Inhoud blog
  • Programma
  • Enkele recente foto's
  • Soumagne 29 augustus 2020
  • Etentje 3X20
  • 26 FEBRUARI 2019 Maaseik
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Wielertoeristen uit Diepenbeek
    Fiets je mee ???
    03-07-2012
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag 24 uren Zolder: Solo's

    Eneco 24 hours Cycling @ Zolder zaterdag 30/06 – zondag 01/07/2012

    In de hoofrollen: Moozesdriver (MD) Marc & Zeekkuiltrapper (ZT) Didixml:namespace prefix = o />

    Eind november, begin december wordt er al een doel gesmeed voor het jaar erop.

    Vorig jaar was dat Ronse-Oudenaarde-Roubaix-Oudenaarde-Ronse (271km), maar wat voor 2012.  In 2008 en 2009 hadden al eens meegdaan aan de 24 hours Cycling @ Zolder.  Dit was een weekendje met 5 families een 9km van huis rond en in de mobilhome.  Een echt teambuilding-weekendje. Er waren al 2 jaar over gegaan omdat we het daar zowat gezien hadden na 2 jaar.  Geen echte uitdaging meer, maar Didi is Didi niet; en Marc, Marc niet als ze iets nieuw willen uitproberen.

    “De” Fietsuitdaging van 2012 was de Eneco 24 hours Cycling @ Zolder beiden solo af te haspelen.  Elkaar moet inspreken als de ene het moeilijk had en andersom.

    Geen prestatiedruk, maar gewoon zoveel mogelijk km’s malen tijdens deze 24 uren, of toch alleszins zoveel mogelijk uren.

    De rollen werden dus weer goed gebruikt en een ommetje voor en na het werk was niet ver genoeg weg.  In maart al naar Coo en nog een weekje hoogtestage in de Franse Pyreneeën was ook nog mooi meegenomen als voorbereiding op dit grote ? 12.000km stonden dus reeds op de teller.

    We wisten beiden totaal niet wat er op ons af zou komen.

    Ikzelf had al eens via Wielertoerist bij radonneurs Vrijbuiter en Gima geïnformeerd wat zij zoal aten tijdens BRM’s van 400-600km.  Alle beetjes info kon helpen.

    Dan…

    Alle voorbereidingen waren genomen.

    Mobilhome, fietsen, ons vrouwkes inorde, Wij inorde???, etc.

    Vrijdag vertrokken Cisse, Els en ikzelf al met onze mobilhome om ons op een schoon plaatske aan de draad op de camping (of gelijk zij het zeiden rennerskwartier) te zetten. Stroom, water, WC, douches; al het meest noodzakelijke was bij de hand.

    Eten voor een heel leger, Jacques Baerts Wespenbrood en rijstvlaai, de steun van ons vrouwkes en supporters zouden ons er 24 uur doorheen moeten helpen.

    ’s Morgens om 8u begonnen er al de eerste gekken om het circuit rond te draaien.  Ik niet uiteraard, want ik zou nog genoeg moeten ronddraaien.

    Marc arriveerde eerst nog efkens met de moto om bananen te komen brengen en tevens om zijn paddockkaart mee te nemen, zodat hij later probleemloos met zijn wagen binnen kon.

    Bekenden kwamen we uiteraard tegen. Peter, Quinten en David die met ROWA Cycling Team meededen en onze buschauffeur André Jacobs die zijn busje kwam brengen voor Duvelkes-team.

    11u briefing: Hier werd het reilen en zeilen van deze 24 uren nog eens mooi uitgelegd aan iedereen.

    Solo’s, Corporate, quattro’s, Ocho’s,…

    Zonnepaneeltje geïnstalleerd op mijn fiets om zo mijn batterij van mijn GPS te sparen werd er vertrokken om 15u.  Achteraf was ik heel content van dit paneeltje, want blijkbaar heeft hij constant de externe batterij gebruikt; die bij het minste daglicht van jawel 6u ‘s morgens al terug begon bij te laden.

    Maar ja terug over naar zaterdag 15u.

    We vertrokken dus beiden met al wat supporters langs de kant.  3x20-supporters, hoe kon het anders. Vanessa, Tina & Jos Bollen stonden aan de kant met de laatste kusjes en ons vrouwkes niet te vergeten (en niet van Jos uiteraard).

    Een blok van 15u tot 19u werd er met frisse beentjes gemaald. Water werd tijdens het fietsen gevraagd en gelijk de echte aangegeven door Cisse en onze vrouwkes. Hier liep het voor de eerste keer mis. Marc miste zijn bidon dus als goede kompaan zei ik geef die maar met mij mee.  Daarvoor moest ik uiteraard voor stoppen met een eerste gat als gevolg wat ik moest dichtrijden.  Ik was blijkbaar zo fel geladen dat deze bidon nog eens viel met een 2de stop als gevolg op deze terug te nemen en mijn trip verder te zetten.  Na een paar
    ronden gereden te hebben; eigenlijk te fel boven mijn voorgenomen limiet had ik de bidon toch maar terug afgegeven aan de vrouwkes; anders kon ik Marc nooit meer bijhalen. 

    Dankzij een paar groepjes en jawel 1 man van Bellings 1 (de uiteindelijke winnaar) die al voor de eerste extra ronde ging, kon ik terug in het groepke waar onze Moozesdriver zat weer aansluiten.  Uiteraard bedankte ik deze kerel om mij mee op sleeptouw te nemen.

    Tijdens deze 24 uren stond ik weer serieus versteld van mijzelf, want voor wat kopwerk met de venijnige wind liet ik mij niet opzij duwen.  Wel niet tegen 45-50km/u, want wij moesten gelijk een Duracel-batterijke lang meegaan en niet kort maar krachtig.

    Steun van voorbijzoevende fietsers zoals Peter, Quinten, zoon van André Jacobs, e.a. was altijd heel leuk.  Ook supporters langs de kant.  Familie, buren, Klimmers Rudi, Benny, Ronny, Cubedriver alias Ronny de Schipper en nog een paar 3x20-ers Davina, Sabine, Remi, Etgarde, Yvan, en misschien nog veel meer.  Ah ja Gilbert van de TT’s.  Merci om ons te steunen.





    Maar ’s nachts is toch weer een ander verhaal.

    We begonnen na onze blok van 4 en 1 uur pauze en een 2de van voorgenomen 3u.

    Dit werd al gauw herleid naar 2u met weer een pauze van 1u.  Dit zouden we een ganse nacht aanhouden.  Raar is dat je tijdens al dit fietsen eigenlijk meer enkel zuiver water wil drinken.  Al die plaknest kan je gestolen worden. Koekjes, sportbuns, bananen,…   Het kwam aan je oren uit.  Ik heb zelfs om 5u ’s morgens ’n crémeke gelekt.  Cisse moest het weten.

    Dankzij ons fantastische vrouwkes “stond ’t eten altijd gereed” als we binnenkwamen waarvoor ons ze oprechte dank uiteraard.  De vermoeidheid tijdens de nacht was voor mij misschien al wat meer als voor Marc te zien, daar marc dit wat meer gewoons is da nachtwerk.

    Tijdens de pauze zondag rond 8u werden de kopjes toch wat langer tegen de tafel en zetel gelegd waardoor de slaapprutten toch wat uit de ogen waren verdwenen.

    Marc begon iets later al de “denken” aan een langer pauze, maar dan ben ik er ook nog om hem weer te overhalen uiteraard.  We doen elkaar toch iets aan hé.

    Afzien, nondeju.  Geen pijn, lekker soep…

    Het ondertussen voorgenomen doel was 600km halen, maar daarvoor moesten we de laatste uren wel een blok van 3u voor ons rekening nemen om dit halen.

    Weer serieus wa kopwerk gedaan om eindelijk in Het solo-groepke te belanden. Hier reed een niet-solo-rijder als een echte herder op kop.  Terwijl de rest de berg en de bocht en dieje klote lijn naar naar de aankomst opvlogen, kropen wij hier tov. Aan op.  De herder waakte mooi over zijn schaapjes en trok ons weer rustig op gang om zo de laatste 3u vol te krijgen.  Nogmaals mijn dank hiervoor.

    Ook hebben we weer wa karaktermannen leren kennen zoals Sidharta, Jamaica-man,… . Respect mannen, want ge weet: Estafetten, is voor jan…

    De laatste 3 rondjes kon ik het toch niet laten om nog eens door te trekken.  ‘k had nog een cartoucheke gevonden.  Nog serieus buzze gegeven tegen de wind in samen met Werner (ook solo-rijder).  Ik had 607km (151 rondjes) op de teller staan bij het binnenrijden zondag 15u, maar hier zit nog een opwarmingsrondje en van en naar de camping in. Gilbert van de TT kon het beamen.

    Opdracht volbracht, doel bereikt, maar…seffens nog wat meer hierover.

    connect.garmin.com/activity/194666831

    Officieel: results.raceresults.nu/zolder/

     

    Nr. 129 Zeekkuiltrapper

    150 rondjes van 4km = 600km – 12de plaats van de 26 solo’s.

     Snelste ronde 6:17.244 – 6 stops – rusttijd: 6:03:43 v/d 24u

     22,848 C verbruikt da is nie niks hé

    .   

    Nr. 121 Moozesdriver

    150 rondjes van 4km = 600km – 13de plaats van de 26 solo’s.

    Snelste ronde 6:32.006 – 6 stops – rusttijd: 6:03:40 v/d 24u

     

    Foto’s:

    https://picasaweb.google.com/101051041367179904571/4Juli2012

    https://picasaweb.google.com/101051041367179904571/20120630

    https://picasaweb.google.com/101051041367179904571/20120701

    http://www.elkamazing.com/pixxer.asp?id=2CC6AF02B80FD435  :

    http://www.elkamazing.com/pixxer.asp?id=96DFF302B901B262

    http://www.elkamazing.com/pixxer.asp?id=CB833D32B802B379

    http://www.elkamazing.com/pixxer.asp?id=9157B14D2B93A35C

     

    Marc, merci voor uwe flauwe zever voor, tijdens en na. “Samen met steun van ons vrouwkes” hebben we dit weer tot een mooi eind gebracht. Samen sterk, door weer en wind.  Het lijkt wel een volkslied.

     

    Maar eigenlijk nog iets speciaal.

     

    Ik draag deze prestatie op ‘n créme van ne “karakter”-man Marc Mechelmans die nog niet zolang van ons is heengegaan. 

    Wat ik heb afgezien tijdens deze 24u zijn nog maar kruimels wat Sabine, Marie en Kamiel nu meemaken.  

    Speciaal voor u en dat jullie er nog wat sterkte kunnen uit putten.

     

    Didi, de enige echte Zeekkuiltrapper


    UPDATE VERSLAG

    Relaas van Marc alias moozesdriver :

    Didi merci voor in je pen te kruipen.  Ik ben dadelijk na thuiskomst van de 24u mijn fietskleren uitgesprongen, gedoucht, gaan slapen en om 2u 's nachts terug opgestaan om richting spanje te vertrekken, om daar met mijn lui gat in de zon te gaan liggen.  De calorieën die ik in zolder verbruikt heb, heb ik ginds achter meer dan bijgegeten.

    Voor mij was het ook een hele toffe ervaring.  Het was zowaar een sprong in het duister.  De dag ervoor begon het door mijn hoofd te schieten en begon me af te vragen waar ik eigenlijk wel aan begonnen was.  Mijn vader verklaarde me voor zot en vond het eigenlijk wat onverantwoord om eraan te beginnnen.  Maar ach ja, je bent (relatief) "jong" en dan is het moment in je leven dat je zulke dingen moet doen hé.  Met enige fierheid bond ik het startnummer van een solorijder aan mijn stuur.  Het deed ook deugd om vertrouwde gezichten langs het parcour te zien.  Merci supporters van het eerste uur (ook die van alle uren tussenin en uiteraard ook die van de laatste uren)  Misschien zal het bij hen ook wat gekriebeld hebben om ook op het parcour te staan. :-) Helaas hebben we soms niet alle tijd kunnen vrijmaken om "een klapke" te doen maar hopelijk begrijpen jullie dat wel.  Toch merci om langs te komen !!!!!!!!

    Om klokslag drie uur liepen de 60 snelste mannen van heel de bende in "le-mans"start naar hun fietsen.  Wij kregen pas vrijgeleide om 15u01.  Het tempo werd al goed de hoogte ingetrokken en eigenlijk wist je niet goed waar je je moest positioneren in het peloton.  40 km/u is te snel, 35 km/u misschien, nog trager ....... ??????  Ik had me voorgenomen om net geen 30 km/u gemiddeld te rijden.  Met 20 uur fietsen in gedachten, zou dat uitkomen op 600 km.  Maar om het niet te optimistisch in te schatten, trok ik er nog maar eens 100 km vanaf.  Mijn uiteindelijk doel was dus 500 km.

    Maar niemand reed onder de 30 km/u !!!! Verdikke wat nu ?????  Ik was van mening dat het tempo op den duur wel zou zakken en me dan op mijn geplande schema zou kunnen richten.  Maar zoals Didi zei, gingen de 4 eerste uurtjes vlot voorbij qua tijd en ook qua snelheid (en trouwens nog plezant ook).  Dat was al een fijn voorteken !!!

    Onze vrouwen hebben ook meegedaan aan de 24 uur, geloof me !!!!! Ze wisten bijna als echte koersmadammen wat we nodig hadden. (buiten dat ene misverstand van die bidonnnen natuurlijk - sorry Didi )  Ik wil hen oprecht en uit het diepste van mijn hart bedanken omdat zij meegestapt zijn in "onze" fietsuitdaging.  Niet vanzelfsprekend uiteraard.  Ze verwenden ons met lekkere spaghetti, rijstvlaai, bananen, koeken, ..........

    Ons plannetje om na een half uur terug de fiets op te stappen, bleek een héééééééééééééél beetje te krap ingeschat.  Dus blokken van een uur rust.

    Maar om telkens blokken van 4u te rijden, bleek toch niet zo haalbaar.  Om 23u zit je nog op je fiets en je verlangt naar iets deftig eten ipv suikers.  Ook de avond begint te vallen.  Raar gevoel in ieder geval.  Dus de vrouwtjes werden vanop de piste ingelicht dat de catering op volle toeren mocht beginnen draaien en samen werd richting pitlane gestuurd.

    Het werd ook al wat killer en een extra bodywarmer / arm- en beenstukken,  was meer dan welkom.  Ik zag aan Didi zijn ogen dat hij het wat moeilijk begon te krijgen.  Als vroege vogel gaat hij ook normalerwijze vroeg slapen en nu werd hij wat uit zijn slaapritme gehaald.  Mijn persoonlijke mening was dat naarmate je verder vorderde, je jezelf meer en meer moest motiveren om telkens weer die fiets vast te nemen.  Je wist dat er weer een blok van enkele uurtjes aankwam.  Het eerste half uur ging nog goed maar dan begon je alweer uit te rekenen hoeveel rondjes het nog duurde voor je volgende stop.  Ook omdat het telkens hetzelfde rondje was en telkens die mottig sacramentsheuvel, die wind tegen van aan de inkom tot na de kanaalbocht, .......

    Met blokjes van 2 uren fietsen en een uurtje pauzeren, sleurden we ons door de nacht.  Je zag dat het rustiger werd langs de piste.  Het volk aan de startstreep dunde langzaamaan uit.  Alleen de bocht aan de pits bleef relatief goed bemand.  Ook daar kropen mensen in slaapzakken om zich iets of wat warm door de nacht te sleuren.  Soms was het wel frusterend om mensen die in het klassement van 4 of 8 personen reden, in je wiel te hebben hangen en die beweerden ook moe te zijn.

    's Morgens keek ik toch al een beetje uit naar een spatje zonlicht.  Mentaal was je je toch al aan het richten op de volgende dag.  Gewoon om voor jezelf te kunnen zeggen dat je ergens over halfweg bent.  Dit zou nog een moeilijk moment worden.  Uit de eerste twee jaren die we hebben meegereden, wisten we dat er in het aanbreken van de dagen toch redelijk wat lijken op de fiets beginnen op te duiken.  Zagen wij er ook zo uit ???? tja wie zal het zeggen he. :-)  De kilte werd terug ingeruild voor wat warmte en de beentjes draaiden (na ons "power-napke") nog behoorlijk rond.  Ergens in je achterhoofd ben je constant aan het rekenen.  Je weet je plaats in je klassement, je weet wat je al gereden hebt, je stelt je doelen bij.  Wat kunnen we nog halen ????? Verdikke met het huidige schema hebben we rust van 14u tot 15u.  Onmogelijk dat we bij het affluiten van de 24u in de mobilhome zitten hé.  De 500 km was zowiezo al binnen maar Didi wou absoluut gaan voor de 600 km.  Dus een extra uurtje erbij.  Merci Didi om me om te praten !!!!

    Didi was mijn meerdere in deze 24u.  Dat durf ik gerust toegeven.  Hij heeft zeker veel aan kop gereden maar bij het laatste half uurtje had Didi nog de kracht om aan te pikken met het snelle groepje.  Ik bleef zitten waar ik zat en zou wel merken waar ik uitkwam. Je weet dat je rond de 6min30 a 6min45 rijdt per ronde.  Weeral rekenen !!!! hoeveel ronden haal ik nog .  Oh yeah de 600 ligt nog net binnen de limieten.  Bij het ingaan van het laatste kwartier viel het peloton waar Didi over sprak (met onze herder-kopman) helemaal uiteen.  Een echt venijnige wind blies ineens vanuit de kanaalrichting, hier en daar nog een drup op je kop.  Man man  wat was dat beuken tegen de wind in.  Ik reed helemaal alleen vanuit dat peloton weg en misschien zou ik Didi nog ergens treffen ???  Echt rijden om net die paar minuten voor 15u over de streep te komen om toch maar net dat 150e rondje af te malen.  Chicane, sacramentsheuvel, ...... kust mijn dingskes.  Je rijdt ze allemaal met plezier voor de laatste keer op en over.  Euforie schiet door je lijf.  Man wat is dat kicken zeg.  Zeker als die man met de zwart/wit geblokte vlag aan de streep staat.

    Mijn 24u zit erop.  Heelhuids !!!! Want we hebben helaas ook een heel deel ongevallen gezien en zien gebeuren.  Het geluk stond aan onze kant en we zijn er heelhuids doorgeraakt.  Een mega-ervaring !!!! Mijn bedoeling was om eens een zo lang mogelijk afstand op één dag te kunnen fietsen.  Mijn record van 237 km werd ineens opgetrokken naar 607 km.  Ik denk niet dat ik dat nog rap ga verbeteren.  Maar niet getreurd ! Dit kan bij op mijn palmares.

    Nogmaals wil ik Didi vooral bedanken omdat hij afkwam met het idee om mee te doen, om me in de loop der tijd te blijven aanporren en me uiteindelijk ook in te schrijven.  Ook voor zijn gezellige pedaalslag voor, achter en langs me.  Een echt fietsmaatje mag ik hem wel noemen denk ik.
    Zoals ik al had aangehaald in het begin wil ik ook onze koersmadammen bedanken !!!! Om zo een gekke mannen te volgen is niet simpel !!!! Merci voor het wakend oog (overdag en ook om 's nachts op de uitkijk te staan).  Voor het eten dat klaarstond, voor het aangeven van de bidonnen (het vergde wel wat oefening in het begin), voor ons telkens weer weg te sturen op de fiets hahahahaha, .........  Als er een podiumplaats voor zoiets bestond, dan stonden jullie op het hoogste schavotje.
    Onze supportes wil ik ook niet vergeten.  Altijd fijn om bekende gezichten langs je te zien (ook voor de meerijdende supporters in het peloton).  Soms hoor je je naam roepen en heb je het niet direkt in de gaten.  Sorry als ik niet direkt reageerde maar je bent soms op andere dingen gefocust !

    Bedankt allemaal !  Ik ben fier dat ik als solo rijder heb mogen deelnemen aan de 24u endurance race op zolder.  Op naar de volgende uitdaging !!!



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie *
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (4)

    11-07-2012
    24 uren

    Samen sterk hé!!!
    Laat ons nu maar eens aan de kop rijden; d'er zullen er niet veel achteruit komen.

    11-07-2012 om 08:13 geschreven door DidiDuvel


    09-07-2012
    24 uren
    Didi en Marc jullie hebben dit super goed gedaan en ik vond het fijn om daar 24u te vertoeven en jullie te verwennen.Als jullie van plan zijn om nog eens mee te doen dan ben ik opnieuw van de partij.Ik ben trots op jullie!!! xxx

    09-07-2012 om 16:06 geschreven door nadia ballet


    04-07-2012
    24 uren
    Wauw..wat een knap verslag..heb ervan genoten.Ik doe mijn petje (helm) af voor wat jullie gepresteerd hebben..is niet evident om op 24 uren zoveel km's te maken..knap hoor!

    04-07-2012 om 19:29 geschreven door Sabine Gilis


    24 uren

    Respect voor de prestatie die jullie neergezet hebben !!!! Didi, bedankt voor dit mooie verslag !
     
    Groetjes,
    Vanessa

    04-07-2012 om 07:18 geschreven door Vanessa




    Gastenboek
  • pg accomodation in gurgaon sector 49
  • Movers and packers in Mohali
  • Child custody lawyer
  • aloe vera uses
  • movers and packers thane

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • wielertoerist.be
  • buienradar
  • VWB
  • Climby Bike
  • weersvoorspelling volgende week
  • Waarnemingen Diepenbeek
  • Fiets en wetenschap
  • Trapfrequentie
  • http://www.fons-mtb.be/

  • Archief per week
  • 25/03-31/03 2024
  • 16/08-22/08 2021
  • 24/08-30/08 2020
  • 02/12-08/12 2019
  • 25/02-03/03 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 03/12-09/12 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 06/11-12/11 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 26/09-02/10 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 22/11-28/11 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 23/11-29/11 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs