Inhoud blog
  • En we maken telkens toch iets mee :-)
  • Mijn visie ontwikkelt zich langzaam maar zeker....
  • Nu ook in Limburg: HUSSE dierenvoeding!!
  • Aloë Vera, nu ook voor dieren!!
  • Opnieuw aanvatten activiteiten!
  • Tweedehandsmateriaal te koop
  • Nieuws
  • Het paard in het verkeer
  • Nieuwe ervaring
  • Berijden van probleempaarden
  • Rijlessen aan huis
  • Massage voor uw dier
  • Begeleiding ruiter en paard
  • Zadelmak maken
  • Aromatherapie-Etherische Oliën
  • Verzorgingsproducten voor de mens
  • Oliën voor verzorging voor de mens
  • Kruiden
  • Contactgegevens
  • Edelsteentherapie
    Over mijzelf
    Ik ben Els
    Ik ben een vrouw en woon in Sint Truiden (Belgie) en mijn beroep is bediende.
    Ik ben geboren op 21/12/1978 en ben nu dus 45 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: Dieren, paardrijden, dansen, lezen, film, reizen.
    zie "welkom" op de blog
    Archief per maand
  • 04-2012
  • 05-2010
  • 11-2009
  • 08-2009
  • 03-2009
  • 12-2008
  • 11-2008
  • 10-2008
    Zoeken in blog

    Equicani-Relax voor mens en dier
    Foto
    Equicani-Relax
    Ontspanning aan huis voor mens en dier
    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Berijden van probleempaarden

    Tijdens mijn werk merk ik dat vele mensen angst hebben om hun paard te berijden, door de problemen die ze al lange tijd hebben. Meestal hebben ze dan gewoon een extra duwtje nodig, namelijk dat ze met hun eigen ogen zien dat hun paard eigenlijk niet zo stout of koppig is. Ofwel zijn het paarden die effectief "slechte manieren" hebben ontwikkeld onder het zadel, en geraakt dit niet opgelost vanop de grond. Ik kom zulks paarden berijden. Dat biedt voordelen:
    1/ Ik voel direct aan wat er scheelt, of het angst of ondeugd is. Ik kan ook beter werken op triggerpunten, omdat ik ze zelf kan aanvoelen.
    2/ De eigenaar kan met eigen ogen zien dat het wel mogelijk is om een paard kalm te krijgen, zolang men zelf rustig is. Meestal is deze verandering van denken genoeg om verandering van gedrag met zich mee te brengen.
    3/ Voor het paard kan een andere, zelfzekere ruiter genoeg zijn om zichzelf terug in controle te brengen. ik merk dat ik dan ook meer invloed op de grond kan uitoefenen, zelfs met een angstige ruiter erop.
    4/ Vele mensen verwachten dit ook van mij. Dit op heden heb ik de boot afgehouden, maar ik ben nu bereid om hier in op te gaan, kwestie van nog meer paarden te kunnen helpen.

    05-03-2009 om 14:46 geschreven door equicani-relax  


    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rijlessen aan huis

    Gezien ik redelijk wat ervaring heb qua paarden, en het berijden, wens ik dit ook door te geven in rijlessen. Deze lessen zijn eigenlijk een combinatie van al mijn kennis en vaardigheden, en bedoeld om op een harmonieuse manier te rijden met je paard. Heeft u een paard dat gespannen is tijdens het pistewerk, of rent hij steeds weg, of bokt hij uit onwil? Misschien wilt hij u iets zeggen.
    Ik geef ook basis dressuur en springen, indien u de mogelijkheden heeft qua infrastructuur. Beginnelingen zijn steeds welkom met hun eigen paardje.

    05-03-2009 om 14:41 geschreven door equicani-relax  




    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Blog als favoriet !

    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • Husse dierenvoeding
  • Adopteer een hond

  • Willekeurig Bloggen.be Blogs
    0488
    www.bloggen.be/0488

    Links:
    www.aroma-atelier.be


    Rituelen:
    1. Openen de hemel boven ons leven
    2. Doen een deur dicht en openen er een

    3. Geven uiting aan gevoelens die anders nooit tot uiting komen
    4. Verdiepen relaties
    5. Creëren Intimiteit
    6. Creëren een heilige plaats en heilige tijd
    7. Zijn gedenktekens
    8. Geven een thuisgevoel
    9. Zijn de bevestiging dat mijn leven slaagt
    10. Zijn een plaats van ontmoeting met mezelf en mijn centrum


    Archief per week
  • 09/04-15/04 2012
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/10-01/11 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 06/10-12/10 2008


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs