Inhoud blog
  • Programma
  • Visé, 29 januari 2019
  • Etentje Bevershof
  • Hoei-Andenne
  • Engis
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Wielertoeristen uit Diepenbeek
    Fiets je mee ???
    25-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag rit zaterdag 25 september 2010: Epen/Blégny

    Verslag zaterdag 25 september 2010: Epen-Blégny

    De regenachtige weersvoorspellingen deden Valère B en Willy twijfelen, maar zoals reeds vaker gezegd: de afwezigen hadden ongelijk.

    Met welliefst 13 liefhebbers verzamelden we aan de 3x20. Nieuwkomer David was terug van de partij en werd al dadelijk aangemoedigd door te zeggen dat dat pas karakter hebben was: terug aan de start verschijnen ondanks het zware afzien van vorige week. Dit keer had ie zich beter voorbereid en een uitgebreid ontbijt verorberd in plaats van die schamele banaan van vorige week.

    En ook nog aan de start, wat ons allemaal enorm deugd deed: Omer na een lange revalidatie.













    Remi schoot als eerste weg maar Valère Ph beloofde me dat Remi geen kop zou doen vandaag, met in het achterhoofd de té snelle start van twee weken geleden. Paul en Valère reden op kop naar .. tja, naar waar eigenlijk ? Wittem stond aangekondigd op de blog, ik hoorde Epen vallen, ach … we zouden wel zien zeker ?

    Na Zutendaal, Opgrimbie en Boorsem staken we in Kotem de grens over. Dit alles aan een goed doenbaar tempo want iedereen was gezellig aan ’t keuvelen.

    In Geverik ( Beek ) rijden we voorbij het mooie Geverikhof, een historisch gebouw dat dateert van voor 1200, waar men tegenwoordig kan logeren. Het parcours gaat lichtjes omhoog via Oensel en Arengenshout. Voor we ’t weten zitten we in Valkenburg, we laten de Keuteberg rechts liggen. Wat we wel doen is de beklimming van de Koning van Spanje, die vandaag gemakkelijker te verteren is dan afgelopen dinsdag ( maar toen hadden we er ook al wat meer in onze kuiten hangen ).









    Partij, Mechelen … en dan bereiken we het overvolle terras in Epen. We parkeren onze fietsen op het zijterras en gaan binnen zitten. We krijgen al meteen de opmerking dat er een speciale fietsparking voorzien is, iets verderop in de straat. Maar de vrouw zal niet weten voor hoeveel kapitaal aan materiaal daar buiten stond, en dat we heus niet van plan waren onze fietsen ergens weet ik veel waar te stallen. ’t Is maar goed dat de rijstvlaai met bosvruchten zo lekker smaakte, anders zouden we wellicht nooit meer die zaak binnen gaan.














    Intussen hoor ik “ Gemmenich “ vallen, want het is mooi weer en we moeten er dan van profiteren. De Belgisch-Nederlandse grens wordt overgestoken, en snel zittenw e in de Voerstreek waar het klimmen is naar “ het bovenste bos “. In de afdaling echter geraakt Remi in een bocht van de weg, rijdt in de berm en in een poging tot terug op het wegdek te geraken ( dat toch wel wat hoger ligt ) komt hij ten val. Met een pijnlijke knie, gescheurde broek, en pijn aan de linkerarm springt ie terug op z’n fiets.  






    En dan is ‘t, jawel, weer klimmen tot in Remersdaal. Ik blijf netjes bij Remi tot we boven zijn waar iedereen op ons wacht. Gemmenich wordt ingeruild door Blégny, waar ik aandring op een koffiepauze. Remi maakt van deze stop gebruik om z’n wonden te laten verzorgen.









    “Saint Remy” geeft Remi wat extra moed, want die heeft hij op dat moment wel nodig. We dalen de Richelle af, steken het water over. Oupey, Heurle-Le-Romain,  dan de beklimming van de Houtain. Allemaal wind tegen. In Bassenge begint het te regenen, maar niet fel genoeg om de regenjasjes aan te trekken. Aan een strak tempo wordt naar huis gereden, de kop gedaan door Valère en Peter, die om 15u30 thuis zou moeten zijn. ( En dat heeft ie uiteindelijk nog gehaald ook ! ). Valmeer, die ambetante klim in Herderen, Grote Spouwen, Martenslinde, Bilzen en Diepenbeek. Deze week moest ik ook forfait geven voor de afsluiter in ’t Paenhuys, maar ik ben er zeker van dat het daar ook nog gezellig geweest is.

    ’t Was een mooie rit, de compagnie was weer geweldig, en we zijn moe en voldaan thuisgekomen, daar doen we het toch voor hé.

    Een dikke pluim voor het verstandige kopwerk van Valère Ph, Paul en Peter. Een châpeau voor Omer, die z’n aansluiting in ’t peloton zeker niet gemist heeft. Ook nog een proficiat voor Remi die ondanks z’n pijn toch nog het karakter had om naar huis te rijden. Bedankt ook aan de fotograaf voor de actie-foto's !

    Ritgegevens: 144 kms, 1384 hms, 27,8 gemid

    In de hoofdrol: Valère Ph, Paul, Peter, Remi, Flor, Sabine, David, Marcel, Leon, Edgard, Ivan, Omer, Vanessa

    Link naar de rit: http://connect.garmin.com/activity/50418164


    25-09-2010 om 00:00 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag rit woensdag 22 september 2010: Eupen

    Verslag rit woensdag 22 september 2010: Eupen

    Een stralende herfstdag, misschien de laatste mooie dag van het jaar. Dus zou het zonde zijn om maar naar Scherpenheuvel te rijden, zoals op de blog aangekondigd stond. Paul stelde Aubel voor ( zeker omwille van de taart ! ), maar zelfs dat was voor Leon niet ver genoeg. De eindbestemming zou Eupen worden.








    De rit ging op via Schoonbeek, Bilzen, Mopertingen en Vroenhoven. Vanaf daar werd het kanaal ( Noenke Flor z’n werk ! ) gevolgd tot Visé. In Aubel werd koffie gedronken. 





    Daarna fietsten we via Welkenraedt naar Eupen waar we de lekkere taart met smaak opaten.











    We reden terug over de Baraque Michel ( 12 km klimmen ) en daalden de Gileppe af. Dan reden we over de mooie middeleeuwse kasseien in Limbourg. Om dan via Dalhem in Visé langs het kanaal terug naar Diepenbeek te rijden.

    Er moet zeker gezegd worden dat Flor Bartoli en Paul de volledige rit de kop gedaan hebben. En dan nog zeggen dat Paul nog weg reed van Flor toen ie 41,5 op z’n tellerke zag staan !

    Het was een prachtige rit, in een toffe sfeer, wat wil een mens meer ?

    Ritgegevens: 172 kms, 28,6 gemiddeld, hoogtemeters worden geschat op 1457 ( deze rit werd immers op 12 juni nog eens gereden maar toen hadden we de pech om felle koude regen te hebben van op de Gilippe tot in Visé, bibberend van de kou kwamen we Diepenbeek binnen gereden )

    Gereden door: Flor, Paul, Marcel, Leon

    De redactie dankt Flor en Paul voor de geleverde info om een verslagje op de blog te zetten ! Merci mannen !

    22-09-2010 om 23:19 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag rit dinsdag 21 september 2010: Valkenburg

    Verslag rit dinsdag 21 september 2010: Valkenburg

    Flor had een weekje congé, Sabine werkt niet op dinsdag en ik had vandaag ook een dagje verlof. Jos had een mooi parcours naar Valkenburg in petto, uitgerekend op Prinsjesdag !

    Om half negen spraken we af aan de bakker op Lutselusstraat, maar Sabine zagen we nog niet afkomen, dan maar even gebeld. “ Ja, ja, ik ben onderweg “, maar ’t bleef precies wel duren .. opeens kwam ze in volle spurt van de andere kant afgereden, ze was een beetje verstrooid en zat al op de Molenstraat. Allez, Sabine had de opwarming niet gemist.

    Pa en ik vertrekken aan kop, zodat Sabine een beetje op adem kon komen. In Munsterbilzen roept pa, die links van me rijdt, hier rechts het fietspad op. Ik en Flor draaien braafjes rechtsaf en merken dat we niet op ’t fietspad uitkomen, maar dat we over ’t gras moeten rijden om er te geraken. Dat begint al goed, denk ik bij mezelf.

    Via Zutendaal en Opgrimbie steken we de grens over in Boorsem. We draaien rechtsaf en genieten, terwijl we kasseien bergaf daveren, van de mooie authentieke huisjes in Elsloo. De eerste helling: de Hussenberg, ook gekend onder de naam Slingerberg omdat hij zich in mooie bochten vanuit het dal van de Maas omhoog slingert. Deze klim is de eerste in de Amstel Goldrace, gem 5,4 %, max 12 %, 1200 meter.





    Dan bergaf richting Geulle, waar we tweede klim al aan onze voeten ligt. De Snijdersberg, weeral een kuitenbijter: gem 6,6 %, max 13%, 900 meter.

    We rijden langs het vliegveld van Beek waar Flor ons aanmaant om te stoppen omdat ie al verschillende sms-jes binnen kreeg. Het kon wel eens belangrijk zijn, als ze je zoveel sms-jes sturen: snel bleek duidelijk dat ie door Mobistar verwelkomt werd in Nederland….

    Papa en Flor verschijnen meer en meer aan de kop, zodat Sabine en ik bij kunnen babbelen

    In Geulhem maken we een lus en zullen de hoogtemeters snel oplopen. De Brakkenberg is een korte hevige klim: gem 8,6%, max 12 %, 700 meter. Deze berg wordt ieder jaar gebruikt voor een down-hill wedstrijd … op skates !! Levensgevaarlijk als je ’t mij vraagt.

    Nauwelijks 6 km verder, na wegwerkzaamheden zie ik bekende horeca-zaken liggen .. Nederlands bekendste helling ( vooral door de Amstel Gold Race ), de Cauberg komt in zicht: gem 7%, max 12 %, 900 meter. Wandelaars onderweg moedigen me aan, maar ik weet/voel dat ik vandaag, op eigen tempo, veel aan kan.  We rijden in Sibbe de Sibbergrubbe af, die me bergop ook wel de moeite lijkt.

    Pa  roept “ wie heeft de Keutenberg al gedaan ? “. Flor en ik schudden neen, Sabine roept “ al zeker ne keer of vijf “. “ Ik hoop dat ik hem nog op geraak “ roept pa. Ik had m’n huiswerk goed gemaakt en wist dat het steilste stuk vlak na de bocht kwam. Flor reed op kop de “Engweg” in, vast beraden rechtdoor te rijden, want dat ging ook wel omhoog. “Neen”, roepen Pa en Sabine “ ’t is hier linkaf “. Amaai, een muur duikt voor ons op. Het bordje 22% geeft me niet veel moed, maar ik ben een doorbijter, kom van m’n zadel en trek en sleur me omhoog. Flor en Sabine natuurlijk een heel stuk vooruit, maar dat geeft niet … bovengekomen ben ik zo content dat ik ten eerste boven ben, maar ten tweede dat ik hem gedaan heb. Op m’n eigen tempo lukt veel … en ik mag wel best trots zijn dat ik deze helling mag bijschrijven op m’n lijstje.








    Voor de komende daling waarschuwt pa ons. “ De dode man “ heeft deze naam niet voor niets gekregen … met de remmen volledig dicht proberen we veilig beneden te geraken.

    In Wittem houden we halt aan “ Oud Wittem” waar we een stuk taart eten. Tja, het landschap en de hellingen zijn hier fantastisch, de vlaai al wat minder …







    Vanuit Gulpen beklimmen we de Koning van Spanje, tijdens het beklimmen beloofde ik m’n medefietsers op te zoeken waarom een helling in Nederland deze bijzondere naam kreeg. Gevonden op www.klimmeninlimburg.nl : De Koning van Spanje dankt zijn naam aan het feit dat de koning van Spanje zijn kampementen hier tijdens een veldtocht in den Nederlanden zou hebben opgeslagen. Profiel van deze helling: gemid 5,1 %, max 10%, 1400 meter, maar eigenlijk wel best doenbaar omdat er in de klim zelf voldoende recuperatiestukken zijn.

    De Loorberg wordt afgereden en in Slenaken doen we een klim die nieuw is voor Sabine en Flor: de Schilberg. Een mooie smalle klim ( gem 7%, max 13%, 900 meter ) die ons doet uitkomen in de Voerstreek. We klimmen verder tot we ter hoogte van de Planck uitkomen. In Sint Pieters Voeren doen we de klim Rullen, die omhoog slingert en doorheen het erf van een boerderij loopt. Het venijn van 17% zit hem bij deze klim, jawel, in de staart. En dan zeggen dat Jos hier vorig jaar boven geraakte met één spaak minder in z’n wiel.





    We worden beloond met een afdaling van welliefst 10 km, daar doen we het voor ! Saint-Jean Sart, Mortroux, Dalhem, … de gekende weg als we terugkomen van Aubel. We kiezen vandaag niet voor de achterkant van de Richelle, maar klimmen rechtdoor en dalen naar Visé. Als “dessert “ krijgen we de steile kant van de Hallembaye nog te verwerken, we sturen Flor voorop om foto’s te maken.



    Vanaf Zichen-Zussen-Bolder is het pure girlpower: de vrouwen aan de kop ! Heukelom, Lafelt, Vlijtingen, Mopertingen, Eigenbilzen, Munsterbilzen ( waar pa nog lek rijdt )… er komt een einde aan deze mooie rit.

    Na deze rit heb ik het gevoel dat ik zaterdag klaar ben om terug met de groep mee te gaan. Volgende dinsdag zullen we een bezoekje brengen aan de Samsonvallei, richting Dinant. Dat er nog maar vele mooie herfstdagen zullen volgen …

    Pa, bedankt om ons door dit mooie stuk Limburg te gidsen. ’t Was een gezellige rit met prachtige vergezichten …

    Ritgegevens: 148 kms, 1285 hms, gem 25,4 ( sterk beïnvloed door de talrijke wegwerkzaamheden )

    Link naar de rit: http://connect.garmin.com/activity/49933253

    21-09-2010 om 23:09 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (4)


    Gastenboek
  • zggkeqhu52gf
  • dinsdagrit
  • 0xonzh
  • Zaterdagrit naar Aubel 31/10/15
  • cafe den engel tongeren

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • wielertoerist.be
  • buienradar
  • VWB
  • Climby Bike
  • weersvoorspelling volgende week
  • Waarnemingen Diepenbeek
  • Fiets en wetenschap
  • Trapfrequentie
  • http://www.fons-mtb.be/

  • Archief per week
  • 11/02-17/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 03/12-09/12 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 06/11-12/11 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 26/09-02/10 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!