Paasvakantie !!!!!!!!!!!

Cool Slideshows

Welkom  op mijn blog!

Over mijzelf
Ik ben Femke Van Dycke
Ik ben een vrouw en woon in Heverlee (België) en mijn beroep is een leerling uit het vijfde leerjaar ! (dus nog geen vrouw, hihihi).
Ik ben geboren op 13/11/1998 en ben nu dus 25 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: tekenen en knutselen, spelen met de poezen, surfen op het internet, spelen met vriendinnetjes....
Mijn lievelinks eten is: spagetie,pannenkoek, velorenbrood, ijsjes,frietjes en chocolade. Ik hou veel van poezen.
Foto
Inhoud blog
  • Bij Emma
  • Ik ben gaan zwemmen
  • Terug thuis
  • De curieuze neuzen van Suske en Wiske
  • Pasen
    Laatste commentaren
  • foto's (femke (ja ik heet ook femke...))
        op Foto'tjes
  • Sims (Hannah (van lanthe weet je wel...))
        op Sims
  • naar waar? (Emma)
        op Terug thuis
  • Poll van de maand: ons land wint, met 24 stemmen.(Ik zou er ook het liefst wonen).
    Rondvraag / Poll
    Wat is jou lievelingsdier?
    een poes
    een ezel
    een hond
    een dolfijn
    vissen
    een schildpad
    een paard
    een muis
    een vogel
    een konijn
    een leeuw
    een tijger
    een luipaard
    een kikker
    een krokodil
    een cavia
    insecten
    of een ander dier ..............
    Bekijk resultaat

    Foto
            Dit is Luka      

    Foto
         Dit is Whoopi   
      
    Foto
       Dit is Mientje 

    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Het Femke hoekje.
    Je bent hier altijd welkom !!!!!
    11-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAKANTIE !!!

    Ik weet dat ik al een tijdje niks meer heb geschreven.
    Maar alles gaat de max en met de poezen ook !!!
    Ik was vanaf 1 april tot 8 april naar Spanje geweest.
    Het was de eerste keer dat ik in een vliegtuig was geweest .
    We hadden een apartamentje gehuurd.
    Er waren veel poezen op straat en er was een pleintje.
    Maandag heb ik met Mara gespeeld.
    En dinsdag was het het slaapfeestje van Emma.
    Vandaag heb ik met Mara gespeeld.

    11-04-2007 om 21:11 geschreven door Femke  


    30-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Poezen
    Vandaag was het egt een verasin !!!
    Ik stond op en er waren baby poesjes.
    Het zijn er 5 .Zooooo lief !!!
    Minoes is weer de mama...
    Ze heeft het helemaal aleen in haar mantje gedaan.
    Braaf he.

    30-03-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    12-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het was niet leuk en leuk op school
    De juf was heel streng in de klas om dat we veel babelde maar ik was niet aan het babelen...
    Dat vond ik heelemaal niet leuk !!!!!
    Crying or Very sad

    En nademidag mogten we een huis kleien...
    Dat was heel leuk   !!!!!!!!!  
    Laughing

    12-02-2007 om 17:20 geschreven door Femke  


    08-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gisteren was er een neef bij.
    Gisteren is Giel geboren...
    7 februari 2007.
    Hij woog bij de geboorten 4.005 kg.
    En hij is 51.5 cm.
    Papa Jan en mama Okke en ook zus Cotho

    08-02-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    03-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Minoes
    Het is weer zoo ver Minoes kan elk moment terug zwanger zijn .
    Er zijn al 3 kamidaten : een lapjeskat of ros met streepjes ofwel zwart met strepjes.
    Dus als ze kintjes heeft  je mag er altijt een GRATIS !!!!!

    03-02-2007 om 09:24 geschreven door Femke  


    08-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Werkstukje
    Ik heb vandaag mijn werkstukje gedaan.

    Het was heel goed gelukt ....
    Mijn werkstukje ging over Frankrijk !!!!


    08-01-2007 om 00:00 geschreven door Femke  


    31-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINX CLUB
    Ik was gisteren naar nederland geweest om naar WINX CLUB te gaan kijken.
    Het was heeeeeeeeeeeel mooi !!!!
    Ik was met heel veel vrindine gaan kijken .
    Luka zit nu op de compjuter ze wil met de muis spelen.Maar dat mag niet !

    31-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    28-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste wensen voor iedereen !!!!
    Ik wens jou een heel leuk Kerst en Nieuwjaar ....

    Ik wens jou ook heel veel vreugde liefde en vriensschap.

    En het laatste is : een jaar vol leuke dingen.

    28-12-2006 om 11:05 geschreven door Femke  


    26-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.winterspeeltuin
    Ik was vandaag naar de winterspeeltuin in leuven met Isabel.
    Het was heel leuk .
    Ik zat naast iemand en die heten ook Femke en die verjaart in oktober en ik in november.


    26-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    25-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.kerst
    Ik vierde kerst bij mijn thuis en oma.
    Ik kreeg heelveel pakjes heel mooie pakjes.
    En gelukkig Kerst en Nieuwjaar voor jou.

    25-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    09-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Fotoboek
    Cool Slideshows

    09-12-2006 om 20:50 geschreven door Femke  


    06-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinter Klaas kapoentje
    Sinter Klaas is gekomen.
    Ik heb een :baby pop,playmobile staletje van Jezus met de drie koninge,Een doos voor mijn playmobile,OXO,Wie is het ?,chocolade kalender tot kerstmis,een heel mooi kletje,een vul pen voor school,pennen met verschilende kleuren,stiker's , dat heb ik van Sinter Klaas gekregen.
    Veel he

    06-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    03-12-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slapen
    Ik was het heele  wiekent bij lanthe gaan slapen.
    Waarom omdat mama Pabllo Mato en Juan  naar Parijs waren...
    We hadden onze schoen gezet.
    En naar Euro sony for kids gekeken .
    De volgende dag had de sind een brief voor ons en snoep.
    We zijn ook met Elen en Tiebeau gaan zwemmen.
    En toen kwam mijn mama mij halen.

    03-12-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    30-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ziek !!!!!!
    Ik voelde me niet goed vandaag.
    We waren naar de dokter geweest en ik mog tog naar school zij de dokter.
    Ik kwam op school aan en ik moest derekt aan een toets beginen.
    Ik spelde de rest van de speeltijden met Maia mijn vrindin.

    30-11-2006 om 19:07 geschreven door Femke  


    18-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mooie foto's !!!
    Allemaal heel leuke foto's !
    Ik vind het zoo een heel leuk blog.
    Jij ook ???
    Cool Slideshows

    18-11-2006 om 19:47 geschreven door Femke  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Sinter Klaas
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Vandaag komt de sint.
    Ik gaa mijn schoen zette.
    Ik ben beniewt of ik iets krijg.
    Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

    18-11-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    16-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Uitstap !!!!!!
    Vandaag was juf ziek op school maar daar heb ik het nu niet over.
    We hadden vandaag op school  een uitstap.
    We waren in groepjes verdeeld.
    Een van het groepje had een papier waar bevoorbeeld bakker stond als je een bakker tegen kwam zet ze je een streep en nog andere dingen stonden op het papier .

                               daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

    16-11-2006 om 19:46 geschreven door Femke  


    13-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn echte verjaardag !!!!!!!!!!
    Het was mijn verjaardag vandaag.
    Ik wert op school echt verwent .
    Ik heb kaartjes en kadootjes.
    Het is een hele leuke dag.



                                    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

    13-11-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    12-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn ander verjaardag feestje.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Het was vandaag mijn ander verjaardag feestje maar dit keer met de famillie.
    Het was heel leuk !!!!
    Ik heb heel mooie kadootjes gekregen !!!
    En mooie foto's van het feestje.


                       dag

    12-11-2006 om 00:00 geschreven door Femke  


    05-11-2006
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Gisteren was het mijn verjaardag  jullie denken zeker maar het is de 13e pas, maar het was mijn feestje. Het was heel leuk. Ik kreeg heel veel mooie pakjes !!! We zijn naar de rode hond geweest. Daar konden we briefjes maken en ik kreeg heel veel post. Daarna zijn we naar een hele mooi theaterstuk gaan kijken : Perô ! We mochten ook koekjes bakken. En daarna opeten. HMMMMM ! Toen zijn we naar huis gegaan en we hebben popcorn gegeten. Het was een hele leuke dag !

    05-11-2006 om 14:13 geschreven door Femke  



    Paasvakantie !!!!!!!!!!!

    Fijn dat jij er bent.






    Mijn favorieten saaits
  • bloggen
  • Lanthe haar blog
  • Hannah haar blog
  • Youtube
  • Spele


  • Cool Slideshows

    Gastenboek

    Hier kan je iets schrijven of kijken wat anderen schrijven !!! Ik vind het heel leuk als je hier iets schrijft.


    Foto

    Poll van de maand:juli is gewonnen,met 18 stemmen.
    Rondvraag / Poll
    Wie is jou lievelings zanger/zangeres/band
    Katy Perry
    Madonna
    Michael Jackson
    James Bond
    Kate Ryan
    Britney Spears
    Mika
    Sara Bareilles
    Anouck
    of iemand anders ..........
    Bekijk resultaat


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs