Paasvakantie !!!!!!!!!!!

Cool Slideshows

Welkom  op mijn blog!

Over mijzelf
Ik ben Femke Van Dycke
Ik ben een vrouw en woon in Heverlee (België) en mijn beroep is een leerling uit het vijfde leerjaar ! (dus nog geen vrouw, hihihi).
Ik ben geboren op 13/11/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: tekenen en knutselen, spelen met de poezen, surfen op het internet, spelen met vriendinnetjes....
Mijn lievelinks eten is: spagetie,pannenkoek, velorenbrood, ijsjes,frietjes en chocolade. Ik hou veel van poezen.
Foto
Inhoud blog
  • Bij Emma
  • Ik ben gaan zwemmen
  • Terug thuis
  • De curieuze neuzen van Suske en Wiske
  • Pasen
    Laatste commentaren
  • foto's (femke (ja ik heet ook femke...))
        op Foto'tjes
  • Sims (Hannah (van lanthe weet je wel...))
        op Sims
  • naar waar? (Emma)
        op Terug thuis
  • Poll van de maand: ons land wint, met 24 stemmen.(Ik zou er ook het liefst wonen).
    Rondvraag / Poll
    Wat is jou lievelingsdier?
    een poes
    een ezel
    een hond
    een dolfijn
    vissen
    een schildpad
    een paard
    een muis
    een vogel
    een konijn
    een leeuw
    een tijger
    een luipaard
    een kikker
    een krokodil
    een cavia
    insecten
    of een ander dier ..............
    Bekijk resultaat

    Foto
            Dit is Luka      

    Foto
         Dit is Whoopi   
      
    Foto
       Dit is Mientje 

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Het Femke hoekje.
    Je bent hier altijd welkom !!!!!
    15-08-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Nieuw poesje !
    Klik op de afbeelding om de link te volgen We hebben thuis een nieuw poesje.
    Het is een meisje en heet Mientje.
    Het is een schat van een kat.
    Als ze moe is likt ze mij altijd en
    als ze speels is bijt ze mij
    (maar dat doet geen pijn hoor).
    Ik ben heel blij dat ik haar heb gekregen.


    15-08-2008 om 10:51 geschreven door Femke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.School !
    Het is bijna terug school.
    Ik ga al naar het 5de.
    Ik heb al mooie nieuwe spullen gekocht.
    Als de school begint mogen we al in het nieuw gebouw.
    Ik hoop voor iedereen dat het een leuk schooljaar word.
    Doei !!!!


    15-08-2008 om 10:40 geschreven door Femke  


    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Begrafenis !

    De begrafenis van Camilla,de mama
    van Camilla,Tosca en Madelin !
    Het was heel triestig.
    Bijna de hele klas was er.
    De meeste mensen moesten buiten staan,
    omdat er zoveel mensen waren.
    Ik mocht gelukkig in de kerk gaan zitten.
    Ik zat naast Myrthe in de kerk.
    Op het einde had ik nog wat gespeelt met
    Myrthe,Emma en Isabel.
    Toen ik aankwam zag ik niemand die ik
    kende,maar Zeno had ik wel zien lopen.
    En toen we naar huis gingen kwam Myrthe nog spelen.

    16-03-2008 om 00:00 geschreven door Femke  


    10-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Madelin,Tosca,Camilla ejn de mama van Camilla dood !
    Vandaag ben ik echt geschrokken.
    Wand Madelin,Tosca,Camilla en de
    mama van Camilla waren gisteren dood gegaan !
    Ze waren dood gegaan door een auto ongeluk.
    Op school mochten we  eerst praten wat we er van vonden.
    En we hadden in de klas een hoekje waar we een boekje
    hadden waar we in mochten schrijven en de kranten
    artiekelen lagen er ook !
    We mochten ook dingen schrijven en tekeningen maken !
    En vrijdag is een afschijdsviering !

     

    10-03-2008 om 00:00 geschreven door Femke  


    02-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poesje !
    Gisteren kwam er een poes aan gelopen !!!
    Ze had weeËn .
    We gaven haar eten !
    Een paar dagjes later was myrthe bij ons .
    En de poes kwam , En we gingen haar volgen
     om de baby poesjes te zoeken .
    En tesloten was het er maar  1 !!!!!
    Nu zit het baby poesje met de mama in de tuin.
    en ze mogen niet binnen .

    02-08-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    19-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gezocht !
    Minoes, ze is al kwijt van zaterdag.
    We vinden haar niet meer terug.
    Ik denk er de hele tijd aan en dat is heel moeilijk,
    want MINOES verliezen is hetzelfde als 11111 euro kwijt
    geraken, zo een lieve kat is ze. Het is heel raar omdat
    er nog twee katten uit de buurt kwijt zijn...
    Ik hoop dat ze terug komt !!!!!!!!!!!!

    19-06-2007 om 20:26 geschreven door Femke  


    02-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoolfeest !!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat een warme dag ik heb veel geluk gehad want het was schoolfeest.
    Het thema was : Tropical.
    Er was een heel tof springkasteel en natuurlijk ook speletjes....
    Ik moest de salsa dansen dat vind ik een heel leuk dansje.
    Maar ik vond het niet leuk dat ik met Smael moest dansen !!!
    Ik speelden met Emma dat we de prinsessen van Hawai waren.
    Kijk maar op :

    http://www.deklarebron.be/tuinfeest/2007/index.htm

    02-06-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Baby poesjes !!!!
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Wat een verrassing !!!!!!!!
    Er zijn weer mooie babypoesjes geboren, deze keer van Luka.
    Wij dachten dat Luka een kater was, maar "hij" is bevallen
    van drie schattige poesjes: Knoflook (zij heeft 1 zwart teentje
    en het is mijn lievelingetje) , Druppie (hij heeft een wit drupje op
    zijn zwarte snoet en is mijn nr. 2) en Kwast (zij heeft een wit 
    vlekje op het puntje van haar staart.
    Ze zijn alle drie heel lieve snoezepoesjes!

    09-05-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    12-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Een paar tips voor een klein poesje..
    Heb je een klein poesje of  baby poesjes...
    En je weet niet wat je moet doen.

    je hebt baby poesjes
    en je weet niet wat
    je moet doen : Dan mag je ze niet te veel paken en aaien
    want anders verstopt de mama de baby poesjes ergens buiten...
    Als ze pas de ogen open hebben mag het wat meer...
    En dan kunnen ze bijna al staan en stappen natuurlijk !!!
    En als ze dan nog wat grooter zijn dan mag je er mee doen wat je wilt.


    je hebt een klein poesje
    en je weet niet wat
    je moet doen : In het begin moet je ze pesjale kittens melk geven.
    En je moet vooral er veel aandacht aan geven !!!

    Als je verder nog iets moet weten mail mij maar.

    12-04-2007 om 19:24 geschreven door Femke  


    11-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAKANTIE !!!

    Ik weet dat ik al een tijdje niks meer heb geschreven.
    Maar alles gaat de max en met de poezen ook !!!
    Ik was vanaf 1 april tot 8 april naar Spanje geweest.
    Het was de eerste keer dat ik in een vliegtuig was geweest .
    We hadden een apartamentje gehuurd.
    Er waren veel poezen op straat en er was een pleintje.
    Maandag heb ik met Mara gespeeld.
    En dinsdag was het het slaapfeestje van Emma.
    Vandaag heb ik met Mara gespeeld.

    11-04-2007 om 21:11 geschreven door Femke  


    30-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poezen
    Vandaag was het egt een verasin !!!
    Ik stond op en er waren baby poesjes.
    Het zijn er 5 .Zooooo lief !!!
    Minoes is weer de mama...
    Ze heeft het helemaal aleen in haar mantje gedaan.
    Braaf he.

    30-03-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het was niet leuk en leuk op school
    De juf was heel streng in de klas om dat we veel babelde maar ik was niet aan het babelen...
    Dat vond ik heelemaal niet leuk !!!!!
    Crying or Very sad

    En nademidag mogten we een huis kleien...
    Dat was heel leuk   !!!!!!!!!  
    Laughing

    12-02-2007 om 17:20 geschreven door Femke  


    08-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren was er een neef bij.
    Gisteren is Giel geboren...
    7 februari 2007.
    Hij woog bij de geboorten 4.005 kg.
    En hij is 51.5 cm.
    Papa Jan en mama Okke en ook zus Cotho

    08-02-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    03-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minoes
    Het is weer zoo ver Minoes kan elk moment terug zwanger zijn .
    Er zijn al 3 kamidaten : een lapjeskat of ros met streepjes ofwel zwart met strepjes.
    Dus als ze kintjes heeft  je mag er altijt een GRATIS !!!!!

    03-02-2007 om 09:24 geschreven door Femke  


    08-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkstukje
    Ik heb vandaag mijn werkstukje gedaan.

    Het was heel goed gelukt ....
    Mijn werkstukje ging over Frankrijk !!!!


    08-01-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINX CLUB
    Ik was gisteren naar nederland geweest om naar WINX CLUB te gaan kijken.
    Het was heeeeeeeeeeeel mooi !!!!
    Ik was met heel veel vrindine gaan kijken .
    Luka zit nu op de compjuter ze wil met de muis spelen.Maar dat mag niet !

    31-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    28-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste wensen voor iedereen !!!!
    Ik wens jou een heel leuk Kerst en Nieuwjaar ....

    Ik wens jou ook heel veel vreugde liefde en vriensschap.

    En het laatste is : een jaar vol leuke dingen.

    28-12-2006 om 11:05 geschreven door Femke  


    26-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterspeeltuin
    Ik was vandaag naar de winterspeeltuin in leuven met Isabel.
    Het was heel leuk .
    Ik zat naast iemand en die heten ook Femke en die verjaart in oktober en ik in november.


    26-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    25-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerst
    Ik vierde kerst bij mijn thuis en oma.
    Ik kreeg heelveel pakjes heel mooie pakjes.
    En gelukkig Kerst en Nieuwjaar voor jou.

    25-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    09-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotoboek
    Cool Slideshows

    09-12-2006 om 20:50 geschreven door Femke  



    Paasvakantie !!!!!!!!!!!

    Fijn dat jij er bent.






    Mijn favorieten saaits
  • bloggen
  • Lanthe haar blog
  • Hannah haar blog
  • Youtube
  • Spele


  • Cool Slideshows

    Gastenboek

    Hier kan je iets schrijven of kijken wat anderen schrijven !!! Ik vind het heel leuk als je hier iets schrijft.


    Foto

    Poll van de maand:juli is gewonnen,met 18 stemmen.
    Rondvraag / Poll
    Wie is jou lievelings zanger/zangeres/band
    Katy Perry
    Madonna
    Michael Jackson
    James Bond
    Kate Ryan
    Britney Spears
    Mika
    Sara Bareilles
    Anouck
    of iemand anders ..........
    Bekijk resultaat


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs