Inhoud blog
  • 31 december 2018 -Ethiopië/3
  • 31 december 2018 -Ethiopië/2
  • 31 december 2018 -Ethiopië
  • 31 december 2018 -Ethiopië
  • 30 december 2018 - Ethiopië
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Bezoek aan Ethiopië van 24/12/2018 - 1/1/2019

    31-12-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.30 december 2018 - Ethiopië
    Vandaag is het zondag en ben ik uitgenodigd bij Teramed en zijn vrouw. Hij is advocaat en zij doet sociaal werk. Hij neemt ook de belangen waar van yenega tesfa, de overkoepelde vzw boven al de sociale projecten. We gaan enkele problemen bespreken die gerezen zijn.  
    Gisteren had ik namelijk een ontmoeting met de algemene verantwoordelijke voor fraude op  federaal niveau die mij verslag uitbracht van de doorlichting van de organisatie. Dit gebeurt op geregelde tijdstippen. En aangezien ik hier ben wou hij mij persoonlijk het resultaat meedelen. De man was heel formeel dat er geen enkel misbruik gevonden in de organisatie. 
    Hij had veel respect voor het werk van de organisatie en was dankbaar voor de ondersteuningen vanuit België. 
    Om de samenwerking nog te verbeteren gaat men starten om mij vanuit de overheid een permanente verblijfsvergunning te geven. 
    Hij was ook heel streng tov van mensen die proberen misbruik te maken van sociale organisaties en daar en boven via de sociale media proberen verwarring te zaaien en sponsors proberen te beïnvloeden. 
    Dus het zogenaamde fake news dat we kennen is ook hier van toepassing en creëert onnodige misverstanden en probeert mensen te beïnvloeden op een negatieve manier.  





    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


    Archief per week
  • 01/01-07/01 2018
  • 24/12-30/12 2018

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs