Inhoud blog
  • advies???nodig???
  • C&E
  • mijn mama heeft een winkel
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Startpagina !
    Eline-ke
    meer weten over ,mij???
    13-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.advies???nodig???

    hallo,
    mijn naam is tante lies en ik geef advies.
    heb je thuis problemen of op school of
    nog andere problemen mail dan naar :
    elinereygel@hotmail.com
    dan stuur ik je wel een mail-tje trug
    groetjes,
    tante Lies

    13-01-2007 om 12:32 geschreven door ELINE-ke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.C&E
    hoi,
    ken jij een niet zon dure platen opnemer mail het ons dan op
    eline-en-charlotte@hotmail.com
    groetjes,
    c&e

    13-01-2007 om 00:00 geschreven door ELINE-ke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    02-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.mijn mama heeft een winkel
    hoi,
    mijn mama heeft een
    schoenen en
    kleren winkel
    voor kinderen
    in Leuven op de Vis-markt 4 en 5.
    voor de communie en ook gewoon,
    kom kijken en koop!!
    de kleren winkel heet: Louise en de schoenen:
    Amélie & cie
    tel:016/23.95.27
    meer weten mail dan naar:

    fara.gillard@hotmail.com
    ELINE

    02-01-2007 om 00:00 geschreven door ELINE-ke  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Over mijzelf
    Ik ben eline reygel
    Ik ben een vrouw en woon in oudgaarden (belgi) en mijn beroep is ik zit nog op school.
    Ik ben geboren op 20/11/1997 en ben nu dus 26 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: paardrijden&volly.

    Een interessant adres?


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs