Gastenboek
  • veel blogplezier

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    jumperke jeroen
    ikke
    15-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Vanaf vandaag wordt dit mijn site. Het zal gaan over Runescape, vuurwerk, jump, ... Mijn hobby's dus.
    Ik hoop dat ik snel nog iets kan toevoegen.

    15-06-2007 om 21:02 geschreven door Eragon1432  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    Vanaf vandaag wordt dit mijn site. Het zal gaan over Runescape, vuurwerk, jump, ... Mijn hobby's dus.
    Ik hoop dat ik snel nog iets kan toevoegen.

    15-06-2007 om 21:02 geschreven door Eragon1432  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Over mijzelf
    Ik ben , en gebruik soms ook wel de schuilnaam eragon1432.
    Ik ben een man en woon in Oostkerke () en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 08/04/1990 en ben nu dus 34 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: computerspellen, vuurwerk, ....


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs