Image and video hosting by TinyPic Elfjes kaarten
Inhoud blog
  • Even iets anders maken voor op tafel
  • Christmas socks
  • kaart met een oude auto
  • Op 20-8-2014 Winnaar Kaartjes - Inspiratie Challenges Blog
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Elfjes kaarten

    24-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even iets anders maken voor op tafel
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo, 

    Deze namiddag aan het knutselen geweest ik heb een windlicht gemaakt met schelpen.  Nu terug verder met kaartjes ...

    Groetjes 
    Elfje

    Challenge: 

    24-08-2014 om 18:13 geschreven door Elfje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Varia
    23-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Christmas socks
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hallo, 
    Vandaag heb ik een kerstkaart gemaakt in de vorm van een kerstsok. Deze bevat lint, stickers, blauw hobbypapier, gouden tekeninkt van pergamano, blauwe waterverf en wit hobbykarton. 

    Groetjes,
    Elfje


    Hello,

    Today I made a christmas card in shape of  a christmas sock. This one has ribbon, stickers, blue paper, gold drawing ink from pergamano, watercolor blue and white cardboard.

    Greetings,
    Elfje 


    Challenges :










    23-08-2014 om 18:22 geschreven door Elfje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Varia
    20-08-2014
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een kaart met waterverf
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Hallo, 

    Nu post ik even iets wat ik eigenlijk nog niet gedaan heb, een kaartje waar alles met waterverf gedaan is. Ik vond het wel plezant eens iets anders te proberen. 

    Groetjes,
    Elfje




    Hello, 

    Now i posted something new for me, making a card where i've only used watercollor. I have liked to try something new. 

    Greetings,
    Elfje


    Challenges :



    20-08-2014 om 14:44 geschreven door Elfje  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Categorie:Varia


    Blog als favoriet !

    Categorieën
  • Bloemen (3)
  • Geboorte (1)
  • Gewonnen challenges (1)
  • Huwelijk (0)
  • Mannen (1)
  • Sport (0)
  • Varia (3)
  • Vrouwen (0)

  • Archief per week
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 14/07-20/07 2014

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs