Inhoud blog
  • Programma
  • Visé, 29 januari 2019
  • Etentje Bevershof
  • Hoei-Andenne
  • Engis
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Wielertoeristen uit Diepenbeek
    Fiets je mee ???
    02-07-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag rit zaterdag 2 juli : Durbuy

    Bij het opstaan deze morgen om 6u (tja het leven van een wielertoerist kan soms hard zijn) was de hemel nog vrij “wolkenloos”.

    Dus het voorspelde goede/droge weer zou dus wel kloppen.

    Bij de eerste stappen buiten kwamen de eerste rillingen al over mijn lijf !!! Djuu toch redelijk fris.  Dus toch maar een paar arm- en beenstukken aangetrokken en een aantal bladzijden van mijn krant van gisteren een tweede leven gegeven (ze gingen als windstopper achter mijn truitje in).

    Bij wonder was Marcel of Marc eens niet als eerste aan het bushokje.  Valere Ph. had zich vandaag als eerste al op het bankje geposteerd.

    Onze rit van vandaag zou richting Durbuy gaan.  Toch wel een lange rit maar toch 11 mannen gemotiveerd genoeg om eraan te beginnen.  (Yvan, Valere Ph, Valere B, Quinten, Remi, Marcel, Marc, Jos B, Leon, Roger en Stephane nieuwkomer)  Tja de vrouwendelegatie (Vanessa dus) had verstek laten gaan vandaag omdat ze andere plannen had.  Ze zou namelijk haar looppartners (Tina en Ghislain) introduceren in de fietswereld.  Ze hadden met hun trio een MTB-rit gepland naar Kanne http://connect.garmin.com/player/96214081)

    Jos Bollen zou een stukje meerijden en onderweg terugdraaien.  Hij twijfelde of hij heel de rit vlot zou kunnen afronden.

    Zo vertrokken we via Kortessem, Guigoven, Jesseren, Bommershoven tot in Vechmaal.  Van mooi weer was nog niet direkt sprake.  Integendeel.  Zware, donkere wolken hadden zich samengepakt en nog wel recht boven ons hoofd.  Dat beloofde dus niet veel goeds en het merendeel had het regenjasje thuis gelaten.

    Ter hoogte van Gors-op-Leeuw hadden we prijs.  De eerste kleine regendruppeltjes vielen al naar beneden.  Maar daar is het dan ook bij gebleven.  Wel opletten voor schuivers want hier en daar waren de wegen toch wat nat geworden .

    In Vechmaal zouden we straks nog eens passeren maar hier werd eerst richting gezet naar Oreye (in deze buurt keerde Jos Bollen zijn fiets om en keerde weer naar huis).

    De 10 anderen reden verder zuidwaarts via Remicourt, Haneffe, Verlaine en zo tot aan het kasteel van Jehay.  Hier waren grootste restauratiewerken bezig.

    Omdat het toch een lange rit zou worden en omdat het toch maar kil was deze voormiddag werd er beslist om in Amay effe een stop te maken.  We zouden een lekkere warme koffie binnen kieperen.  Tja sinds 1 juli zijn alle cafés rookvrij.  Heerlijk om als sporter nu binnen te komen in een rookvrije café.

    Van hieruit was het nog een 35 km tot in Durbuy.  Dus passeerden we in Ramelot (nee nee Marcel das gene Camelot hé), Terwange, Borlon.  Durbuy is fel gericht op toerisme.  Als wielertoerist zien ze je niet graag met vlaai binnenkomen in de cafés aldaar.  En ook de prijzen liggen niet echt democratisch.  Dus daarom rijdt 3x20 een stukje verder en wordt er gestopt in Barvaux sur Ourthe.

    Yvan en Marc zakten af naar de bakker voor een grote lading rijstvlaaien (3 stuks in totaal tja van fietsen krijg je honger hé).

    De rest had zich al op het terras neergevlijd.  De temperaturen waren ietwat gestegen en lieten het toe om buiten te gaan zitten.  Chapeau voor de cafébaas want als waal doet hij moeite om zijn nederlandstalige klanten in het nederlands te bedienen.

    Heel de heenweg hadden Valere Ph en Quinten ons uit de wind gezet en kop getrokken.  Sterk bezig mannen!  Maar ze geven niet op hé.  Dus ook op de terugweg werd hetzelfde locomotief-duo op kop gezet.

    We waren nog niet zo ver weg of mobiele rode lichten waarschuwden ons voor een stuk slecht wegdek.  Tja wat verder waren de rode lichten weg maar ook wegdek was weg !!!!!  Van grondige aanpak gesproken !!!  Het was toch voorzichtig rijden op de aangereden bedding.  Uitkijken voor putten en kuilen en voor stenen.  Quinten had helaas pech en krijg midden op de wegwerken een lekke achterband.

    Een nieuw binnenbandje werd gestoken en Quinten stak zijn eerste cartouche af !!!!! (CO2 cartouche welteverstaan).  Problemen met het ventiel was het 2e euvel.  Quinten trok zijn 2e CO2 cartouche al af.  Voila probleem opgelost !  Alé dat dachten we toch.  Niet veel verder stonden we alweer stil.  Quinten was weeral lek gereden.  Blijkbaar was een klever van een vorige herstelling losgekomen.  Spiksplinternieuwe binnenband erin en hup z’n 3e CO2 cartouche al erdoor gesjast.

    Onze terugweg ging via Tohogne, Hamoir, Comblain la Tour, Comblain au pont, Esneux, Neupré, Neuville au condroz, Engis.

    Net achter Esneux (thv col de bonsgnée) waren we getuigen van een heuse start van een junioren-wielerwedstrijd.  De koersdirecteur gaf teken met zijn vlag en zoef zoef zoef, weg waren die jongen gasten.  Direkt er volle bak invliegen.  Tja jong geweld hé.

    Quinten hield het kopwerk effe voor bekeken in Engis.  Yvan had overschot en nestelde zich op het eerste rijtje.  Tja Valere is niet kapot te krijgen hé.

    Gleixhe, Fexhe le haut clocher, Herstappe, Vechmaal en dezelfde weg als deze morgen terug naar Diepenbeek.  Had ik gezegd dat Quinten van kop was afgegaan?  Tja die kerel herstelt zelfs tijdens het rijden !!!! Dus zagen we hem weer naast Valere opduiken.  Chapeau kerel.  Maar ook voor de rest van het peloton een dikke duim.  Een ritje gelijk vandaag is niet van de poes en niet iedereen rijdt deze afstanden.  Dus je mag best trots zijn op jullie eigen prestatie.

    En het weer?  We hebben het droog kunnen houden vandaag ondanks alle dreigende wolken boven ons hoofd.  Oef.

    Recht naar huis rijden kunnen we toch niet maken hé.  Dus rap effe bijtanken in ’t Paenhuys.  Er wordt van alles gedronken : van sportduvel tot echte duvel !!!!  Smaken doet het voor ieder van ons.

    En Jan, nog eens merci van de koeken !!!!

    Voila en nu maar rusten en tot binnenkort

    Ritgegevens: 214 kms (vanuit diepenbeek : 180 km) , 28.6 gem, 1790 hms

    Gereden door: Yvan, Valere Ph, Valere B, Quinten, Remi, Marcel, Marc, Jos B, Leon, Roger en Stephane

    02-07-2011 om 00:00 geschreven door MarcT  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag rit dinsdag 28 juni 2011 : Eupen

    Na het slechte weer van afgelopen week, was het nu eigenlijk "te goed" fietsweer.  Maandag was het al extreem warm geweest en vandaag zou niet anders zijn.  Dus een laag zonnecrème was zeker geen overbodige luxe.



    Het startuur was vervroegd maar iedereen was goed op de hoogte daarvan en zo was iedereen netjes op tijd aan het buskotje.
    Zo stonden we met z'n 10'en klaar om naar Eupen te vertrekken.  Marcel, Yvan, Omer, Valere Ph, Valere B, Leon, Flor, Marc, Jean J en Roger (iemand van vetteveel).  Ook Jean-Pierre kruiste ons op de wijkstraat maar hij sloot zich niet aan.  Waarschijnlijk was hij van plan om alleen een ritje te gaan doen.

    Omdat het vandaag al vroeg warm was en nog heter zou worden, werd het parcour niet te zwaar gemaakt.  Dus redelijk vlak ritje tot aan de Voerstreek.  (Diepenbeek, Munsterbilzen, Hees, Vroenhoven, langs het kanaal tot in Lixhe.)


                    Niet van toepassing vandaag


    Omdat we vandaag genoeg moesten drinken, werd er al dadelijk een eerste stop gemaakt in 's Gravenvoeren.  Nog maar net 10u en zodoende  was ons gebruikelijk cafeetje nog niet open en moesten we hoekje om bij een ander café stoppen.  Maar geen nood, hier hadden ze ook schone opdiensters en dat tot groot jolijt van iedereen.



    Zo ging het verder door de voerstreek, Henri Chapelle, Welkenraedt, Membach en zo tot in Eupen.  Heel de trip ernaartoe hadden Valere Ph en Omer zich op kop gezet.  Die mannen doen dat prachtig hé.


                             Helaas stonden ze zo niet te supporteren

    Gebruikelijk bestellen we onze rijstvlaai in het frans maar nu werd er eens overgeschakeld naar het duits.  Eens iets anders hé.



    Zweten was het vandaag !!! Dus de schaduwplekjes werden dadelijk opgezocht op het terras.  Veel cola's en ne warme choco.

    Marc zat na zijn hoogtestage in Italië goed in conditie en werd daarom naar voor geroepen om samen met Valere de kop te trekken voor de terugweg.  De baraque michel werd al zeker overgeslagen.  Nu geen gekke dingen doen met die extreem fietsweer hé.
    Zo vertrokken we via Limbourg, Clermont, St Jean Sart naar Dalhem.  Maar de hitte begon stilletjes aan zijn tol te eisen.
    Flor was nog herstellende van een longontsteking en had blijkbaar wat last om vlotjes mee te kunnen.  Dus hem op een rustige manier thuisbrengen was de boodschap.

    De Richelle werd aan de slappe kant opgereden en zo staken we de maas over richting Oupeye.  Tijd voor terug wat fris drinken in de bidonnen te kappen !!!!! Liters fris water werden er in ons gekend krantenwinkeltje in Heure le Romain gekocht.  In de zon blijven staan was echt onmogelijk.  De hitte sloeg je werklijk om de oren.  Dus de schaduw aan de overkant van de straat was zeker welgekomen.

    Zo ging het verder naar Bassenge, Herderen, Groot & Klein Spouwen en Bilzen.  Leon en Jean hadden zelfs nog wat overschot in de benen !!!!!  Knap heren dat jullie dat laatste stukje kopwerk hebben willen doen.

    Het eerste waar iedereen aan dacht bij het binnenrijden van Diepenbeek was alvast : "Drinken".  Zelfs Marcel had weer trek in water gekregen.  Maar enkel indien het eerste door een brouwerij had gestroomd !!!  Er werd goed geklonken in het Paenhuys !



    Zo hoort het ook te zijn hé. Mooie afstand, mooi tempo, gezellige babbel onderweg, rijstvlaai, ne gezellige babbel achteraf, iedereen netjes thuisgebracht en een lekker pintje erbij !

    De ingredienten voor een geslaagde rit.

    Op naar de volgende !!!!!

    Gereden door: Marcel, Yvan, Omer, Valere Ph, Valere B, Leon, Flor, Marc, Jean J en Roger

    Ritgegevens : 150 km / 27,1 km/h gemiddeld / 1260 hoogtemeters



    29-06-2011 om 13:39 geschreven door MarcT  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    27-06-2011
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.25 juni 2011 dolomieten - dag 7

    Zaterdag 25 juni.  Onze laatste fietsdag !

    Tja om toch in schoonheid af te sluiten, hebben we het gekende sella-rondje in gedachten.  Van Piccolino gaan we al fietsend tot Corvara.


                                               Vertrek vanuit Piccolino richting Corvara

    Daar kan je kiezen in welke richting je het lusje gaat rijden.  Wij draaien linksom en dus beginnen we met de Passo Campologno (goed voor 700 hm).  Het zou vandaag niets anders zijn dan klimmen, dalen en aan de volgende pas beginnen.

                          Corvara : hier kan je kiezen in welke richting je de sella ronde rijdt

    Bovenop Passo Campologno is niet zo veel te beleven dus wordt er ook geen stop gemaakt.  Lekker doorrijden.

    Deze morgen was het al maar 13° bij vertrek maar echt warm was het nog niet.  Het zonnetje stond wel al goed in de hemel maar het was een venijnige wind vandaag die door de dalen raasde.  Zo kom je na de afdaling in Arraba.  Dus direkt van groot voorblad naar klein voorblad.  Terug klimmen geblazen.  Passo Pordoi zou vandaag de zwaarste klim worden.  Terug goed voor 600 hm.

                                                  Sella-gebergte op de achtergrond

    Man man moto’s ben ik nu wel moe gezien.  En die mensen menen echt dat ze de weg voor hun alleen hebben hé en dat ze een wereldprestatie neerzetten met hun machine zunne.  Maar ach ja.  De beklimming vanuit Arraba is wel de mooiste en telt 33 haarspeldbochten.

                              33 mooie bochten achter de rug en op weg naar de top van de pordoi

    De benen zitten goed en regelmatig steken Didi en Marc wat andere fietsers voorbij.  Toch progressie gemaakt op deze voorbije dagen?  Tja we zullen zien hé als we terug thuis komen.  Het is nog wat vroeg om al wat te eten maar een cola en mars kunnen er wel rap tussen door.  Tja een mens verzet toch wel wat energie op zo een beklimming, dus die extra suikers kunnen we wel gebruiken.

            Nee we hebben niet de bloemekes buitengezet (edelweiss), die stonden al buiten ;-)))))

                       mmmm suikers, mars en cola !!!!  Sebiet gaat Didi vlammen !!!

                                                                    Passo Pordoi

    Zoals ik al zei : boven en direkt terug naar beneden.  Het is te koud om lang boven te blijven staan.  Bodywarmer en beenstukken aan en voorzichtig afdalen.  Zakken tot 1800 meter en dan terug klimmen naar Passo Sella (net even hoog als de Pordoi : 2250 meter ongeveer).  Opnieuw wat fietsers opgeraapt en een “bongiorno” of “ciao” kan er altijd af hé voor de collega-fietsers hé.

    Bovenop de Passo Sella is het 12u45.

                                                                    Panorama-foto bovenop Passo di Sella

                                                               10 °C maar ne hoop wind !!!!

    Het maagje wordt terug gevuld.  Tja pasta is lekker en nog energievol ook.  Dus een bordje ravioli wordt door ons beiden besteld.

    Marc besteld een cola en de dame achter de toog vraagt “groot of klein”.  Bwa grote dorst hé.  Maar die vrouw komt met wel een héééél grote pint cola afgedragen.  Amai hier zal gedronken moeten worden.  Didi houd het dus maar bij een kleine spezi (mengeling cola-fanta).

                   rechtse glas is 40 cl ! links is "ietsjes" meer


    Binnen is het lekker warm maar eens buiten giert de wind rond je oren.  Rap wat foto’s schieten en vroooeeeeeaaaaaaamm naar beneden.  De laatste helling van vandaag en van deze vakantie komt eraan.  Passo gardena.  Een klein klimmetje in twee stukken.  Niet zo zwaar dus (enkel een 200 hm).

                                                rechtsaf dus !

    Alle vier de passen gedaan en zo daal je weer naar het Corvara (het punt waar we deze morgen linksaf draaiden).  Zo hebben we heel de dag rond  het Sella-gebergte gereden en hebben we de rots van al haar mooie kanten kunnen bewonderen.

    Omdat we gisteren al aan het uitkijken waren voor een gelato (italiaans voor ijscreme) voor Didi en geen gevonden hadden, zijn we vandaag de gelateria binnengestapt in Corvara.  Een coupke met 4 bollen gaat er altijd bij Didi in hé.  Tja het is geen fietsrace hé voor ons maar vakantie.  Dus genieten hoort er ook bij.

    Dan terug de fiets op voor 18 km terug naar het hotel en dat zelfs licht dalend.  Voila aangekomen en tijd voor douche, sauna, eten en wss weer dikke bokken hahahahaha (tja we genieten van ’s morgens tot  ’s avonds hé)

    Niet te laat maken want morgen is het weer een hele dag autorijden.  Doei doei

    27-06-2011 om 00:00 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (3)


    Gastenboek
  • zggkeqhu52gf
  • dinsdagrit
  • 0xonzh
  • Zaterdagrit naar Aubel 31/10/15
  • cafe den engel tongeren

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • wielertoerist.be
  • buienradar
  • VWB
  • Climby Bike
  • weersvoorspelling volgende week
  • Waarnemingen Diepenbeek
  • Fiets en wetenschap
  • Trapfrequentie
  • http://www.fons-mtb.be/

  • Archief per week
  • 18/02-24/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 03/12-09/12 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 06/11-12/11 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 26/09-02/10 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!