Helaas moest mama mij wakker maken. Kunt ge u voorstellen, iets waar zij zelf de pest aan heeft doet ze dan weer wel bij mij. Ik lag nog lekker te dromen van een zakdoekloosbestaan toen mama aan mijn bed stond. Het duurde even voor ik weer tot  de levenden behoorde. Snel snel naar school end an weer naar huis. Emiel en ik aten pannekoeken. Emiel aan het eiland op een kruk (en hij viel eraf de sukkel) en ik in mijn eetstoel. VOor de gelegenheid met tablet. Het was wel lekker, t mag gezegd.
    Na den afruim was mama wat mijn haar aan t prullen en ze maakte me 2 staarten. Tante Ilse heeft al zo vaak gezegd dat mama geduld moet hebben. Maar dat is nu iets dat ze echt niet heeft dus deed ze de elastieken in mijn haar en trok ze duizende foto's om t vast te leggen. En, wat vindt ge ervan? Schoon of ga ik voor extensions?































    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)




    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Startpagina !

    Klik hier
    om dit blog als uw startpagina in te stellen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs