Foto
welkom en veel plezier op mijn site
 

Image Hosted by ImageShack.us


Fietsen kan deugd doen

Clouseau


De tegenpartij

Marco Borsato

Rood

Kate ryan

Alive

Reborn

Don't ever go


Kate Ryan


Dechantee

Belspelkompilatie

Inhoud blog
  • nieuwe site
  • Neuwe website
  • trainingslog
  • Eigen forum
  • verslag Ruiselede 1-11
  • verslag waregem-nieuwehove 27.10
  • verslag Oostrozebeke 25-10
  • verslag Oudenaarde-Koppenberg 20-10
  • verslag Vtt Waregem 14.10
  • Ploeg seizoen 2008
  • Koers LFT te Desselgem -Straete Kermis 30.09.2007
  • Plannen volgend seizoen 2008
  • Nieuwe Mtbike
  • Afscheid laatste wedstrijd te Ingelmunster : 13.08
  • Laatste wedstrijd bij de elites zonder kontrakt te Ingelmunster op vrijdag 13.07
  • verslag Beitem : 10.07
  • verslag Oostrozebeke : 8.07
  • Verslag Kruishoutem : 03.07
  • Verslag Poperinge : 05.07
  • Verslag Vichte : 01.07
    Over mijzelf
    Ik ben nico debaes, en gebruik soms ook wel de schuilnaam baezie.
    Ik ben een man en woon in Desselgem (Belgie) en mijn beroep is Bediende in Okay.
    Ik ben geboren op 14/09/1969 en ben nu dus 54 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: wielrennen ,pc en eens goed gaan uit eten.
    ik ben gehuwd met inge corneillie en heb 2 kindjes eline 9 jaar en justine 6 jaar oud.
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto

    Renner op training (tis ikke niet)

    Caravan

     

    Overwerken


    Pub Axespray

    The Lynx Effect

    Fietser van zijn fiets meppen

    Foto

    maak je keuze

    met mijn petekind

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    b a e z i e
    Welkom en laat een berichtje achter in het gastenboek
    18-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ploeg seizoen 2008
    Mijn ploeg voor volgend jaar wordt het Millenniumteam uit Ingooigem.
    Den president Yves Soetaert ken ik goed ( drink er af en toe 1 pintje of meer mee hihi)
    En ken er ook verschillende renners van de ploeg en ik ga mij daar goed amuseren,tis een toffe bende.

    18-10-2007 om 21:42 geschreven door baeske  


    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Koers LFT te Desselgem -Straete Kermis 30.09.2007
    Ter gelegenheid van Straete kermis was er een koers voor LFT,een nevenbond met voornamelijk wielertoeristen alhoewel er verschillende renners tussenzaten die van de nevenbonden kwamen zoals de ovwf en de waod.Er waren 22 ronden voor een afstand van 62 km.
    In het begin werd er een hoog tempo opgelegd en de bende was direkt een lang sliert en regelmatig moesten er renners de rol lossen ,zodat we na een half uur koers nog met een 20-tal waren.Toen trok ik alleen op avontuur en kwam eerst Peter Harinck en Patrick Watteny bij mij en een halve ronde later Jan de Roo,Roland Coupillie en Kurt Himpe.De goede trein was vertrokken en we draaiden direkt goed rond.De achtervolgende groep kwam nog efkes dichter op 5 ronden van het einde maar toen staken we weer een tandje bij en konden met zijn zessen de finale ingaan.De voorlaatste ronde heb ik in de bochten voor de meet gedemareerd en had direkt een voorsprong en 1 km verder kwam alleen Roland Coupillie er nog bij en we kwamen goed overeen .
    In de voorlaatste bocht voor de meet plaatste ik een versnelling en won met een kleine voorsprong de koers.
    Doet wel eens deugd om in u eigen gemeente te winnen en juist aan u deur.Het was een snel verreden wedstrijd,ik had een gemiddelde van een kleine 41km/u .

    Foto's van de wedstrijd:klik op de foto

    02-10-2007 om 10:58 geschreven door baeske  


    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plannen volgend seizoen 2008
    Volgend seizoen ga ik met de Desselgemse wielertoeristen een paar klassiekers rijden zoals E3-prijs Harelbeke,De Ronde van Vlaanderen en de Amstel Goldrace.En de zondagmorgen rij mee met de toeristen waar ik wegkapitein word,waar ik het tempo moet bepalen in de ritten .
    Ook ga ik een licentie nemen als Masters B bij Wielerbond Vlaanderen om wedstrijden 1.18 te koersen .Ik ga ook een licentie aanvragen bij de O.V.W.F.en met die licentie mag ik ook regelmatig koersen bij de W.A.O.D.
    Deze wedstrijden zijn zo'n 60 tot 70 km en met een 4-tal keren per week te trainen zou dat wel moeten gaan.
    Een wielerploeg heb ik al maar in overeenkomst met de president ga ik wachten tot 1 oktober om die bekend te maken.
    Ziezo dat zijn mijn plannen voor volgend jaar maar eerst de wintertraining en die bestaat uit de zondagmorgen met enkele  DDW'ers toertochten afwerken en in de week een 3-tal keer met de Mtbike op de weg,waar ik een parkoers afhaspel van 2-tal  uurkes meestal rond de streek van Tiegem en Avelgem waar er zich veel onverharde wegelingskes bevinden. Alsook ga ik 1 maal per week gaan zwemmen voor een uurtje.

    28-09-2007 om 12:37 geschreven door baeske  


    06-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuwe Mtbike
     

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
      Scott Scale 70 afgemonteerd met Deore XT en Mavic Crossride wielen
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    06-09-2007 om 00:00 geschreven door baeske  


    03-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Afscheid laatste wedstrijd te Ingelmunster : 13.08
     
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Deze brief werd opgemaakt door mijn schoonvader;Luc Corneillie als een soort eresaluut aan mijn wielerloopbaan bij de elite zonder kontrakt.
    NICO;
    Bedankt voor de mooie momenten die je ons bezorgd hebt gedurende uw zeer lange wielerloopbaan.Jammer maar er is een tijd van komen en gaan en nu is de tijd van gaan gekomen.
    Nico,in een loopbaan zitten er altijd  UPS en DOWNS  en jij bent altijd zo moedig en karaktervol geweest om die DOWNS te overwinnen,maar nu ben je tot het besluit gekomen dat het welletjes is geweest en Nico  wij zijn allen zo fier op U omdat je de moed,de kracht alsook de lef hebt om midden het seizoen een einde te maken aan uw zo geliefde hobby het wielrennen.Iedereen staat er versteld van dat je beslissing om te stoppen met koersen zo direct en onverbiddellijk gebeurd is,maar wie weet beter dan uzelf wat een renner van 38jaar allemaal moet doen en laten om een behoorlijke resultaten te behalen.
    Uw vrienden in het peleton zullen jou eveneens missen want BAEZIE was een renner die niet veel woorden nodig had om zich verstaanbaar te maken in het peleton en iedereen wist direct welk vlees ze in de kuip hadden.
    Als PéPé van het CLC-team keken alle jonge renners op naar het karakter dat jij had,ze zeiden niet veel tegen u omdat ze zodanig respekt hadden voor jou,dat zij eigenlijk een beetje bang waren van jou maar daarom zeiden ze niettemin tegen mij,dat ze je echt moesten bewonderen en dat ze allemaal jaloers waren op jou omwille van uw ingesteldheid en uw karakter om zo te kunnen afzien.
    Nico,wij gaan jou allemaal missen op de koers,vele mensen zullen de eerste dagen en weken verloren lopen omdat  wij je niet meer zullen zien hangen aan het staartje van het peleton en ook omdat het publiek nu niet meer direkt zal weten hoeveel renners er zijn want op de vele koersen dat je gereden hebt was je toch bijna iedere keer als allerlaatste ingeschreven en wisten de koersdelegé's als jij aankwam dat ze mochten afsluiten en hun deelnemerslijsten afdrukken.
    Nico,nu is het moment om samen met Inge,Eline en Justine ééns goed te profiteren van het leven en ééns te gaan kijken samen met moedertje de vrouw en de kindjes vanop een terrasje naar u collega's.

    03-08-2007 om 15:49 geschreven door baeske  


    01-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laatste wedstrijd bij de elites zonder kontrakt te Ingelmunster op vrijdag 13.07
    Dit word mijn laatste wedstrijd in mijn 20jarige loopbaan als wielrenner. Ik sukkel al heel het jaar met altijd iets zoals rugpijn en niet meer zo goed recupereren zodat ik die beslissing heb genomen. Het niveau stijgt elk jaar en als ik iedere koers moet wachten, totdat er een groepke wegrijdt zodat het hoge tempo een beetje mindert en dan pas kom ik erdoor en kan ik wegrijden met een groepke. Zo heb ik er ook niet veel plezier meer aan en als je een hobby uitoefent moet je het graag doen. Zal wel nog blijven fietsen want ik fiets graag maar niet meer zo intens. Voor de wedstrijd werd ik nog in de bloemen gezet door mijn ploegmaten van het CLCteam,wat ik een prachtig gebaar vond.Er waren 59renners aan de start en van in de start reed ik heel attent voraan en sprong regelmatig mee met verschillende groepjes.In de 3de ronde reed ik met ploegmaat Kess Heytens weg van de groep en de kopgroep dikte aan tot 11man.De samenwerking verliep vlot en de goede ontsnapping was vertrokken.In de voorlaatste ronde begonnen de demarages en we gingen de laatste ronde in met 7renners.In de laatste ronde had ik last van krampen en moest de kopgroep nog bestaande uit 5man laten rijden zodat ik 7de werd.
    1. SUTHERLAND JACOB 02:35:00 2. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 3. BRACKE Tony YAWADOO-ABM-TV VLAANDEREN 4. DUYCK Bert KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM :10 5. TAILLIEU Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 6. SCHOTTE Tom WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE :35 7. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER :39 8. DESMET Jani WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 2:18 9. POMMELAERE Giovanni WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 10. HEYTENS Kess WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 11. DE REKENEIRE Pieter WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 2:55 12. VERHELLE Robin C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 3:06 13. HOWLETT Charles ASFRA RACING TEAM 14. LAGAISSE Alan SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 15. VANDROMME Werner KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 16. DEMEYERE Lieven VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 17. D`HOOGHE Filip SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 18. VER EECKE Dimitri FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 3:12 19. DE ROOSE Kurt DE ZINGEMSE WIELERVRIENDEN 3:26 20. DEBACKER Bart CYCLING TEAM WERVIK 21. BERBEN Remi WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 3:34 22. HANSON ADRIAN ASFRA 4:23 23. ES Tommy MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 24. DECEUNINCK Nico VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 25. MINJAUW Didier ASFRA RACING TEAM 26. VANTYGHEM Tim CYCLING TEAM WERVIK 27. VANCOPPENOLLE Wim WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 28. DEMAN Kevin WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 29. OSOWSKI MATEUSZ ZIEMIA BEDZINSKA 30. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 31. SERLET Tom VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 32. VANDAELE Angelo WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 33. NEIRINCK Jelle KSV DEERLIJK GAVERZICHT 34. DEPRAETERE Carlo KSV DEERLIJK GAVERZICHT 35. FEYS Dominique WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 36. LABEEUW Peter WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 37. DEWITTE Jonathan KSV DEERLIJK GAVERZICHT 38. VANNESTE Christopher WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 39. FONTAINE Patrick ROYAL VELO SPORT PERUWELZ - BURY 40. VANDEWALLE Jeroen WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 41. VERSTICHEL Stijn KSV DEERLIJK GAVERZICHT 42. DEVADDER Glenn KSV DEERLIJK GAVERZICHT 43. MAGHERMAN Wouter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 44. CRAEYNEST Kurt WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 5:10 45. WYLIN Bert WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 46. PILSON STEVEN ASFRA 47. VANNESTE Nick ASFRA RACING TEAM 48. VERSCHATSE Arne WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 49. VANDECASTEELE Jens VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 50. BLYAERT Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE

    01-08-2007 om 12:13 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Beitem : 10.07
    In de voormiddag was ik naar Waregem geweest om naar de Tourstart te gaan kijken en toen had ik nog sympathie en respect voor bepaalde renners.Maar wat er nu weer is gebeurd in de TOUR 2007 met al die dopingverhalen amai begin ik te geloven dat de top van de ronderenners niet meer zuiver kunnen rondfietsen.Waarom moeten sommige ritten van de tour meer dan 200km bevatten en ritten met 5cols waarom is dat nodig.Als je kortere ritten doet gaan ze er ook direkt invliegen en in een rit met 2cols gaan de beste klimmers ook naar boven komen en zullen er dan bijvoorbeeld geen grote tijdsverschillen zijn en zal het ook spannender worden.Nuja dat is mijn opinie over de Tour de France.
     Dan met de fiets naar Beitem geweest en er waren 43 renners aan de start.Na 1uur wedstrijd was alles nog tesamen en sprong ik mee met een 8tal toen ik op de kasseien mijn zadelbrug brak,ik kon nog doorfietsen maar mijn zadeltop kwam heel de tijd los of ging naar beneden.Kheb de wedstrijd uitgereden op een 19de plaats maar khad wel overal krampen aan mijn billen en benen.

    1. GONCARAS MIDAUGAS WC JAN SNEL 02:42:00 2. LODEWYCK Klaas WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 3. JOSEPH Stijn WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 4. GELDHOF David WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 5. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 6. TOORTELBOOM Frederik TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 7. LEFEVER Christ WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 8. MAES Olivier WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 9. BINON JEAN-MARIE BURY 10. BORRY Kim WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 11. LANGEDOCK Mathieu WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 12. MICHELS Bob VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 13. ROGGE Filip ADINKERKSE VELOCLUB 14. RANSY Sigi BOLLINI CYCLING TEAM DIEPENBEEK 15. TODD ELENZ MOLENSPURTERS 16. NOOYTENS Sven WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 17. BERBEN Remi WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 18. LABEEUW Peter WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 19. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 20. MAHIEU Henk WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 21. DERAEDT Rino BOLLINI CYCLING TEAM DIEPENBEEK 22. ROBBERECHTS Frederik POORTEN FERYN TEAM 23. DECRU Wesley C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 24. DESPLENTER Jens WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 25. PIRARD Geoffrey RIJSCHOOL AH - GENTSE VS 26. LAGAE Kasper CYCLING TEAM WERVIK 27. LAPERE Steven WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 28. VANHAECKE Jens WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 29. VERSTRAETEN Stijn WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT

    01-08-2007 om 11:20 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag Oostrozebeke : 8.07
    35 deelnemers voor 17ronden.In de 4ronde geraakte ik met een 4tal weg en we kregen algauw 30seconden.Maar de litouwers zetten zich op kop van het peleton en na 3ronden waren we ingelopen.Nog verschillende keren geprobeerd om weg te geraken maar na 1u30 wedstrijd was ik plat vooraan en twas voorbij.
    1. PRATTE Philippe TEAM STOREZ VC ATH 02:52:00 2. SIX Sébastien MULTISPORT CYCLING TEAM 3. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 4. DEBRABANT FABRICE 5. VERMEERSCH Tim NEW HEEBRA-LOMBARDEN :06 6. GOOSSENS James WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 7. DECAESTEKER Frederik KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 8. KOPPEN Thibault KSV DEERLIJK GAVERZICHT 9. DE SMET Jochen CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 10. MICE Tomas 11. LIEVENS Aloïs MULTISPORT CYCLING TEAM 3:10 12. SISKEVICUS EVALDAS 13. STEYAERT Kris KSV DEERLIJK GAVERZICHT 14. CROMBEZ Tijs Pictoflex-Thompson-Hyundai 15. KAUPAS GEDEMINAS 16. HOSTE Brian WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 4:00 17. MAGHERMAN Wouter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 18. SKUSE STEPHEN 19. FONTAINE Patrick ROYAL VELO SPORT PERUWELZ - BURY 5:35 20. ZAUTERS Lorenzo FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 21. VANTYGHEM Tim CYCLING TEAM WERVIK 22. KUKTA Marius 23. BLYAERT Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 24. DEMESMAKER Cyrille MULTISPORT CYCLING TEAM 25. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER

    01-08-2007 om 10:59 geschreven door baeske  


    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Kruishoutem : 03.07
    54 renners voor 11 ronden met iedere keer nokereberg erbij,er was veel wind en af en toe kregen we een regenbui.In de 3de ronde versnelde Koen Beeckman en ik wipte mee op de nokereberg .De kopgroep dikte aan tot 11man.We kregen algauw 1minuut voorsprong.Toen we halfweg de koers nokereberg beklommen kwam ik ten val en vloog tegen een afsluiting,kon nog terug aansluiten maar het beste was eraf.In de voorlaatste ronde zijn er 3man weggelopen en wij moesten spurten voor de 5de plaats en kwas 7de.
     
    1. DEREEPER Kristof KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 02:30:00 2. DUYNSLAEGER Vic NEW HEEBRA-LOMBARDEN :24 3. BROCHE Frederik SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN :42 4. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 1:23 5. DECLERCQ Thierry WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 1:30 6. GLORIEUX Frederic VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE7. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 8. DE WAELE Wim AFDELING OOST-VLAANDEREN WBV 9. MICHELS Jef Pictoflex-Thompson-Hyundai 10. HOORNAERT Stijn WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 11. NOLF Frederiek WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 1:53 12. ROLET Sylvain WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 13. VANDENBERGH Wouter VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 14. TAHON Pierre VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 15. DEREEPER Franky KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 2:10 16. DE ROOSE Kurt DE ZINGEMSE WIELERVRIENDEN 17. DELIE Kevin WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 18. DE REKENEIRE Kim FEEST & SPORTCOMITE KWENENBOS 19. PIRARD Geoffrey RIJSCHOOL AH - GENTSE VS 20. BLANCKE Kristof ISOREX CYCLING TEAM 21. NACHTERGAELE Kobe KSV DEERLIJK GAVERZICHT 22. ILEGEMS Ken WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT 23. TODD ELENZ 24. VELLE Marchal KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 25. VANDAELE Angelo WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 26. HOORNE Jeroen WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 27. HUYVAERT Tom NEW HEEBRA-LOMBARDEN 28. VERCOUillie Kristof

    17-07-2007 om 09:27 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Poperinge : 05.07
    Van in de 3de ronde reed er al een groep weg van 13man op de beklimming die we 40keer moesten doen.Ben dan in de tegen aanval gegaan met 7kompanen maar na 1 uur wedstrijd begon het te regenen en ik vond het te gevaarlijk in de afdaling en kheb mij laten inlopen en mocht daarna spurten voor mijn plaats en werd 28ste geklasseerd.
    1. VERRAES Benjamin C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 01:41:00 2. SIX Sébastien MULTISPORT CYCLING TEAM 3. MAES Jo WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 4. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 5. DE ZUTTER Kristof DAVITAMON-WIN FOR LIFE-JONG VLAANDEREN 6. ROSSELLE Pedro WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 7. VAN SPEYBROEK Bart MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 8. DUYNSLAEGER Vic NEW HEEBRA-LOMBARDEN 9. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 10. LAPERE Steven WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM :25 11. DECOUTTERE Jonas NEW HEEBRA-LOMBARDEN 1:25 12. JONCKHEERE Patrick KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 13. HUYGHE Stefaan TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 14. MAENE Kevin NEW HEEBRA-LOMBARDEN 15. CALLEWAERT Cedric VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 16. DECAESTEKER Frederik KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 17. LANGEDOCK Mathieu WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 18. PACKET Wim WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 19. D`HONDT Bram CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 20. MOERMAN Detlef WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 21. MAHIEU Henk WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEUL 22. VANTOMME Davy KONINKLIJKE BRUGSE VELOSPORT VZW 23. BUTAYE Jeremy CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 24. VANHOORNEWEDER Bjorn WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 25. GRUWIER Steve VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 26. DEPREITERE Birger KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 27. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 28. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 29. VERVERKEN Gerdy MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 30. QUARTIER Rory KSV DEERLIJK GAVERZICHT

    17-07-2007 om 00:00 geschreven door baeske  


    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Vichte : 01.07
    34renners voor 12ronden,en het was warm en zwoel weer om te koersen.Ik voelde bij de minste tempoversnelling dat het niet mijn dagske ging zijn vandaag.In de 3de ronde reden er 13man weg en ik bleef een 10tal km hangen op 15seconden maar dan brak de veer en werd terug ingelopen door de rest van het peleton.Ben dan nog 2de geeindigd in de spurt met 15 man voor de 14de plaats.
    1. DEGEZELLE Kevin WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 02:32:00 2. NEWELL DYLAN SOENENS GERMOND :32 3. ROLET Sylvain WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 1:55 4. DEPREZ Bram NEW HEEBRA-LOMBARDEN 2:18 5. GELDHOF David WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 6. GERMER Gregg KLAIPEDA SPLENDID CYCLING TEAM 3:04 7. HERPOL Frederik WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 8. DECLERCQ Thierry WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 9. MICHELS Pedro PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 10. VERCOUILLIE Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 11. VANDRIESSCHE Dieter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV 4:38 12. POMMELAERE Giovanni WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 5:54 13. BAELEN Pedro JOHN SAEY CYCLING TEAM 14. BLANCKE Kristof ISOREX CYCLING TEAM 6:47 15. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 16. FORD Martin WEST MIDLANDS 17. VANDESTEENE Christophe KSV DEERLIJK GAVERZICHT 18. SMET Kris WIMI-GAMES - ST MARTINUS CT - KERKSKEN 19. VERBRAEKEN KRISTOF ARTEVELDE 20. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 21. ZAUTERS Lorenzo FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 22. MINJAUW Didier ASFRA RACING TEAM 23. VAN ACKER Thomas MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 24. DEVOS Christophe KWC DE VELOVRIENDEN BAVIKHOVE VZW 25. VANASSCHE Karim WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 26. RENAUX ROMAIN 27. DE BAENE Robby KSV DEERLIJK GAVERZICHT 28. MERCHIE Tijs KSV DEERLIJK GAVERZICHT

    08-07-2007 om 13:10 geschreven door baeske  


    29-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Oostende-Konterdam : 28.06
    48renners voor 22ronden op een winderig parkoers.Van in het begin werd de pees erop gelegd en na 4ronden reden er een zestal voorop.In de 6de ronde kwamen we er met 15man erbij en de rest mocht het al vergeten.De volgende ronde wipte ik mee met een drietal en we kregen direkt een 30seconden voorsprong.Maar ik had last van mijn rug en ging over mijn toeren en een 4tal ronden later liet ik mij uitzakken tot bij de achtervolgers waar ik een paar ronden kon recupereren.Vooraan bleef er alleen Kristof Dereeper nog over en we kwamen op 3ronde van het einde erbij met 7.In de laatste ronde wipte Toortelboom en Dereeper weg en ik mocht spurten voor de 3de plaats met de rest van de kopgroep en behaalde een 5de plaats.
    1. DEREEPER Kristof KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 02:57:00 2. TOORTELBOOM Frederik TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER :10 3. CLAUWAERT Joeri WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER :35 4. CLARYSSE Dirk KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 5. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 6. DE NAEGHEL Manuel KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 7. DE LANDTSHEER Steven WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT 8. DUYCK Bert KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 1:03 9. MAERTENS Olivier CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 1:33 10. DE MUNSTER Gregory WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 2:03 11. POTTIER Karl CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 2:33 12. D`HONDT Bram CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 13. DEPREE Aaike WIELERPROMOTIECLUB JEUGDTEAM 14. VANLAERE Kenny MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 15. KUYPERS Bart WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 16. DEREEPER Franky KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 17. BRAVO VALENZUELA Juan-Raul UNION CICLISTA CURICO 18. DAUW Jasper CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 19. HUYGHE Almanzo KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 20. KNOCKAERT Roland VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 21. BAEYENS Bart WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT 22. STRYNCKX Nico KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM

    29-06-2007 om 12:03 geschreven door baeske  


    27-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Staden : 26.06
    Het was de eerste keer dat ik een kriterium reed dit jaar,kwestie om wat snelheid op te doen.Het was wel fris aan de start ,zo'n 13graden maar het was droog.42 renners met goede kwaliteit erbij en iedere ronde (50ronden)een premie.In het begin serieus afgezien ,het viel nooit stil en het peleton was een lang lint en niemand geraakte echt weg het 1ste uur.Toen ben ik beginnen opschuiven  en geregeld kon ik met een groepje meespringen.Op 15ronden van het einde geraakte ik met 10kompanen weg,maar de voorlaatste ronde werden we terug  ingelopen.We waren nog met 24renners die overbleven en met die groep trokken we richting eindfinish.Twee bochten ervoor demareerde Toortelboom en kheb nog gereageerd maar kwam net iets tekort en er was een klein gaatje achter mij en kheb direkt doorgespurt en er is nog één iemand over mij gegaan,zodat ik 3de werd.
    1. TOORTELBOOM Frederik TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 01:48:00 2. JONCKHEERE Vincent WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 3. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 4. MAES Jo WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 5. DENECKER Serge WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 6. VANTOMME Rino KONINKLIJKE BRUGSE VELOSPORT VZW 7. DECAESTEKER Frederik KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 8. HUYGHE Almanzo KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 9. CLARYSSE Dirk KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 10. VANBECELAERE Tom SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 11. JONCKHEERE Patrick KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 12. VANHIE Matthias WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 13. ROSSELLE Pedro WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 14. MAENE Kevin NEW HEEBRA-LOMBARDEN 15. VERMOOTE Geert CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 16. LAPERE Kris MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 17. CARDOEN Olivier WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 18. LANGEDOCK Mathieu WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 19. MALFAIT Steve WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 20. LAPERE Steven WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 21. COPPENS Kevin VC DE ZILVERBERGVRIENDEN RUMBEKE 22. CHAMON Alexander WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 23. DECRU Wesley C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 24. BLONDEEL Charlie FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 25. VANASSCHE Tom WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 26. SCHIETGAT Pedro KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 27. FEYS Dominique WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 28. VERVERKEN Gerdy MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 29. ROGGE Filip ADINKERKSE VELOCLUB 30. VERMEEREN Xavier ADINKERKSE VELOCLUB 31. VANHEE Nicky WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 32. DEWITTE Jonathan KSV DEERLIJK GAVERZICHT 33. TAILLIEU Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 34. NEUVILLE Wouter CYCLING TEAM WERVIK 35. HUYGHE Stefaan TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 36. CALLEWAERT Cedric VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 37. CORNEILLIE Kenneth SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 38. GHEQUIERE Dietrich TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 39. GHYSELINCK Jan WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 40. DUMOULIN Mirando WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 41. KUYPERS Nico CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 42. VERVERKEN Pieter PROV. AFD. WEST-VLAANDEREN WBV

    27-06-2007 om 20:24 geschreven door baeske  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Oostrozebeke : 24.06
    Opnieuw opgestaan met veel pijn in de rug en khad niet veel goesting om te fietsen.Ik had toch beter niet gestart,veel regen gure wind op een bochtig parkoers hield ik het voor bekeken na een half uur wedstrijd.

    27-06-2007 om 11:24 geschreven door baeske  


    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Elverdinge : 23.06
    Deze week opnieuw 2maal naar de kraker geweest.Kheb nog altijd pijn in mijn nek en het komt doordat een bepaalde spier onder mijn schouderblad onstoken is.En met elektropulsen zou dat moeten verdwijnen maar zo vlug verdwijnt het niet,na iedere sessie vermindert het wel maar kheb er nog altijd last tijdens de wedstrijd.Er waren weer 82renners aan de start voor18 ronden en veel wind maar het bleef droog.In de eerste 4ronden was het wat aftasten maar in de 5ronde kwam het peleton wakker en in de 8ste ronde lag het peleton in 3stukken.Kzat in de 1ste groep die zo'n 30man telde.In de 10ronde geraakten we met 15man weg maar de samenwerking stokte en 3ronden later was er weer een samensmelting.Op 4ronden van gedaan trok ik alleen op avontuur en pakte een premie en er kwamen een zestal bij mij,maar dat ging ook niet door.En in dezelfde ronde geraakten toch nog 10man en ik zat met een 6tal op 20à30 seconden maar we kwamen er niet meer bij.Nog 2de gespurt van mijn groep en het ging toch al iets beter dan de vorige wedstrijden.
    1. CLAUWAERT Joeri WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 02:30:00 2. SIX Sébastien MULTISPORT CYCLING TEAM :05 3. KUYPERS Nico CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 4. TOORTELBOOM Frederik TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 5. MAHIEU Henk WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 6. NEIRYNCK Stijn WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 7. DEREEPER Kristof KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 8. JOSEPH Stijn WIELERGROEP BEVEREN 2000 VZW 9. KUYPERS Bart WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE :27 10. VANDOUSSELAERE Sven DAVITAMON-WIN FOR LIFE-JONG VLAANDEREN 11. DEVAUX Jérémy TEAM STOREZ VC ATH :36 12. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 13. MALFAIT Steve WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 14. SABBE Jonas WIELERCLUB OOSTENDE NOORDZEE 15. DEPREE Aaike WIELERPROMOTIECLUB JEUGDTEAM 16. MOSTAERT Wim DAIKIN CYCLING TEAM LIEDEKERKE VZW 17. DECRU Wesley C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 1:30 18. VANLAERE Kenny MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 1:53 19. PACKET Wim WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 20. DUMOULIN Mirando WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 21. VANTOMME Rino KONINKLIJKE BRUGSE VELOSPORT VZW 22. CALLEWAERT Cedric VZW WIELERCLUB "ONDER ONS - PARIKE" 23. JONCKHEERE Patrick KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 24. CLARYSSE Dirk KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 25. VERVERKEN Gerdy MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 26. TAILLIEU Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER

    24-06-2007 om 11:24 geschreven door baeske  


    21-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Ooigem : 18.06
    Zondagmorgen opgestaan met 1 oog toe van de etter ,een verstopte neus en pijn in mijn hoofd.Was het niet zo dicht bij de deur ,ging ik niet gestart hebben.40 renners voor 25 ronden en van in het begin werd er rap gereden.Ik was al 2maal naar de eerste groep gesprongen maar telkens kwam het peleton terug.En in de 5de ronde reden er 12man weg en namen dirket 1minuut voorsprong.We zijn dan met een 6tal in de tegenaanval getrokken en genaderd tot op 20seconden maar vooraan verdapperden ze.Dan nog weggelopen met 3man waarvan ik laatste eindigde.Ik heb afgezien gelijk een beest,twas zeer warm en khad koppijn.
    1. SMET Guy WIMI-GAMES - ST MARTINUS CT - KERKSKEN 02:29:00 2. GELDHOF David WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE :13 3. GONCARAS MIDAUGAS PW JAN SNEL :20 4. DEREEPER Kristof KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 1:03 5. DE BRUYNE Giovanni MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 6. DEREEPER Franky KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 7. SCHOTTE Tom WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 1:07 8. STRYNCKX Nico KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 9. VEJMELKA DANIEL FORONEX CYCLING TEAM 10. RONSSE Peter Babes Only-Villapark Lingemeer-Flanders 11. DE NAEGHEL Manuel KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 1:37 12. MEERSMAN Luigi C.T.- DJ.MATIC-KORTRIJK 3:00 13. STOFFERIS Rieno Murphy&Gunn-Newlyn-M.Donnelly.SeanKellyT 6:00 14. ROLET Sylvain WIELERCLUB MARKE VERANDA´S CLOCHET VZW 15. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 16. VANLUCHENE Stijn SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 17. HIMPE Kurt KSV DEERLIJK GAVERZICHT 18. ILEGEMS Ken WIELERSPORTVERENING ARTEVELDE VZW - GENT 19. VERHAEGHE Kengy VIP CYCLISTE DIKSMUIDE 20. DEMEYERE Lieven VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW

    21-06-2007 om 22:40 geschreven door baeske  


    19-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Moorslede : 16.06
    Hondeweer was het,veel wind,donder en bliksem en veel regen voor de start.Zag het echt niet zitten om te starten.38renners en van in de 2ronde reden er 13 man weg en ze waren voorgoed weg.Voelde mij niet echt goed en nog een poging gedaan om er naartoe te rijden maar blokkeerde volledig.Halfkoers begon het weer water te gieten en we zijn dan nog weggeraakt met een 6tal,maar er was geen overeenkomst en k'heb gedemareerd en heb dan nog 5ronden alleen gereden.
    1. VERHELLE Robin C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 02:36:00 2. ROSSELLE Pedro WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 3. DE BRUYNE Giovanni MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 1:00 4. SCHOTTE Tom WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 5. HERPOL Frederik WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 6. MAHIEU Henk WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 7. LYONS ANDY HERON CYCLESPORT 8. DENECKER Serge WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 2:45 9. VOGELEER Hans ROYAL CUREGHEM SPORTIF - BRUSSEL 10. LAPIERE Ward CYCLING TEAM WERVIK 11. DE NAEGHEL Manuel KONINKLIJKE SPORTCLUB GISTEL VZW 12. BLONDEEL Charlie FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 13. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 3:30 14. ROBBERECHTS Frederik POORTEN FERYN TEAM 3:45 15. ROGGE Filip ADINKERKSE VELOCLUB 16. DESMET Jani WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 17. FEYS Dominique WIELERCLUB NOOIT GEDACHT BEITEM 18. DECEUNINCK Nico VELOSPORT REIGERLO BEERNEM VZW 19. MINJAUW Didier ASFRA RACING TEAM 4:15 20. POLLIE Dimitri WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEUL

    19-06-2007 om 08:23 geschreven door baeske  


    15-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Zerkegem : 13.06
    76 renners voor 18 ronden,zalig weerke om te koersen ,niet te veel wind en een graad of 23.Al van in de 3de ronde reed een groep van 18 weg,zat vooraan maar het ging te vlug.Ze namen algauw 1 minuut voorsprong.In de 8ste ronde geraakten we nog weg met een 20tal en draaide direkt goed rond en we kwamen terug tot 45seconden maar dan brak de veer en begonnen ze te demareren.Ik geraakte nog met 6renners weg en we kwamen heel dicht bij de eerste groep maar ze versnelden terug en we moesten spurten voor de 19de plaats.
    1. STRYNCKX Nico KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 02:34:18 2. DE MUNSTER Gregory WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 3. CLARYSSE Dirk KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 4. VAN SPEYBROEK Bart MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 5. TRAEN Bjorn JOHN SAEY CYCLING TEAM 6. DUYCK Bert KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 7. REYBROUCK Jonas WIELERPROMOTIECLUB JEUGDTEAM 8. RONSSE Peter Babes Only-Villapark Lingemeer-Flanders 9. HANSEEUW Jelle NEW HEEBRA-LOMBARDEN 10. DECLERCQ Thierry WIELERTEAM DECOCK-CAPINO MOORSELE 11. MAES Jo WC DE MOLENSPURTERS MEULEBEKE 12. LANNOO Andy NEW HEEBRA-LOMBARDEN 13. BORRY Kim WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 14. HUYGHE Almanzo KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 15. COUCKUYT Nico WIELERCLUB DELSOL-TEAM HEULE 16. VANDENBROUCKE JEAN-DENIS SECTION HENNUYERE 17. DEMEYERE Geoffrey NEW HEEBRA-LOMBARDEN 18. MICHELS Jef Pictoflex-Thompson-Hyundai 19. DEPREE Aaike WIELERPROMOTIECLUB JEUGDTEAM 1:14 20. DE BACKER Koen RIJSCHOOL AH - GENTSE VS 21. TAILLIEU Kristof WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 22. VAN DE SOMPEL Rudi JOHN SAEY CYCLING TEAM 23. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 24. TOORTELBOOM Frederik TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 25. POTTIER Karl CYCLING TEAM LISPANNE DE HAAN VZW 1:45 26. CUYLITS Gunther VAN DER VORST CYCLING TEAM DUFFEL 4:00 27. SABBE Jonas WIELERCLUB OOSTENDE NOORDZEE 28. GHEQUIERE Dietrich TEAM BOUWKANTOOR LIPPENS-DESCHUYTTER 29. DENOLF Gianni PALMANS-COLLSTROP 30. BOYLESTON AARON CYCLING CENTER

    15-06-2007 om 00:00 geschreven door baeske  


    13-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Ursel : 11.06
    61 renners voor 11 ronden met heel wat buitenlanders erbij.Redelijk veel wind en op een paar smalle wegen wat het toch op de kant koersen.Tot halfweg bleef het peleton gesloten en we waren nog met een 40tal renners en dan zijn in verschillende groepkes 13man weggereden nog op 20meter gekomen met 2man maar net niet kunnen aansluiten.Op 3ronden zijn we dan nog weggeraakt met een 10tal en de laatste ronde ingegaan met 4 waarvan ik 2de eindigde en 15de werd.
    1. CLAUWAERT Joeri WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 02:33:10 2. VERRAES Benjamin C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 3. DE LEENER Davy JONGE RAKKERS VOLLEZELE 4. DUYCK Pieter C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 5. NEWELL DYLAN SOENENS GERMOND 6. STRYNCKX Nico KSC SPORT EN VERMAAK EERNEGEM 7. SCHAALJE RALPH KEUKENS BUYSSE 8. TRAEN Bjorn JOHN SAEY CYCLING TEAM 9. DE GROOTE Thierry YAWADOO-ABM-TV VLAANDEREN 10. VAN SPEYBROEK Bart MEZ TEAM BELGIUM SNELLEGEM 11. KERR JUSTIN KINGSNORTH 12. TODD ELENZ 13. DAWSON KEVIN PINARELLO 14. VAN DE WALLE Pieter-Jan WC SOENENS-GERMOND INGELMUNSTER 2:10 15. DEBAES Nico WIELERPLOEG C.L.C - TEAM INGELMUNSTER 2:14 16. LAGAISSE Alan SPORTING CLUB MEERSE - KLUISBERGEN 17. STOFFERIS Rieno Murphy&Gunn-Newlyn-M.Donnelly.SeanKellyT 2:32 18. DE CORTE Peter MD CT TEAM 2:45 19. DEVOS Lorean FORONEX CT / WIELERPROMOTIE Z-W 20. TOBYN HORTON OO PARIKE 21. ELIOTT MALCOLM PINARELLO 22. THOEN Filip WIMI-GAMES - ST MARTINUS CT - KERKSKEN 23. STAELENS Nicola C.T. KEUKENS BUYSSE KNESSELARE 24. MACIC CHRISTOPHER KINGSNORTH 25. GORTEN MATTHEW KINGSNORTH 4:05

    13-06-2007 om 09:55 geschreven door baeske  


    09-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Drongen : 8.06
    De start was om 18.00 u en het was nog 27graden en zwoel weer om te koersen.74renners voor 17 ronden.In de 3de ronde reden er plots auto's tussen het peleton en in het wirwar remde een renner plots voor mij en ik viel voorover op mijn knie.Mijn achterwiel had een serieuze slag en moest mijn achterrem openzetten  Ik was op achtervolgen aangewezen en toen ik aansloot bij het peleton reden er al 20man voorop en 1 ronde later ben ik aangesloten bij de kopgroep.Er was geen samenwerking en juist toen de samensmelting kwam zijn we opnieuw met 10man weggereden.Op 6ronden van het einde waren we nog met 6renners en 1 ronde later nog met 4man die overbleven maar op 3 ronden van gedaan kwam er een groep van 30man nog bij ons en was alles te herdoen.Direkt reden er 12man weg en bleven voorop.Was nog 4de in de spurt met 16man en na de wedstrijd heb ik gezien dat mijn velg(sante)gebarsten was door de valpartij.
    1 Bracke Tony 115 km en 2h38 2 Olesen Ben 3 Hanseeuw Jelle 4 Beeckman Koen 5 Devos Christophe 6 De Corte Peter 7 Meersman Luigi 8 Van Broekhoven Guy 9 De Bosscher Koen 10 Van Der Massen Kris 11 Lagaisse Alan 12 Van De Velde Benjamin 13 Sutherland Jacob :38 14 Tobyn Horton :45 15 Schaalje Ralph 16 Devos Lorean 17 Debaes Nico 18 Verheecke Gert 19 De Vreese Vincent 20 Germer Gregg 21 Pilson Steven 22 De Lannoy Didier 23 De Smet Jurgen 24 Vejmelka Daniel 25 Schulz Steffen 26 Cosyn Bart 27 Strom Per 28 Both Nicolas 29 Clarysse Dirk 30 Verhooghe Kris

    09-06-2007 om 09:42 geschreven door baeske  




    Foto



    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Foto


    Romina

    Franky

    Borriquito

    Kikie

    Giovanni

    mario

    benny


    Foto

    Gastenboek
  • groetjes van
  • Hallo
  • Knap werk.
  • Knap werk.
  • respect

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • robkes pictures
  • desselgemse wielertoeristen
  • Millenniumteam
  • O.V.W.F -fan
  • sportsite met wielrennerslinks
  • wielrenner junior gilles deboo
  • molenspurters meulebeke
  • bcvworkscyclingteam ingelmunster
  • wielerclub kvc-rekkem
  • de polderrenners

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    heiligerita
    www.bloggen.be/heilige

     

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    met Tom Boonen en Richard Virenque

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    met Nico Mattan voor de start in Hulste

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    Archief per week
  • 19/10-25/10 2009
  • 04/02-10/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 30/07-05/08 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs