WELKOM
Inhoud blog
  • viktors eerste ontdekking
  • vogeltje jij bent gevangen
  • line werd 4 jaar
  • sinterklaas
  • Bowling
  • Nina word 6
  • apotheek(mopje)
  • welkom op dit blog-uw gegevens
  • Beestje(mopje)
  • aquarium
  • photoshop werkjes
  • photoshop
  • Het weer
  • de schepping
  • azijn(10)
  • ocean love
  • visje volgt
  • kussen(mopje)
  • azijn(9)
  • condooms(mopje)
  • Een mailgroep
  • Gemaakt door de mama
  • Bedanking
  • Op huwelijksreis(mopje)
  • Fotogastenboek
  • Gluurder(mopje)
  • azijn(8)
  • Nieuwe keuken
  • Kelly op bezoek
  • Kleren(mopje)
    Categorieën
  • mopjes (2)
  • verhaaltjes (2)
  • Archief per week
  • 13/07-19/07 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 24/11-30/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
    Mijn favorieten, fotoalbums
  • bloggen.be
  • Heraanleg tuintjes
  • onze foto's op picasa
  • onze kleinkinderen
  • Foto's verkleinen?
  • Verzamelalbum 1 jaar maria en eddy
  • Verfraai je blog
  • School Nina en Line
  • Blogtips
  • onze fotoalbums op sennet

    Glitter Text @ Glitterfy.com
             ZOEKTIPS
            Azijn, mopje
    Zoeken in blog

    Over mijzelf
    Ik ben Eddy De Keuster, en gebruik soms ook wel de schuilnaam niliam.
    Ik ben een man en woon in Zwijndrecht (België) en mijn beroep is Metaalbewerker.
    Ik ben geboren op 12/04/1952 en ben nu dus 72 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: PC, aquarium(vissen), kinderen en kleinkinderen.
    Door omstandigheden in contact gekomen met een zeer lieve, spontane vrouw, die nu mijn partner geworden is en mij enorm
    Glitter Photos
    [Glitterfy.com - *Glitter Photos*]
    Photo Flipbook Slideshow Maker
    [Glitterfy.com - Photo Flipbooks]
    Poepoeke en Niliam heten jullie welkom op dit blog!!!
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Laatste commentaren
  • arno (maria)
        op Arno opgenomen
  • Hallo (febe: blogtips, powerpointcrea, zomersproeten, sunbeams.be)
        op vogeltje jij bent gevangen
  • Verhaaltje van krokodillenvoer in emmer (Eef Hübbers)
        op Gluurder(mopje)
  • Wens jullie een hele fijne dag toe met veel zon en dikke knuf er bovenop van mij :) (mieke)
        op zeeziek
  • Een antwoord (eddy)
        op De dag
  • Een interessant adres?
    Vlaamse zenders ß ß onderaan zoeken.
    Even rekenen?





    Het juiste uur
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    broedereverard
    www.bloggen.be/broeder
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    astralis
    www.bloggen.be/astrali
    Zoeken met Google


    Zoeken met MSN


    Zoek op: AllesIsOnline.nl
    Click here for a free menu maker !
    Siteranking.be
     
    Mijn fotoblog en persoonlijke ervaringen
    familiefoto's, ontspanning, verhaaltjes, tips.
    Een weg naar het geluk......
    19-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Ontdooien(mopje)
    Directeur: "Hoe hoog moet de temperatuur zijn om u te ontdooien juffrouw janssens?"

    "Vierentwintig karaat, meneer de directeur."

    19-06-2008 om 17:31 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.leuke dag

    19-06-2008 om 00:00 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    18-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zoutwater aquarium

    Er is van ons uit nogal interesse om een zoutwater aquarium aan te schaffen. Moesten er bezoekers zijn met enige ervaring hieromtrent, alle inlichtingen zijn welkom.  Dank bij voorbaat.

    Mailadres:  dekeustereddy@hotmail.com

    Kan ook in gastenboek, e-mail mij, reacties, enz……………

    18-06-2008 om 22:30 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Gunther(mopje)
    Gunther hoeft zich geen zorgen te maken dat hij zich in zijn slaap verspreekt..............

    Zowel zijn vrouw als zijn minnares heten Paula.

    18-06-2008 om 16:37 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.azijn(5)
    Nog enkele azijntips.............................

                                  Werkt als geurvreter voor het keukenafvoerputje. Giet er minstens één keer per week een kopje azijn door. 30 minuten wachten en er dan koud water laten door lopen.

                                  Verwijdert uiengeur. Voor en na het snijden op je vingers doen. Geur weg.

                                  Maakt houten snijplanken schoon en desinfecteert ze. Onverdund gebruiken.

                                  Verwijdert fruitvlekken. Met azijn inwrijven.

                                   Verwijdert vet en geurtjes van borden. Een eetlepel azijn bij het afwaswater doen.

                                                                    groetjes eddy

    18-06-2008 om 16:31 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.poepoeke niliam
    gift of love  bff candy comment couple friend gff heart married roses
    imikimi - Customize Your World poepoeke niliam

    18-06-2008 om 16:13 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    17-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.bloemetje

    Glitterfy.com - Glitter Graphics

    17-06-2008 om 23:48 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    16-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overal de juiste tijd?

    16-06-2008 om 19:59 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Computeren
    Na het overlijden van mijn vrouw stelden mijn kinderen voor iets te zoeken om me bezig te houden. Ik had al een visbak aangeschaft. Maar de zoon stelde voor een computer te kopen. Daar kun je  uren mee bezig zijn. Al wat me enigszins kon helpen was welkom. De volgende week had ik een computer. Een ramp. Ik kon de stekker in steken, maar dat was het dan. Een snelcursus pc door de zoon bracht me toch al wat verder. Het liep niet zoals ik wilde en schoof de pc aan de kant. Dat was niets voor mij. In het ziekenhuis, waar ik opgenomen was wegens een zware depressie kwam ik in contact met een lotgenote. Deze vertelde me haar ervaringen met  de pc en raadde me aan me in te schrijven bij seniorennet. Wat ik ook deed. En zo vorderde ik dag na dag in het gebruik van de pc. Elke vooruitgang stimuleerde me verder te doen. Het begon al vrij aardig te vlotten. De sociale contacten  die ik niet meer had, werden hersteld door het chatten met mijn leeftijds genoten. Hier ontsproot een vriendschapsband tussen poepoeke en mij die liefde werd en mijn leven in positieve zin veranderde

    16-06-2008 om 10:37 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    15-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Azijn(4)
    Nog enkele tips van onze zure vriend azijn.

                                      Azijn verzacht droge en kriebelende huid. Twee eetlepels bij het badwater doen.

                                       Voorkomt roos. Na de shampoo spoelen met een oplossing van azijn en 2 kopjes warm water.

                                       Verzacht een zere keel. Doe een koffielepel azijn in een glas water, gorgelen en spoelen........succes.

                                      Behandelt sinusinfecties en bronchitis. Doe 1/4 kopje of meer in het aerosolaparaat en verdamp.

                                      Voel je beter met azijn!!! Doe twee theelepels appelazijn in een glas water,vermeng met 1 theelepel lindenhoning, dat vermindert de eetlust en geeft je een goed gevoel. Tijdens een afvaldieet 3x per dag voor de maaltijden drinken.

    15-06-2008 om 09:31 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Overeenkomst(mopje)
    "Ken jij de overeenkomst, tussen een aangebrande cake en een zwangere vrouw?"
    "Geen enkel idee.............."
    "Het was niet gebeurd als hij er op tijd was uitgehaald!!"

    15-06-2008 om 09:16 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mailadres veranderen.

    Is niet altijd een goed idee.

    Bij de aansluiting van mijn pc kreeg ik van telenet het mailadres eddy.de.keuster@telenet.be wat ik dan ook gebruikte. Maar na verloop van tijd raadden vrienden me aan hotmail te gebruiken, daar er meer mogelijkheden waren. Zo schakelde ik over op hotmail. Ondertussen stond het eerste adres in vele contactpersonen lijsten. Zo ook bij mijn lief poepoeke. Ik had een speciale band met deze toch wel buitengewone lieve vrouw en was verwonderd dat ze geen contact meer met me opnam. Ik zelf durfde geen initatief nemen daar ik dacht dat ik haar zou storen. Per toeval kwamen we toch in contact en vertelde ze me dat ze reeds meerdere mailtjes gestuurd had die nooit beantwoord werden en het beu geworden was. Zo vertelde ik haar over het omschakelen naar hotmail. Alles werd duidelijk tot beider opluchting. Onze mail en chat gewoontes namen terug vorm aan. Ja, ze werden intensiever en door persoonlijke ontmoetingen evolueerde dat naar liefde en weet wat ik door die omschakeling zou verloren hebben.

    Het eindresultaat: we zijn nu dag en nacht samen!!!!!

    15-06-2008 om 09:04 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even tijd?(mopje)
    De eerste klant van die dag komt 's morgens binnen in een bar en bestelt een kopje koffie om goed wakker te worden. "Dat helpt niet" zegt het leuke dienstertje."U moet verder gaan waarmee je gestopt bent." "Prima meisje" zegt de gast.........."heb je een kwartiertje tijd voor mij"

    15-06-2008 om 08:55 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Even wisselen

    De firma waar ik werkte(cevo, een staalconstructie bedrijf uit Herentals) had veel klanten in het buitenland. We waren dan ook geregeld voor het werk op logement in het buitenland. Als ploegbaas was het mijn taak de werken te organizeren maar ook alles te regelen voor het verblijf. Het einde der werken naderde en het logement diende betaald te worden. Het tijdperk van de euro was nog niet aan de orde en ik moest dus in Duitsland vereffenen met marken. Geen mark op zak besloot ik deze te gaan wisselen op een bank. Ik kon me best behelpen met mijn "pfaffduits" Zo kwam ik bij de loketbediende(knap ... blondje) schuifde 8000 belgische frank naar haar toe met de woorden(weckselen bitte...) Blondje begon te tellen.........bitte.............danke.......ik ontving de marken maar bij het verlaten van het kantoor had ik het gevoel dat de transactie niet klopte. Toch was ik al een eindje verder gereden als ik besloot het geld na te tellen. Tot mijn gote verwondering was het 8000 marken dat ik ontvangen had. De loketbediende had me doodgewoon voor 8000 frank, 8000 marken gegeven, te weten............. x +/- 20 was dat 160000 belgische frank. Daar ik geen paspoort moest laten zien, zelfs niets hoefde te tekenen zou het vrij eenvoudig geweest zijn dit te behouden. Mijn hart zei, terugkeren jongen. Terug bij het blondje aan het loket legde ik de 8000 mark voor haar neer. Verwonderd, mij nog kennende: "alles is toch juist" Dan maar een collega erbij gehaald en de situatie uitgelegd. Toen plots hun lichtje begon te branden en ik uitgenodigd werd in het kantoor van de directeur. Ik werd overstelpt met geschenken, kon de bedankingen niet meer tellen. Zelf was ik ontroerd door het zien van zoveel geluk en de waardering die ze me schonken.

    Ik werd buiten gelaten door het blondje onder luid aplaus van haar colega's met verwonderde blikken van de aanwezige klanten.

    Werken klaar, hotel betaald, baas tevreden.....op naar het volgende..............

    15-06-2008 om 08:48 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.love
    Klik op de afbeelding om de link te volgen               

    15-06-2008 om 00:00 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    14-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Slakkengangetje(mopje)
    Mannen kunnen aan ALLES een uitleg geven!!!!!!!! Een man komt laat thuis van zijn werk. Als hij vraagt wat ze eten, zegt zijn vrouw: 'Awel, ge treft het:ik heb niks klaargemaakt, want we hebben niks in huis.' De man zegt: 'Laten we dan naar een restaurant gaan, dan gaan we lekker escargots eten.' De vrouw heeft daar weinig zin in en zegt:'Gaat gij anders maar naar de winkel om escargots te halen,dan maak ik ze hier wel klaar.' De man gaat naar de winkel en koopt escargots: twaalf in een zakje. Hij stopt ze in zijn binnenzak. Onderweg terug naar huis komt hij een vriend tegen, gaat nog naar een kroegje, komt weer een vriend tegen, blijft in een ander cafe nog even hangen... Uiteindelijk komt hij met een flink stuk in zijn kraag om kwart over twee 's nachts weer thuis. Hij is zo dronken dat hij zijn sleutel niet in het slot krijgt. De sleutelbos valt op de grond. Hij bukt zich en alle escargots vallen op de grond. Uit pure ellende belt hij dan maar aan. Zijn vrouw doet de deur open en vraagt woedend:'Awel, waar bleeft ge, ik zit hier al uren op u te wachten !! Bukt de man zich en zegt tegen de slakken op de grond: 'Allee jongens...vooruit, nog een klein stukske...!!!'

    14-06-2008 om 22:53 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.azijn(3)
    Nog enkele azijntips

                                   Azijn frist groenten op.Laat de verwelkte groenten in twee kopjes water en een eetlepel azijn trekken.

                                    Kook lekkerder eitjes als je twee eetlepels azijn bij het kookwater doet. Dit voorkomt het openbreken bij het koken.

                                    Verzacht een bijen- of kwallensteek. Aanstippen met azijn.

                                   Verzacht zonnebrand. Lichtjes inwrijven met azijn, en regelmatig herhalen.

                                   Azijn als haarconditioner: breng een eetlepel azijn aan op je gewassen haar om overgebleven shampoo te verwijderen.

    14-06-2008 om 09:41 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Psychiater(mopje)
    Een meisje met een schitterend figuur komt bij de psychiater."Dokter" zegt ze. "Ik hou mijn hart vast voor mijn verstand. Ik kan helemaal niets meer onthouden, na een paar minuten ben ik alles vergeten." "Prachtig" zegt de psychiater. "Kleed u maar uit, en ga dan vlug op de bank liggen.................!"

    14-06-2008 om 09:16 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vrijen(mopje)
    Een vraag aan de sexuoloog: "is het verstandig om bij onweer te stoppen met vrijen?" In principe wel,.............maar het is voldoende als je de antenne intrekt.

    14-06-2008 om 08:59 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.welkom

                                   

    13-06-2008 om 17:24 geschreven door eddy-niliam  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


     
             Uur en datum



    We zijn de 16de week van 2024

    agenda

    allerlei



    Plaatsje voor de bezoekers
  • Goede morgen Eddy
  • Fijne morgen Dirk
  • Goede morgen Eddy
  • Goede morgen Eddy
  • Goede morgen Dirk

    Iets meedelen? een reactie? uw indruk? sugesties? een vraagje?............tik maar neer.




    Email-mij
            Radio Donna          ß ß ß ß ß


          groter of kleiner?     ß


    Website Zoom
    Maria, mijn lief vrouwke.
    Foto

    Over mijzelf
    Ik ben Maria, en gebruik soms ook wel de schuilnaam Poepoeke.
    Ik ben een vrouw en woon in Zwijndrecht (België) en mijn beroep is Huisvrouw.
    Ik ben geboren op 22/09/1953 en ben nu dus 70 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: PC,vissen,kinderen en kleinkinderen.
    Ben niliam tegengekomen en we wonen nu samen

     Poepoeke-Niliam

             

    In dit blog zal je geregeld de namen Poepoeke en Niliam tegenkomen Dit zijn onze nicknamen bij een andere mailgroep
    Poepoeke is ontleend aan haar eerste kleinzoon die bij de eerste geluidjes naar de oma toe kreetjes slaakte die erg op poepoeke trokken En zo werd de naam Poepoe ook de aanspreektittel voor de volgende kleinkindjes naar de oma toe
    Niliam, ook onstaan door de kleinkinderen Bij het inschrijven bij een mailgroep diende de nickname uniek te zijn en is het niet zo makkelijk je voornaam te gebruiken, dus op zoek naar een nickname Na lang denken en alles naast mekaar gezet te hebben kwam de gedachte aan de kleinkinderen NIna,LIne en AMber NILIAM was een feit
    groetjes poepoeke en niliam



    Photo Flipbook Slideshow Maker
    [Glitterfy.com - Photo Flipbooks]

       


    Startpagina !


    Blog als favoriet !

    groetjes poepoeke en niliam

    De computer kiest een willekeurig getal tussen de 1 en de 100. Je hebt 10 beurten om het getal te raden! Je typt in het onderste vakje een getal in. De computer geeft aan of je te hoog of te laag zit! Suc6 !


    Hier het nummer:

    Horoscoop?

    Ram
    Stier
    Tweelingen
    Kreeft
    Leeuw
    Maagd
    Weegschaal
    Schorpioen
    Boogschutter
    Steenbok
    Waterman
    Vissen


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs