Paasvakantie !!!!!!!!!!!

Cool Slideshows

Welkom  op mijn blog!

Over mijzelf
Ik ben Femke Van Dycke
Ik ben een vrouw en woon in Heverlee (Belgiƫ) en mijn beroep is een leerling uit het vijfde leerjaar ! (dus nog geen vrouw, hihihi).
Ik ben geboren op 13/11/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: tekenen en knutselen, spelen met de poezen, surfen op het internet, spelen met vriendinnetjes....
Mijn lievelinks eten is: spagetie,pannenkoek, velorenbrood, ijsjes,frietjes en chocolade. Ik hou veel van poezen.
Foto
Inhoud blog
  • Bij Emma
  • Ik ben gaan zwemmen
  • Terug thuis
  • De curieuze neuzen van Suske en Wiske
  • Pasen
    Laatste commentaren
  • foto's (femke (ja ik heet ook femke...))
        op Foto'tjes
  • Sims (Hannah (van lanthe weet je wel...))
        op Sims
  • naar waar? (Emma)
        op Terug thuis
  • Poll van de maand: ons land wint, met 24 stemmen.(Ik zou er ook het liefst wonen).
    Rondvraag / Poll
    Wat is jou lievelingsdier?
    een poes
    een ezel
    een hond
    een dolfijn
    vissen
    een schildpad
    een paard
    een muis
    een vogel
    een konijn
    een leeuw
    een tijger
    een luipaard
    een kikker
    een krokodil
    een cavia
    insecten
    of een ander dier ..............
    Bekijk resultaat

    Foto
            Dit is Luka      

    Foto
         Dit is Whoopi   
      
    Foto
       Dit is Mientje 

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Het Femke hoekje.
    Je bent hier altijd welkom !!!!!
    11-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vogelnestje

    Hallokes,
    Mijn oma heeft heel veel vogeltjes in haar tuin,
    dus ook veel vogelnestjes in de bomen.
    Oma vond ook een nestje in haar tuin,
    dat haalde we naar binnen.
    Ze had ook nog een vogelnestje gezien,
    wat een beetje stuk was en
    dat hebben we ook naar binnen gehaald.
    Doei
    en nog een vrolijk Pasen.



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Paasvakantie !!!!!!!!!!!

    Fijn dat jij er bent.






    Mijn favorieten saaits
  • bloggen
  • Lanthe haar blog
  • Hannah haar blog
  • Youtube
  • Spele


  • Cool Slideshows

    Gastenboek

    Hier kan je iets schrijven of kijken wat anderen schrijven !!! Ik vind het heel leuk als je hier iets schrijft.


    Foto

    Poll van de maand:juli is gewonnen,met 18 stemmen.
    Rondvraag / Poll
    Wie is jou lievelings zanger/zangeres/band
    Katy Perry
    Madonna
    Michael Jackson
    James Bond
    Kate Ryan
    Britney Spears
    Mika
    Sara Bareilles
    Anouck
    of iemand anders ..........
    Bekijk resultaat


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs