Inhoud blog
  • met vallen en opstaan... en weer doorgaan
  • uitputting
  • nooitmeervooraltijd
  • dwanggedachten
  • Gebeten door een hond
  • autisme en gezin
  • snijden
  • dissociatie
  • zoon met autisme
  • dwang
  • Autisme en depressie: Een klein monster verborgen in mijn zoon
  • ASS en depressie
  • zorgen
  • krokusvakantie
  • Zorgen
  • trampoline
  • zorgboerderij
  • Paardentherapie
  • energie
  • de meisjes
  • werk en keuzes maken
  • slapeloosheid, collega
  • Mijn zoon heeft het moeilijk.
  • Niet naar school- thuisbegeleiding-ASS
  • Een Elfje
  • elfje autisme
  • beschadigd- elfje
  • Ik blijf vechten
  • elfje
  • echt luisteren
  • medicatie
  • Kopzorgen
  • TicTIcTIc
  • Het loopt helemaal fout!
  • De sportleraar op school
  • Verstijfd
  • quote
  • tijdlijn levensloop
  • een elfje - geïnspireerd door het Congres 'Talent op het werk'
  • gemis
    Foto
    Zoeken in blog

    Foto
    Dropbox

    Druk op onderstaande knop om je bestand naar mij te verzenden.

    Foto
    Categorieën
  • ANGST (7)
  • ASS (49)
  • CVS (5)
  • Euthanasie (5)
  • Fibromyalgie (29)
  • gedichten (38)
  • gehoorproblemen (7)
  • gilles de la tourette (14)
  • HSP (10)
  • Huisdieren (1)
  • Naaien (2)
  • over mijn gezin (55)
  • Polyneuropathie (2)
  • relatie en ass (1)
  • TIETZE (1)
  • verlies (2)
  • Vriendschappen (0)
  • Foto
    Foto
    Foto
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Zoeken met Google


    Zoeken in blog

    Foto
    Foto
    Foto
    Archief per maand
  • 05-2017
  • 04-2017
  • 03-2017
  • 02-2017
  • 12-2016
  • 11-2016
  • 10-2016
  • 09-2016
  • 08-2016
  • 07-2016
  • 06-2016
  • 05-2016
  • 04-2016
  • 03-2016
  • 01-2016
  • 12-2015
  • 08-2015
  • 06-2015
  • 05-2015
  • 04-2015
  • 03-2015
  • 02-2015
  • 12-2014
  • 11-2014
  • 10-2014
  • 09-2014
  • 07-2014
  • 06-2014
  • 05-2014
  • 04-2014
    Gastenboek

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    E-mail mij

    Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

    Laatste commentaren
  • Nat bed (Diana)
        op Pampers
  • fibro (kelly)
        op Omscholing - brugopleiding
  • Fibro (Mieke)
        op Naar de pijnkliniek
  • Fibro (Anja)
        op Naar de pijnkliniek
  • knuffel (Katrijn)
        op Geïrriteerd
  • Blog als favoriet !
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Foto
    Foto
    Foto
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    yarnotte
    www.bloggen.be/yarnott
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Leven met o.a. pijn, angst, autisme en tourette/ dwang/ drang in het gezin.
    Gewoon Anders
    03-07-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Naar de pijnkliniek
    Vandaag had ik mijn afspraak in de pijnkliniek. Na een lange periode, met veel pijnklachten, kon ik er eindelijk terecht. Ik had veel vragen en op elke vraag heeft hij geantwoord. Zo kon ik zien wat ik nog kan doen van behandeling, de voor - en nadelen inbegrepen. Mijn medicatie is aangepast, wat verhoogd. De pleisters wou hij nu nog niet verhogen. Deze winter wacht mij nog een heel pijnlijke periode, met het koude en vochtigere weer.
    Gisterenavond had ik kine, in principe niet zwaar voor mensen die niets mankeren, maar voor mij betekent dit recupereren en veel pijn achteraf. Maar ik moet bewegen en mijn oefeningen doen in het mate van het mogelijke.
    Vorige week bij dr. Luypaert, zei ze vlakaf dat ik de revalidatie nog niet aankon, dat dit in. Groep gebeurt en als ik nu zo veel moet recupereren, dat ik het daar zeker niet ging kunnen. Dan sta je daar he.

    Veel pijn vandaag, veel zenuwpijn in mijn armen en benen en aan de onderkant van mijn voet. Ik heb last van hielspoor in beide voeten. Het doet constant pijn en ook bij het stappen.
    Ik weet mij geen houding te vinden.
    Als ik slaap, word ik steeds wakker van slapende armen, zenuwpijn vanuit mijn oksel. Zenuwpijn in mijn heupen. Ik moet mij steeds verleggen, wat soms een hele opdracht is, met al die pijn.


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (2)

    07-09-2014
    Fibro

    Hey, 

    bedankt voor je bericht. 

    Ik ben ook hsp-er. Het maakt het er idd niet gemakkelijker om. Het is ook een punt dat moeilijk te begrijpen valt bij mensen die geen hsp zijn. Ik heb drie kinderen, waarvan twee hsp zijn o.a. Mijn man probeert het te begrijpen, maar heeft zijn oordeel vaak ook klaar.

    goed dat je je grenzen goed afbakent. Ik probeer dat ook te doen.

    mannen denken vaak dat ze alles doen, maar in realiteit is het half zoveel. Ze zien ook niet wat je wel doet. 

    Grts,

     Mieke

    07-09-2014 om 20:52 geschreven door Mieke


    01-09-2014
    Fibro

    Ik begrijp hoe jij je voelt. Ik heb ook fibromyalgie. En het is heel erg lastig m.b.t. de omgeving en partner.

    Niemand weet hoe jij je voelt en hoe je het beleeft. En hoe moeilijk het is! Je wilt zo graag alles kunnen doen, maar je kan het gewoon niet en dat is zo frustrerend. 

    Ik moest het jaren lang tot in de treure uitleggen. Ik doe nog best veel vind ik zelf. Mijn man is een doener en vind ook dat hij alles doet. Terwijl dat niet zo is. Dt voelt best rot ja. Het beste kan jij je eigen grenzen stellen en zorgen dat iemand er niet overheen gaat, want dat gebeurt snel.

    ik accepteer dat niet meer en zeg dat ook duidelijk tegen iedereen. Vinden ze daar dan iets van, is dat hun probleem. Ik moet met mezelf leven en moet voor mijn eigen geluk zorgen. Jij dus ook. Ik ben ook HSPer. Dat maakt het nog lastiger....

    ik doe wat ik doe en wat ik kan. En dat is voor mij genoeg. Ik schrijf gedichten, en ben begonnen met een boek over mijn ervaringen in mijn leven. Ook ga ik vrijwilligerswerk doen, mensen die het nodig hebben helpen, daar word ik blij van!

    groeten Anja 

    01-09-2014 om 21:52 geschreven door Anja




    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs