! de eenwielers !
dit bloggen gemaakt door Arno Stevens
Foto
Gastenboek
  • Leuk blog
  • éénwieler
  • cool
  • hallo
  • gewoon super blog

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek

    Over mijzelf
    Ik ben anro stevens, en gebruik soms ook wel de schuilnaam anero.
    Ik ben een man en woon in zottegem (belgië) en mijn beroep is /.
    Ik ben geboren op 29/01/1995 en ben nu dus 29 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: eenwieleren , voetballen.
    maak nog veel plezier op mijn bloggen
    Foto
    Startpagina !
    Zoeken in blog

    23-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    hoi en welkom op mijn site en nog veel plezier op mijn site 
           
                                                    groetjes ARNO
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    23-01-2007, 19:49 geschreven door anero  
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Ik heb deze site gemaakt omdat ik meer kinderen (ouders) met een eenwieler wil zien rijden dus je weet wat je moet (een eenwieler vragen voor je verjaardag)
    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (4 Stemmen)
    23-01-2007, 00:00 geschreven door anero  
    Foto
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • jode (drol)
        op
  • spr coole blog !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Niels Hostijn)
        op
  • coole site (Ruben Longé)
        op
  • Foto
    Startpagina !
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    domeinen
    www.bloggen.be/domeine
    Zoeken in blog


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs