biogroenten kweken
Inhoud blog
  • Hallo vrienden
  • Hallo
  • Hallo iedereen
  • Dag vrienden
  • Hallo

    Zoeken in blog


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     



    Welkom op mijn blog!


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    25-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik weet best dat voor een boer of iemand die graag groenten kweekt in zijn tuin het weer nooit gepast is
    Ofwel is het te koud of te warm ofwel is het te droog of te nat
    De laatste dagen hebben wij hier nog geen drupke regen gekregen
    De wind blaast het laatste vocht uit de grond
    De plantjes groeien niet meer bij gebrek aan vocht
    Met zelf te gieten kan je nooit de malse regen vervangen
    Nu zal ik natuurlijk de zonnekloppers op mijn dak krijgen
    Ik begrijp die mensen maar er moeten ook groenten op tafel komen hé

    http://bloggen.be/felixken

    25-06-2008, 21:56 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo
    Met grote tevredenheid kan ik U zeggen dat wij hier vandaag een niet-regendag gekregen hebben.
    Ik moet al ver terug gaan om dat te kunnen zeggen.
    Het is hoog tijd dat we zomerweer krijgen want binnen een paar dagen korten reeds de dagen.

    http://bloggen.be/felixken

    16-06-2008, 21:31 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Lieve vrouwen en moeders mag ik jullie vragen vandaag de vader van uw kinderen eens extra te verwennen
    Wie werkt voor vrouw en kind: t'is vader hé
    Daar komt nog bij dat het een droge dag lijkt te worden
    Als er een god is dan is hij voor de vaders


    http://bloggen.be/felixken

    08-06-2008, 12:32 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    06-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hallo
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Toen zegden ze in de gemeente van mij: ''Dat is ne crack hé''
    Nu zeggen ze in de gemeente van mij: '' Dat is een oude man geworden hé''

    Vrienden een mensenleven is zo voorbij.
    Ik kan mij nog veel gebeurtenissen uit die tijd voor de geest halen maar wat heb ik eraan.
    Omdat het leven zo vlug voorbij is erger ik mij aan mensen die elkaar bekampen en benijden.
    Soms gaat dat tot moord.
    En dan zijn er die wereldleiders die er genoegen in scheppen oorlog te voeren en vele mensen te doden.
    Als er een god bestaat dan mocht hij dat toch niet toegelaten hebben.
    Maar wij zijn nederige burgers en ondergaan ons lot.

    http://bloggen.be/felixken

    06-06-2008, 12:35 geschreven door felixken  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Archief per maand
  • 12-2008
  • 09-2008
  • 08-2008
  • 07-2008
  • 06-2008
  • 05-2008
  • 04-2008
  • 03-2008
  • 02-2008
  • 01-2008
  • 12-2007
  • 11-2007
  • 10-2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Gastenboek
  • Yeezy Supply
  • Yeezy Supply
  • FSF
  • Kevin Durant the playoffs in the first half three steals and blocks, nearly 11 years first
  • adidas nmd r1 pk released new NMD_R2 white sneakers, create new Street Look

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Foto

    Foto

    Foto


    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    Foto

    links
  • Francois
  • Rita
  • Annick
  • Gentiel
  • Ninne
  • Swiepke
  • joelle
  • Emmy
  • Pepino
  • donnatella

    links
  • Anita
  • Liticia - Perzik
  • Sarah
  • Sylvie
  • Joke
  • Suusje
  • Lady rosita
  • Mizzd
  • Marc
  • Berrelogs.be

    links
  • Beesken
  • Mireille
  • Jeroen
  • Arie
  • Klaverke
  • Jientje
  • Nicky
  • Kim
  • Tilly en Lucie
  • Fracieke

    links
  • Ludwig
  • Jeske
  • Veerle
  • Magda
  • Fantasy
  • Fairytilegirl
  • Mickey
  • Ilona
  • Nicky
  • Vrouwtjelief

    links
  • Vergeet mij nietje
  • Alfons
  • Mister Bean
  • Verona
  • Anita-Angele
  • Frank
  • Black-Wolf
  • Martine
  • Francis
  • Regenboogje

    links
  • Yaella
  • Fleur
  • Sofie
  • Els
  • Nicolle
  • Greta
  • A3eindje
  • Ambereyes
  • Lauren
  • Romina


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs