Inhoud blog
  • Tweede avond enneagrammen
  • herinneringen
  • 17 februari 2012 Het is voorbij...
  • droefheid op 16 februari 2012
  • 12 februari 2012
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Het enneagram
    kennismaken en leven met het enneagram
    13-05-2013
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Tweede avond enneagrammen

    Vrijdag 10 mei 2013 : mijn tweede enneagrammenavond.
    De avond begon een beetje moeizaam. Enkele dagen voordien was mijn nonkel overleden, de enige broer van mijn pa. Vrijdag was het groeten van het lichaam, ik had gezegd tegen pa dat ik daar niet  mee naar toe kon, omdat er bezoek zou komen. Mijn broer en schoonzus hadden geen zin om te gaan.
    Ik vond het erg dat pa alleen zou moeten gaan, maar vond niet dat ik de avond moest afzeggen omdat het al een keer verplaatst was nadat ik ziek geworden was.
    Vrijdag rond 17 uur kwam pa zoals elke dag eten bij mij thuis. Het ging natuurlijk over zijn broer en hij zei dat hij het jammer vond dat hij alleen moest gaan. Ik vroeg hem om te bellen naar mijn schoonzus om te vragen of zij echt niet mee kon. Jammer, maar ze had geen tijd.

    Wat doet nr 9???? zal ik wel meegaan, ik probeer de mensen nog te verwittigen dat ze wat later komen en anders moet mijn dochter hen maar alvast opvangen. Ik kan pa toch niet alleen laten gaan? Ik offer me wel op. Mijn eigen agenda gaat naar de achtergrond.

    Dat maakt natuurlijk dat ik dadelijk aan de uitleg moet beginnen zodra ik terug was van het groeten. Ik was niet echt tot rust kunnen komen.

    Zelf vond ik dat die avond iets moeilijker verliep, het duurde wat langer voor men iets vertelde.
    Uiteindelijk vonden de gasten het een boeiende avond, maar zelf had ik niet dat 'euforisch' gevoel van de eerste keer.
    Misschien is dat normaal?



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Archief per week
  • 13/05-19/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs