Inhoud blog
  • Programma
  • Visé, 29 januari 2019
  • Etentje Bevershof
  • Hoei-Andenne
  • Engis
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Wielertoeristen uit Diepenbeek
    Fiets je mee ???
    29-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag rit zaterdag 28 augustus 2010: Namen

    Verslag rit zaterdag 28 augustus 2010: Namen

    De weersvoorspellingen voor vandaag waren niet al te gunstig. Buienradar gaf nochtans de eerste drie uren geen regen aan, wat me toch wat meer “iever” bezorgde. Maar toen ik, natuurlijk al in koers-outfit klaar stond begon het om 7u15 te regenen. Willy had al afgezegd via wielertoerist.be, van Jean-Pierre kreeg ik een sms-je of het wel te riskeren was. Ik sms-te dat ik toch ging vertrekken, als het fel zou regenen onderweg kon het parcours nog altijd aangepast worden liet ik hem weten.

    Aan de 3x20 verzamelden we toch met 9 liefhebbers, allemaal uitgerust met een regenjasje. Een grote verrassing was dat papa er nog eens bij was . Die mocht dan ook meteen de rit chauffeuren, Marc haalde de rit op uit z’n garmin en we vertrokken over Guigoven, Jesseren, Bommershoven, en Vechmaal, Valère Ph en Jean-Pierre aan kop.













    Zoals te denken kwamen we uit op de kasseien in Horpmaal, hier en daar hoorde ik wat gegrommel want dat hebben ze niet graag, kasseien ( ikzelf ook niet hoor ). Tot nu toe hadden we een redelijk  proper wegdek, en dat zou ook zo blijven verzekerde Jos, want in de week was hij ook nog zo gereden naar Oteppe. Maar in Batsheers kregen we opeens een heel diepe plas, over de volledige breedte van het wegdek als hindernis. Ik was al content dat ik vanmorgen m’n spatbord op m’n fiets gemonteerd had, dat zou ervoor zorgen dat m’n derrière tenminste droog zou blijven.  Zachtjes reden we door de plas, wat moesten we anders doen ? We konden natuurlijk ook stoppen en ons omdraaien zoals Valère deed, die hebben we nadien niet meer gezien.

    Pa vervolgde zijn parcours, de anderen aan ’t grommelen dat die kleine wegen maar niets waren. We stopten even, in de hoop dat Valère zich nog bedacht, Marc T reed rechts in plaats van links, we dachten dat ie verderop ging kijken of de wegen daar beter waren. En daar stonden we dan: zonder Valère, zonder Jos en zonder Marc. Ik belde pa, die nam niet op. Ook naar Marc belde ik, ik vroeg hem op ons te wachten en snel waren we terug herenigd. Allemaal steenezels, dacht ik bij mezelf, maar zoals in andere verslagen reeds aangegeven: als je niet koppig bent kan je in deze groep niet veel komen doen.





    Via Waremme en Omal reden we naar Oteppe. Alles wind opzij, maar vooral wind tegen. Ik wachtte nog steeds op de progressie die Leon me de dinsdag beloofd had. In plaats van progressie kreeg ik meer en meer problemen. Maar in Oteppe zou gestopt worden voor een welgekomen tas koffie. Dat gaf me weer moed, dat zou ik nog wel halen.




    Na de koffie, en wat koeken, trokken we verder richting Namen. Geen binnenwegen dit keer, gewoon de grote weg, waar in Wallonië toch sowieso minder verkeer is als bij ons. Na 87 kms bereiken we Jambes. Terwijl Marc T en Jean-Pierre de citadel er nog bijnemen nestelen we ons bij onze vaste bakker. En wie komt daar net buiten ? Jos natuurlijk, koeken en blikje cola in de hand. We nemen hem terug mee naar binnen en vragen hem de terugweg samen met ons mee te rijden. Toch wel straf hé … hij had dan wel niet die tussenstop gemaakt in Oteppe, maar had wel het hele parcours wind tegen op z’n eentje afgelegd…

    goed zo mannen !



    De terugweg mocht Jos opnieuw chauffeuren, maar zonder modderpoelen en waterplassen dit keer. Het kopwerk in de weg terug werd vooral verzorgd door Jean-Pierre, Yvan en Marc. Dus reden we over Champion, Forville, Wasseiges, langs Hannut door. Als Remi de plaat “ de Limburgers heten u welkom “ ziet staan gaat ie helemaal uit z’n dak: hij zet een sprintje in maar Leon en Jean-Pierre laten dat zomaar niet gebeuren.









    In Mielen-boven-Aalst stoppen we even om naar de koers te kijken, die er net passeert. De renners waren duidelijk nog niet opgewarmd … aan een slakkengangetje kwamen ze voorbij, maar dat zou toch wel snel veranderen.







    veel kabaal voorop maar het peloton jaagde zich niet op ...

    En dan ging het snel … de wind meestal in ons voordeel: Gelmen, Hoepertingen, Kortessem, Diepenbeek. In ’t Paenhuys werden we verwend met wafels, bedankt Miet ! De bananen laat je maar liggen tot dinsdag, dan zijn ze rijp !

    Bedankt voor het fijne gezelschap, een dikke pluim voor Jean-Pierre die weer al maar eens de hele weg op kop gereden heeft. Flor: bedankt om aan ons te denken vanuit Frankrijk, en dikke proficiat trouwens met je beklimming.

    Nicole wensen we een spoedig herstel, en we mogen zeker Marcel niet vergeten te feliciteren met de adoptie van een … CHIHUAHUA !!! Dus als je voortaan iets verdachts ziet in Marcel z’n achterzakje zal ’t het hondje zijn dat stiekem meegeglipt is!

    Ritgegevens: 165 kms, gemid 28,8 km/uur, 1296 hms

    Link naar de rit: http://connect.garmin.com/activity/46478647

    Aan de start: Valère Ph, Jean-Pierre, Leon, Jos P, Marc T, Marcel, Yvan, Remi, Vanessa

    ’s Avonds had ik Valère nog aan de lijn … hij was op z’n eentje naar Jambes gereden …



    het schuim van de Westmalle van Marcel ...



    29-08-2010 om 00:00 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag rit dinsdag 24 augustus 2010: Epen/Gemmenich

    Verslag rit dinsdag 24 augustus 2010: Epen/Gemmenich

    Zondag beloofden we met een deel feestgangers dinsdag aan de start te verschijnen. En zo weze het ook: met welliefst negen liefhebbers stonden we vanmorgen aan de 3x20.

    Het zou sowieso een zware beproeving voor mezelf worden: al enkele weken niet meer kunnen meerijden met deze groep, en de kilometers die ik maakte waren allemaal vlak. De rit beloofde extra zwaar te worden door een strakke zuidwestenwind, die in de loop van de dag aanwakkerde tot welliefst 18 km/uur.











    wachten op Leon, en bijpraten over 't afgelopen geweldige weekend !


    Van de vaste kopmannen was alleen Paul er bij zodat anderen noodgedwongen mee de kop moesten doen. Leon startte met kopwerk, naast Paul. Genoeg kandidaten voor ’t kopwerk … er waren er veel die de overtollige alcohol uit hun benen wilden rijden. We reden op over Munsterbilzen, Gellik, Veldwezelt en Kesselt naar Vroenhoven waar de wegwerkzaamheden volop bezig waren.

    In Kanne mochten we de Muizenberg afdalen om nadien in Eben-Emael de Hallembaye te beklimmen.  In Lixhe staken we de Nederlandse grens over . Via Eisden en Mesch bereiken we Sint Geertruid waar we instappen op de Mergellandroute. Vanaf hier volgt de ene, weliswaar korte, klim op de andere. Her en der zien we spandoeken hangen die herinneren aan de 5e rit in de Eneco Tour van afgelopen zondag.

    In Slenaken beklimmen we de Loorberg, en volgt snel de mooie beklimming van Camerig Zuid/Vijlenerbos en Zevenwegen. Doseren, niets forceren is voor mij de boodschap, Willy geeft uitleg bij de prachtige panorama’s die ik te zien krijg: . Leon rijdt nog even terug om er zeker van te zijn dat Remi de afslag eerder niet genomen heeft. Dit maal had ik eindelijk de kans om aan “ het hijgend hert “ een foto te maken.



    Even een klein misverstand, we zouden niet in Epen stoppen voor taart maar in Vijlen, dus degenen die op dat moment aan de kop rijden slaan linksaf richting Vijlen. Neen, neen zegt Leon, we moeten naar rechts. Waarop Paul zegt “ dan kunnen we beter in Gemmenich taart eten “, maar dat was dus wat Leon eigenlijk bedoelde. Dus werd de taart gegeten op Belgisch grondgebied, in Gemmenich. De bakker waar de taart anders gehaald wordt was met jaarlijks verlof, een vriendelijke café-bazin wees Yvan de weg naar een volgende bakker.  In ons vertrouwde café werden negen koffie’s besteld, dit maal geen warme choco want Noenke Flor zat nu aan de Mont Ventoux, en we betwijfelen het ten zeerste of ie daar aan warme choco geraakt.  Vlak na ons kwam een wielerclub uit het Genkse binnen, één van hen riep al dadelijk “ hey Bieleke “, Valère bleek al eens meegereden te hebben met die mannen die blijkbaar iedere dinsdag de trip Genk-Gemmenich ( of die kanten in ieder geval ) doen.








    Na een tweede koffie waren we klaar voor vertrek. Paul had een sterke kopman nodig, eentje die tegen de wind in kon rijden, die taak kreeg Yvan toebedeeld. De terugweg ging bergaf van Aubel tot Dalhem. We beklommen de achterkant van de Richelle, kregen een prachtige afdaling voor de wielen en klommen weer in Oupey, Remi z’n terrein.  




    In Oupey stopten we even aan ’t winkeltje om de bidons te vullen. Dan reste nog de Hautain en de klim van Bassenge naar Valmeer. Niets ergerlijker dan daar over die drempeltjes van blauwe steen te moeten rijden.  







    En dan is het tijd om de ketting stijf te houden … aan een hoog tempo fietsen we door Herderen, Grote Spouwen,  Martenslinde en Schoonbeek. In Diepenbeek wordt een eindsprintje gehouden dat nipt gewonnen wordt door Marc T.

    We praten nog gezellig na in ’t Paenhuys … waar de meest populaire drank Hoegaarden Rosé was.

    M’n dank en bewondering gaat deze rit vooral uit naar Paul die de ganse rit op kop gereden heeft ! Maar ook een dankjewel aan alle anderen voor het toffe gezelschap en morele ondersteuning ! De actie-foto’s werden door Marc T getrokken, merci !

    Ritgegevens: 145 kms, 1627 hms, mijn gemiddelde 27,1 ( dat van de snelsten was  28 km/u door het snellere klimwerk )

    Link naar de rit: http://connect.garmin.com/activity/45957493

    Gereden door: Paul, Valère B, Yvan, Remi, Leon, Willy, Marcel, Marc T, Vanessa











    24-08-2010 om 00:00 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    23-08-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zondag 22 augustus 2010: pensioenfeest
    In naam van de groep bedank ik via deze weg Yvan en Godelieve voor het mooie feest.





















    23-08-2010 om 19:00 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zaterdag 21 augustus: te gast op het line dance festival
    sfeerbeelden .... fijn dat jullie er bij waren, bedankt





















    23-08-2010 om 18:47 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag rit zaterdag 21 augustus 2010: Willy Vannitsen Classic

    Verslag rit zaterdag 21 augustus: Willy Vannitsen Classic

    Omdat ik dit weekend wel andere dingen aan m’n hoofd had ( country festival ) bleef voor mij de fiets op stal. Flor zorgde voor een verslag, voor foto’s ( en zelfs onbewust voor een aantal filmfragmenten ). Merci Noenke Flor !

    Vandaag zou de Willy Vannitsen Classic gereden worden. We zouden het parcours opgaan in Engis, er was wel even discussie over de kortste weg naar Engis, en zeker nadat Flor in de wegwerkzaamheden lek reed. Flor had nadien ook nog problemen met z’n versnelling maar Yvan herstelde alles in een mum van tijd. In Engis zelf maakten we een koffie/choco stop, wat goed uitkwam voor Marcel die zich op z’n gemak op ’t wc installeerde.

    Onder een stralende zon, maar met een flinke wind tegen moesten we uit de maasvallei klimmen via de Route des 36 Tournants … om er de tel bij kwijt te geraken ( 4 km klimmen aan een gemiddelde van 4,3% ). Het parcours zette zich verder via Neupré en Berleur. Volgende klimmen waren de côte de Limont, en de Côte de Line in Ghanche. Ook kregen we in Sprimont de côte de Florzé voor de wielen, in Awaille de côte de Niaster.

    Flor had vandaag een echte off-day, maar de groep wachtte, en super ploegmaten Valère en Peter verschafte hem morele en fysieke steun. Merci hiervoor ! We passeerden Harze en Oneux. In Comblain au Pint ging Yvan lekkere taart halen. Marcel dronk een Rochefort, nadien kreeg ie als het ware vleugels op z’n fiets en hoorden we hem kwebbelen over “ gas geven”, “ daar zitten precies vitaminen in “.

    Leon was weer in form vandaag: hij schudde een drietal prachtige demarrages uit de benen, echte klasse ! In Comblain au Pont kregen we Rue des Grottes te beklimmen: 2,9 km en welliefst een gemiddelde van 6,6 %. We volgden het parcours tot in Nandrin, waar we de kortste weg naar Diepenbeek namen.

    Vandaag waren de kopmannen Valère Ph, Peter en JP. Puik werk mannen ! Ook nog een bijzondere dank aan de takelwerken van Valère en Peter.

    Ritgegevens: 187 km,   27,3  gem,   2230 h

    Gereden door: Valere Ph, J-P,vPeter,vValere B,vYvan de bakker,vLeon,vMarcel Rochefort, Edgard en Flor.



















    23-08-2010 om 18:05 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Gastenboek
  • zggkeqhu52gf
  • dinsdagrit
  • 0xonzh
  • Zaterdagrit naar Aubel 31/10/15
  • cafe den engel tongeren

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • wielertoerist.be
  • buienradar
  • VWB
  • Climby Bike
  • weersvoorspelling volgende week
  • Waarnemingen Diepenbeek
  • Fiets en wetenschap
  • Trapfrequentie
  • http://www.fons-mtb.be/

  • Archief per week
  • 11/02-17/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 03/12-09/12 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 06/11-12/11 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 26/09-02/10 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!