Image and video hosting by TinyPic Elfjes kaarten
Inhoud blog
  • Even iets anders maken voor op tafel
  • Christmas socks
  • kaart met een oude auto
  • Op 20-8-2014 Winnaar Kaartjes - Inspiratie Challenges Blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Elfjes kaarten

    16-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.sunny summer flowers
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hallo, 
    Vandaag een bloemen kaart gemaakt waar ik de zon een beetje heb willen in brengen door voor geel te kiezen.  Ik hoop zo dat het een wat zomerse kaart word. 
    Ik heb hierbij gebruik gemaakt van een bloemen rand mal, bloemen stempels en een 3D bloemen prent.
    Groetjes,
    Elfje

    Hallo
    Today I made a flower card where I've wanted to put some sun it the card by using yellow. I hope that the card is than more summer.
    I have used a flower border template, flower stamps and a 3D flower print.
    Greetings,
    Elfje


    Challenges :






    16-08-2014 om 12:43 geschreven door Elfje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bloemen
    13-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloemenkaart
    Hallo,

    Ik ben op wat uitdagingen gebotst op toen ik op internet keek en wilde dit ook wel proberen.  
    Het is de eerste keer dat ik aan zou iets mee doe dus hopelijk doe ik het goed .
    Ik heb gekozen voor een felle, vrolijke kaart met 3d viooltjes te maken.



    Met deze kaart zou ik graag deelnemen bij :






    Groetjes,

    Elfje




    13-08-2014 om 19:32 geschreven door Elfje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Bloemen


    Blog als favoriet !

    Categorieën
  • Bloemen (3)
  • Geboorte (1)
  • Gewonnen challenges (1)
  • Huwelijk (0)
  • Mannen (1)
  • Sport (0)
  • Varia (3)
  • Vrouwen (0)

  • Archief per week
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 14/07-20/07 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs