Inhoud blog
  • pasen ♥
  • pasen
  • opnieuw een paar gedichten
  • hoi ik leef nog
  • manga
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    mijn gedichten
    heel veel gedichtjes
    sommige komen van internet andere heb ik zelf gescreven hier komen allemaal heel veel gedichten op te staan
    13-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leven wrm??
    hey iedereen
    mijn elven si helemaal enti simpel
    en daarnet van een jongen zijn hart opnieuw gebroken
    sorry er is maar 1 jongen in mijn leven
    en ik ben gwn kei verlegen ik durf ni op hem aftestappen
    en soms heb ik eht gevoel dat neimand me begrijpt
    soms hoor ik van mensen wrm ben je een blog gestart awel dit is mijn reden
    omdat ik gwn kei verlegen ben , ik zit vaak met emzelf in de knoop
    en ik voel me helemaal alleen op de wereld
    dit blog is neit zomaar een blog maar een dagboek voor me
    en ik meot dingen van me afschrijven
    en het boet me neits wat mesnen ervan vinden
    het is mijn leven mijn blog
    met mijn karakter en hier zit mijn hart en ziel in
    soms waneer ik berichten schrijf meot ik huilen
    en bijna elk bericht is met muziek geschreven want dan concentreer ik me beter
    ik ben blij dat jullie mijn blog lezen
    en daarom heet mijn blog ook mijn elven
    omdat eht mijn leven is
    hier is een gedicht
     aleen helemaal alleen
    met neimand om me heen
    verdriet heel veel verdriet
    en dit is geen lied

    ik voel me gwn helemaal alleen opd e wereld neimand is zoals mij en ik wil graag emsnen helpen

    -x-x- van jullie (droevige) blogschrijfster erica


    13-01-2013 om 17:03 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey iedereen
    alles goed????????????????
    met my wel
    en ikw eet neit wat ik meot zeggen
    maar ik verveel me
    pfffff
    ik zal even zeggen van wie ik fan ben (muziek) katy perry rihanna avril lavinge en lady gaga
    en ik ga proberen om mijn blog populair te maken
    ookal weet ik niet hoe
    want ik ben gwn veel te verlegen
    maar we zijn goed bezig
    ja jullie mijn bloglezers zijn nu tot mijn leven betrokken
    en mijn blog is misschien niet zo intresant
    ik steek er wel mijn ahrt en ziel in
    en ik maak dit blog met veel plezier
    alleen zit ik de laatste tijd emt mezelf in de knoop
    ik wil vanalles doen alleen weet ik neit hoe
    maar het gaat lukken ik geneit elke minuut van mijn leven want ik weet dat het rap gedaan kan zijn

    en nu hup mensen zoeken die mijn blog willen lezen enzo

    -x-x-- van my
    ♥ ♫ ♪   ☺

    13-01-2013 om 16:34 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    12-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hoi
    hoi iedereen
    gisteren is met serren op de dansvloer
    kevin van de perre gewonnen :)
    en vandaag had ik bevroren tenen (van de klj)
     dit gedichtje is van eenv riendin en neit persoonlijk opnemen aub

    rozen zijn rood
    viooltjes zijn blauw
    ik dacht dat draken neit bestonden maar toen zag ik jou


    en
      dit is ook grrappig

    hij: ha eindelijk ik heb zo lang hier op gewacht.
    Zij: Wil je dat ik wegga?
    Hij: NEE. Ik durf er niet eens aan te denken.
    Zij: Hou je van me?
    Hij: Natuurlijk. Met heel mijn hart!
    Zij: Heb je me ooit bedrogen?
    Hij: NEE. Waarom vraag je me dat?
    Zij: Wil je me kussen?
    Hij: Elke keer als ik de kans krijg!
    Zij: Zal je me ooit slaan?
    Hij: Ben je gek? Zo’n iemand ben ik niet!
    Zij: Kan ik je vertrouwen?
    Hij: Ja.
    Zij: Schat!
    Nu van onder naar boven.

    ok dit was het
    daag

    12-01-2013 om 18:53 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    09-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey iedereen
    jullie kennen mij nog niet zo goed en jullie weten alleen maar wat er gebeurt in mijn leven
    hier is speciaal voor jullie een 'paspoortje'

    blog-naam erica (erica23)
    leeftijd :13
    hobby's : toestelturnen , acrogim , ontwerpen , klj , bloggen , lezen , schijven , dichten ,....
    wat info over mij :ik heb een bril en blokjes
    ik ben blij zoals ik ben en ik heb heel veel hobby's en toch geraak ik altijd klaar voor school
    ik toestelturn op donderdag avond en daarom kan ik op donderdag nooit op mijn blog schrijven
    ik ben dol op geschiedenis en ben gefacineert door oudheid ,middleeewen nieuwe tijd en nieuwste tijd
    en ik wil iedereen bednakendie mijn blog bekijkt

    en nu nog een beetje neiuws uit mijn dagelijkse leven
    ik heb vandaag acro gedaan en ik ben leniger dan voor de vakantie (heb bijna niets gedaan in de vakantie)
    ik heb een super toffe dag achter de rug
    en dit was eht zo'n beetje want ik heb neit veel te vertellen
    owja soms maak ik lange teksten en soms korte
    want soms heb ik veel te vertellen en anders niet
    en ik probeer er altijd eits leuks van te maken dus
    alle tips enzo zijn welkom
    -x-x-x- erica
    en sorry voor de typ fouten

    09-01-2013 om 20:36 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey eidereen wat jullei nu gaan lezen
    daarbij gazan jullie denken oei ze heeft precies een rotdag gehad maar lees dan plz verder want je zult verbaast zijn

    dus ik heb mijn duim, wijsvinger en ring vinger pijngedaan ben bijna op de grond gegaan
    heb mijn brooddoos en portomonee  laten vallen . heb een kei drukke dag achter de rug me teen klas genoot

    en toch heb ik een
    super toffe leuke dag achter de rug

    en nu denken jullie wtf

    en dat mag en ik zal eht uit leggen
    het was vandaag leuk opdat ik deze morgend mijn cruch zag
    onder de speeltijden onder de middag in de gang
    en we hebben allebij op dinsdag orde
     en dankzij een vriendin heb ikd e botsing die ik zo lang al wou neit gehad
    maar hij heeft ozoo mooie donkere ogen
    ikn  ben stapel verleifd en na schoolk heb ik ook gezein en toen viel ik bijna

    het was vandaag een super toffe dag
    en ik zou eht leuk vinden als :
    -je eens een mailtje stuurde ( rechter kant 2de vakje druk op knop e-mail mij en dan kun je me normaal e-mailen)
    -in mijn gastenboek schrijft (rechterkant onder e-mail mij )
    - aan eidereenv ertelt hoe geweldig leuk mijn blog wel niet is (vertel het aan ej familie vrienden kenissen vijanden aan iedereen)

    en samen brengen we dit blog groot ik zou het leuk vinden als jullei zeggen wat jullei van mijn blog vinden en dat kan op verschillende manieren
    alvast bedankt (ik gebruik mijn creativiteit en ik zoek naar originele manieren)

    en dit is allemaal welkom:
    - tips om mijn blog groot te krijgen
    - yt filmpjes , berichten , alles wat ik in mijn blog kan gebruiken
    -fan-mails ,.........
    -tips voor leuke websites enzo
    -bijna alles is welkom

    EN ZONDER JULLIE WORD DEZE FANTASCHTISCH LEUKE BLOG NIET BEROEMD
    -xx- van erica
    (foto's zijn ook altijd leuk)
    hier enkele leuke foto's

    Heb je moeite met het kiezen van een goed voornemen? Hier is eentje: zorg dat je in 2013 àltijd Smiths in huis hebt. Zo heb je altijd een excuus voor een feestje!           




        
                                       Press "LIKE" if you'd hit C4.








    oke dit was eht tot morgen love you en tnx voor alle hulp

    08-01-2013 om 20:32 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    07-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.terug school
    hello bloglezers
    vandaag 07/01/'13 is eht school terug  begonnen
    de vakantie si gedaan en met (goede) moed terug naar school
    terug naar uw vrienden en vreidninnen nar de leerkrachten en de rest
    iedereen een leuke week /maand/schooljaar toegewenst
    het beste voor iedereen
     mijn neiuwe jaar is goed begonnen
    en ik ben blij dat het terug school is
    dan weet ik teminste waarover ik moet schrijven
    want op school gebeuren intresante dingen
    :)
    oke dit was eht een beetje sorry heb niet veel te zeggen
    -xxx- erica

    07-01-2013 om 19:46 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    03-01-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verveling
    hey iedereen
    ik verveel me op dit moment bijna dood
    ik weet neit wat ik meot doen
    en iedereen sorry dat ik zo lang neit geschreven ehb maar ik had het heel druk
    met feesten en ziek wezen
    oud en neiuw is geweken
    kerst is uit de weg
    nieuwjaarszingen is gedaan
    en ik heb dikke vette pech
    ik ben ziek
    heb een maagslijmvlies onstekeking
    de pijn valt mee tegen over vorige week
    de vakantie is over de helft
    binnekort terug naar het school
    eindelijk ik zie mijn vriendinnen terug
    en een leuke jongen

    nog eens 100 keer sorry dat ikpaar dagen lang neit geschreven heb het spijt me zo erg
    en 1 tip als je 10-15 minuten  per dag hardop lacht verbrand je 50 caloriën
    leuk he dus lachen is de boodschap

    -xxxx- erica
    hopelijk is dit lang genoeg om eht goed te maken dat ik zo lang neit gereageerd hebt

    en voor dit jaar in juli ben ik 10 dagen weg
    en in augustus 9 dagen ongeveer
    en sorry iedereen dat jullie 20 000 keer dezelfde berichten hebben meoten lezen eht spijt me egt
    en sorry sorry sorry sorry zeg plz tegen al ej vriednen/familie/kennissen/vijanden/..... door dat je dit leuke blog ehbt ontdekt hebt

    -xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-jes van erica
    love jullie en nog 1 keer
                                                                     







                                 
    daag grtjes erica en sorry +i love you/love you

    03-01-2013 om 17:13 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    31-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.newjear
    happy newjear /gelukkig nieuwjaar eidereen
    en de beste wensen voor 2013
    met leuke vrieneden
    lieve mesnen
    veel leifde
    een goede gezondheid
    en alles wat er nodig is voor een super tof jaar

    -xxx- van erica

    :   :)
                                  

    31-12-2012 om 20:13 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.dit meot er even uit
    mijn leven si gwn ni eerlijk
    mijn broertje mag alles en ik mag niks

    ik mag ni danse ni zinge niks met muziek (gelukkig mag ik nog muziek luisteren)
    ni ontwerpen of eits late zien
    ik mag ni prate
    mijn mening uiten
    egt niks
    gelukkig mag ik nog wel
    leven
    naar school gaan
    eten en drinken
    vrienden hebben
    en ik amg computeren
    tijdschriften lezen
    sms mailen
    bellen

    maarja mijn hobby's mag ik precies ni doen
    cammen mag ook niet

    welk mag ik dan werl?????????????????????????
    droevig zijn en bijna wene( huilenà)
    maar da is ook weer ni altijd goed

    ik haat mijn leven soms egt en dit is 1 van de momenten waarop ik mijn leven haat

    groeten erica23
    konden nu maar een paar mensen mij komen halen :(

    28-12-2012 om 11:12 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    26-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hello
    hello iedereen alles goed ???
    ik hoop het met mij wel
    prima 2de kerstdag gehad??? ik wel
    spelletjes gespeeld 
    reclame gemaakt 
    en nog veel meer 
    en hier een paar mopjes 

    1er zaten 2 pizza's in de oven zegt de 1 tegen de ander 
    wat is het hier heet 
    ze de andere terug 
    waaaa gei kunt prate

    2 koeën staan in de wei zegt de 1 tegen de ander 
    boe 
    zegt da andere terug
    ik had u al lang gezien 


    3. de papa van jantje heeft 3 zonen
    pief poef en ....................

    4. het is groen en het valt van een berg?

    5 het is groen en skiet van een berg?

     6. het is groen en vrolijk?


    oke dit was het en nu de antwoorden 

    en nog veel plezier in de vakantie


    1 /

    2 /

    3 en jantje natuurlijk

    4 een slawine

    5 een skiwie

    6een slalalala

    oke misschien zijn ze niet grappig maarja

    grtjes van my

    daag 



    26-12-2012 om 19:56 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.hey
    hey iedereen sorry dat ik  dagen lang niet geschreven heb 
    maar het komt omdat
    maandag was het kerst avond en hebben we thuis pakjes open gedaan  
    en gisteren was het kerst en ja we waren rond 2 uur (s'middags weg) en we waren terug thuis rond half 12 (s' avonds)

    dus sorry sorry sorry 
    en met oud en nieuw schrijf ik misschien ook niet

    maar vergeef mij het plz

    -xxxx- erica

    en blijf plz mijn blog lezen en
     zeg het tegen
    al je vrienden/vriendinnen je familie zelfs tegen ej vijanden dat ik een goede blog heb 


    ik probeer zoveel mogelijk reclame te maken maar het lukt niet zo goed
    dus help me plz en maak mijn blog populair en ik zal jullie heel dankbaar zijn 
    ik ben jullie nu ook al heel dankbaar omdat jullie mijn blog lezen 

    maar help me plz  dit kun je eventueel doen 
    - het tegen al jullie vrienden /vriendinnen zeggen
    - tegen jullie familie zeggen 
    - tegen jullie vijanden zeggen 
    - ze mijn blog laten lezen 
    -..............
    de beste reclame is mond reclame en ik zou het leuk vinden als jullie dat doen

    gwn tegen iemand zeggen van blablabla dat is nu bijvoorbeeld een goede blog (mijn blog )

    en ik ben een heel verlegen meisje dus help me plz
    -xxxx- erica



    26-12-2012 om 11:11 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    22-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey hey hoi hoi
    vandaag een gewone dag
    naar de jeugdbeweging :) 
    kerstfeestje :) 
    kei leuk van mijn hv's waren er ook 

    eigenlijk heb ik niet zoveel te zeggen
    dus heir zijn een paar mopjes/raadseltjes

    1. het is wit zwart en rood ????

    2. een blonde dame is nog 1 vraag verwijderd van eht winnen an een quiz
    de quizmaster vraagt 
    welke vogel maakt zelf geen nest
    de mus de merel of de koekoek
    de mevr antwoord 
    de koekoek natuurlijk want iedereen weet toch dat die in een klok woont

    3.wrm gaat een dom blondje op een tuislang staan??
    (ik ben neit tegen blondjes want ijn hartsvriendin is zelf blond)

    4. wat is eht toppunt van neiuwsgierigheid??
    5. wat is het toppunt van geduld



    de antwoorden
    1. een verlegen zebra
    2./
    3. om plat water te krijgen
    4. door een sleutelgat van een glazendeur kijken
    5.a. op je handan gaan staan en wachten tot je broek afzakt
       b. een vis/boot /vlinder/.... op de muur tekenen en wachten tot dat die weg zwemt/weg vaart / weg vliegt/ ...

    oke genoeg mopjes voor vandaag 
    -x-x-x- van erica23





    22-12-2012 om 20:02 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    21-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vakantie
    eindelijk het is vakantie

    ik hoop voor jullei allemaal dat jullie een goed rapport hebben
    ik hebe r in eidergeval al een kei goed rapport
    kei goeie punten
    en EINDELIJK vakantie

    owjanog 1 ding
    donderdag schrijf ik meestal neit omdat ik s' avonds dan moet gaan turnen
    en meestal schrijf ik na 6 uur
     soms kan eht zijn dat ik heel kleine en korte berichtens chrijf omdat ik dan bv om 8 uiurs' avonds thuis ben


    maar iedereen
    eenv rolijk kerstfeest
    en een gelukkig neiuwjaar
    en een leuk 2013
    met veel leive aardige vrienden
    een goede gezondheid
    weinig ruzie's
    alles wat eel leuk jaar inhoud

    -xxx- erica


    leuke weetjes
     - ik zit me nu een beejte te vervelen daaromd e leuke weetjes
    - ben al een maand aan eht schrijven op mijn blog
    - de wereld vergaat niet , de maya's beginnen een eniwu tijdperk volgend jaar dus we kunnen terug 20012 jaar verder
    - ik ben egt blij dat jullie mijn blog lezen
    - ik zou eht leuk vinden als jullie tegen jullei vriednen over mijn blog praten
    - ik sluit bijna elke blog af met -xxx- of groetjes (van) erica (23)
    - ik in elk bericht jullie eits toewens


    oke daag
    en veel plezier in de vakantie

    en dit vind ik een leuke foto
    Like als je dit mooi vindt
-CH

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    einde bericht het verniticht zig binnen
    10  9 8 7 6 5 4 3 2 1 0
    kaboem

    (het is maar een grapje eh)

    21-12-2012 om 16:50 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    19-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.junior eurosong festival
    hey eidereen
    ik ga misschien meedoen met junior eurosong 2013

    alleen weet ik niet welk liedje ik meot doen
    ik heb er enkele stur plz een mailtje of zet iets in het gasten boek welk leidje ik moet pakken

    1. diamonds van rihanna
    2.wide awake van katy perry
    3.judas van lady gaga
    4.beautiful van china anne mclain
    5.starchips van nicky minaj
    6..euphoria van loreen
    7.cowboy meisje laura omloop
    8.joli fille van laura omloop
    9. nu is eht gedaan van laura omloop
    10.wereld vol kleuren van laura omloop

    stem plz met een mail of via gastenboek of......... of .............
    met de nummer (12345678910 )
    en dan het leidje emt de meeste stemmen die ga ik zingen maar ik meot het wel vòòrr 31 december

    -xxx- erica23

    19-12-2012 om 20:22 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liefde
    hart verloren
    hart gebroken
    ik ben gek op jou
    en ik haat jou
    ik hou super veel van jou
    en ben helemaal neit gek op jou
    je zit nu in mjn hart en gedachten
    ik heb eens je ahrt gebroken en ik doe eht zo nog een keer

    het 1ste het3 ,5 ,7de regel gaat voer de jongen van mijn dromen
    en nrm2 4 6 en 8 gaan over de jongen die ik neit moet

    de leifde is hart
    het elvne si hard
    het is zoals het is
    en je bent op wie je bent

    hij kan nu zo boos kijken als hij wilt
    het doet me nikser is maar 1 jongen in mijn leven
    en hij si eht alles behalve
    hij voetbalt en si super knap

    dus sorry boy ik heb toen we klein waren ej hart gebrooken en ik heb eht gisteren avond terug je hart gebroken

    groetenv an erica23 (hc)

    19-12-2012 om 18:33 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn
    hey hey iedereen
    de exames zijn morgen gedaan :) :)
    en dan vrijdag rapport
    en daarna VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    kei leuk maar ook wel jammer
    1. kei leuk een jongen die haat is miss op mij
    (flauwvallings gevaar)
    2.  leuk
    zie ik die ni ;)
    en eindelijk van uitrusten
    3. neit zo leuk
    dan zie ik 2 wekend e jongen neit waarop ik verleifd ben
    4. leuk
    want het is kerst (duuh kerstvakantie) en oud en neiuw geld van ombekende mensen en snoep van ombekenden mensen
    :)
     
    morgen ook een super leuke dag
    1 laatste examen
    2. ik ga dan naar een vriendin :)

    ik heb een kadoo'tje voor haar
    en ze zal eht tof en niet zo tof vinden
    en voor die vriendin
    hint hint

    oke dit was eht
    -xxxxxxxxxxxxxxxxx-
    van my

    18-12-2012 om 17:43 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vandaag

    het was super tof vandaag
    met het hoofd in de wolken
    naar de klj
    lekker gezeldschapsspellen  gespeeld super tof en gezellig

    ben nog steeds boos op iemand
    eigenlijk op heel veel mensen
    maarja wat zij hebben gedaan nu onvergetelijk
    mij mislijden end an nog vanalles en nog wat
    en dat van een "vriednin"


    achja
    het kan me niks schelen wat andere van me denken ik ben wie ik bn en ik ben er trots op

    :)

    oke dit was het -xxx- erica

    (hier nog enkele liedjes)
    http://www.youtube.com/watch?v=Zs_lR6NXW94
    (rihanna diamonds)
    http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
    (psy gangnam style)
    http://www.youtube.com/watch?v=cSnkWzZ7ZAA
    (flo rida wistle)
    http://www.youtube.com/watch?v=itPLWXAFJt8
    ( starchips nicky minaj)

    15-12-2012 om 19:41 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-12-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gwn

    hey iedereen
    ik ga jullie nu een grote passie van mij delen
    en die passie is : muziek , dansen en zingen hier zijn enkele goede leidjes

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=BWj36uwU0yY

    http://www.youtube.com/watch?v=635_Xlpj2vs

    http://www.youtube.com/watch?v=qVBikLQStos

    http://www.youtube.com/watch?v=EI5nyJ3IMcs


    http://www.youtube.com/watch?v=kTHNpusq654

    http://www.youtube.com/watch?v=bESGLojNYSo

    http://www.youtube.com/watch?v=qrO4YZeyl0I

    http://www.youtube.com/watch?v=wagn8Wrmzuc

    http://www.youtube.com/watch?v=iP6XpLQM2Cs

    http://www.youtube.com/watch?v=PVzljDmoPVs


    oke hier zijn eens tuk of 10 GOEDE liedjes
    volgens mij dan je beslist eht zelf he
    en als je e zelf weet
    zeg eht dan he via het gastenboek of via een mail naar mij met
    als onderwerp
    goede leidjes

    -xxx- van erica
    love yullie en ........

    14-12-2012 om 20:23 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.liedjes
    hey ik heb hier een par leidjes
    en er komt telkens een beetje uitleg bij te staan
    hier enkele woorden die ik wel wat vaker ga gebruiken
    " vriendin "= is een emisje dat ik eerts vertrouwde maar nu neit meer
    cruch = jongen waar ik op ben
    (het is wel de link en daar onder misschien eht leidje)

    oke en meer ehb ik eigenlijk neit
    en hier nu leidje nummer 1
    http://www.youtube.com/watch?v=kNrVfeb_xZc

    ik heb dit gepakt omdat ikv erliefd ben op een jongen en ik heb er ineens de tekst er bij gepakt
    en het is van laura omloop het leidje waarmee ze in belgie junior eurosong heeft gewonnen
    en die eene "vrienidn" meot eht ook is horen dan weet ze hoe gek op die eene jongen ben

    liedje nummer 2
    http://www.youtube.com/watch?v=DYAg54ZnO2k

    dit leidje si ook van amura omloop en heet
    nu is eht gedaan
    en dit is voor zoveel mensen
    en ook voor die eene bedriegster

    http://www.youtube.com/watch?v=9tsR1ilJCZU

    dit is ook een eldije van laura omloop en eht heet
     joli fille
    het is frans en ik vind eht een kei mooi liedje

    ik meot gaan het  vervolg kom later

    14-12-2012 om 15:33 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.waarom
    waarom leef ik???
    waaarom besta ik???
    wat doe ik hier op deze wereld ?

    er word alleen maar over me geroddeld
    en ze zeggen dat zer een jongzen op mij is die ik neit moet
    en een van mij "vriendinnen" is op de zelfde jongen als mij
    en die eene "vriendin" probeert hem van mij af te pakken
    met dat rot karakter van haar
    ik ben grappig en lief en zijn type zij niet
    en ik heb al zovaak aan zm gedacht
    maar ik doe eht neit en vooral nu neit
    want dan heeft zij haar zin kan zij lekker emt hem gaan maar nee neit deze keer
    ik ehb zovaak jongens opgeofferd en zoveel andere dingen
    maar dit neit
    dit is te beangrijk voor mij
    mijn zelfvertrouwen zit diep onder nul
    ik zit dus heel diep in de put en het is tijd dat ik eruit kom
    dat ik laat zien wie ik ben

    HET HET KAN ME NEITS SCHELEN WAT ANDERE VAN MIJ VINDEN
    IK BEN WIE IK BEN EN IK BEN ER TROTS OP

    sorry " die eene vriendin " maar ikg eef hem enit op
    het is te belangrijk voor mij en je haalt me egt neit meer neer zoals met die vieze vuile leugen van je

    ikg a er gewoon voor
    en een ECHTE vriendin get me helpen

    -xxxx- van erica23
    (hc)
    (afkorting van mijn echte naam)

    14-12-2012 om 15:10 geschreven door erica  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per maand
  • 03-2013
  • 02-2013
  • 01-2013
  • 12-2012
  • 11-2012

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs