Inhoud blog
  • Programma
  • Visé, 29 januari 2019
  • Etentje Bevershof
  • Hoei-Andenne
  • Engis
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Foto
    Wielertoeristen uit Diepenbeek
    Fiets je mee ???
    12-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag rit 12 juni 2010: Eupen

    Verslag rit zaterdag 12 juni 2010: Eupen

    Alle weermannen voorspelden overwegend droog weer. Alleen Sabine voorspelde regen. Buienradar gaf inderdaad in het zuidoosten regen aan, dus nam ik m’n regenjasje toch maar mee.

    Acht anderen verzamelden om 7u30 aan de 3x20. Verrassend genoeg stond Noenke Flor er ook al weer. Amaai Flor, dat doen je er weinig na hoor, maar voor ons is dit een bewijs dat je graag in ons gezelschap vertoefd, en daar zijn we blij mee want we hebben je d’er ook heel graag bij !

    Er werd afgesproken dat de rit naar Eupen via Aubel zou gaan. Daar zouden we eventueel stoppen indien nodig. Over Mopertingen en Vroenhoven bereikten we het Albertkanaal. Ik zal het beeld blijven koesteren van de reiger die verschrikt door onze kleurenpracht opvloog en,weliswaar op een voor hem veilige afstand, ons een aantal kilometers de weg wees.

    In Lixhe laten we Flor z’n werk achter ons en arriveren we zo in het mooiste stukje van Limburg, de Voerstreek. Moelingen, ’s Gravensvoeren , St Maartens Voeren en Veurs brengen ons naar een klim in het rode bos. Een prachtig stukje natuur, dat je zelfs doet vergeten dat je aan ’t afzien bent, puur genieten was het, als je tenminste de tijd nam om rond je te kijken.

    Ter hoogte van Aubel begon het te druppen. Omdat we toch eerder gezegd hadden misschien in Aubel te stoppen zochten we een café om iets te drinken, tot de ergste regen voorbijgewaaid was. Maar de cafés waren nog niet open om 9u30, ofwel zat de kermis die er stond er voor iets tussen. We zetten, tussen de botsauto’s en de kermismolentjes, ons parcours verder naar Eupen. Intussen was ’t regenen gestopt en arriveerden we, na Henri-Chappelle en Baelen het Duitse grondgebied.

    Bij de bakker werden de fietsen in het steegje geparkeerd. De rijsttaart, koffie’s en cola’s werden gretig naar binnen gewerkt. Tijd voor het zwaardere werk: de Baraque Michel ( Nord ) zou overwonnen worden. Paul, Flor en Edgard hadden we na enkele honderden meters al niet meer in ons vizier. Wij peddelden gedoseerd verder. Ik zocht een cadans tussen tred en ademhaling, en ’t ging me eigenlijk goed af, op m’n eigen tempo weliswaar. ’t Was een lange klim, de hoogtemeters op m’n garmin vermeerderden zienderogen, maar hij was best doenbaar doordat er tussenin voldoende ruimte was om te recupereren. Bovendien bleef ons groepje samen en was er zelfs nog adem genoeg om een babbeltje te slaan.

    De klim werd beloond met een prachtige afdaling: de côte du Barrage de la Gileppe. Op ons allergrootste plateau werden er supersnelheden gehaald … en toen begon het te regen. Alle afdalingen die zouden volgen moesten voorzichtig genomen worden, zigzaggend tussen de riooldeksels door. Heel gevaarlijk werd het in Clermont, waar we bonkige kasseien moesten overwinnen. Regen en kasseien, regen en bergaf ….. stiekem hoopte ik op bergop, wat me minder rillingen bezorgde. Over rillingen gesproken …. Alleen Valère B en ik hadden een regenjasje bij… de anderen kregen het heel koud. Kledij die we uitgetrokken hadden zoals armstukken werden terug aangedaan. En als je ’t zo koud hebt ben je blij de kortste weg naar huis te nemen … Eindelijk … in Visé stopte het met regenen. Maar op de brug over de Maas verloor Valère B z’n evenwicht, gelukkig kwam ie bijna tot stilstand door de bergop en viel ie zonder al te veel snelheid te hebben, de schade bleef beperkt tot enkele schaafwonden.

    Langs ’t kanaal werd er langs de gekende weg teruggereden, aan een stevig tempo, alleen al maar om het warm te krijgen. In ’t Paenhuys aangekomen merkten we zelfs dat Leon z’n lippen blauw van de kou waren. Een paar tassen koffie, knuffels en hartverwarmde woorden jegens elkaar maakten veel goed. Maar de dag werd nog beter …. Omer kwam afgezakt naar ’t Paenhuys… ’t deed ons deugd hem nog eens te zien. Ik moet wel zeggen dat ie nogal armspieren gekweekt heeft door het verplichte krukkenwerk !!!

    Rest me nog een dankwoordje te richten Paul, die de ganse rit op kop gereden heeft, netjes bijgestaan door de anderen. Ook een merci voor Leon die bij me bleef op die lastige pavés.

    Ook een dikke proficiat aan Peter die goud behaald heeft op “Les Trois Ballons “

    Ritgegevens: 175,5 km, 1457 hms, 27,2 gem

    Link naar de rit: http://connect.garmin.com/activity/36567793

    Aanwezig: Paul, Flor, Edgard, Ivan, Valère B, Marcel, Leon, Remi, Vanessa





































    12-06-2010 om 23:17 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verslag Vogezen van Marc T

    Vandaag zijn Noenke Flor en ik op ziekenbezoek geweest bij Marc. Voor z'n vakantie had ik hem gevraagd een verslagje te maken voor de de blog, maar toen hadden we er nog geen flauw benul van dat ie z'n vakantie in mineur is moeten afsluiten met een valpartij. Marc heeft zich, ondanks de hoofdpijn en nekpijn, toch achter de pc gezet om dit mooie verslag in elkaar te boksen. Bedankt Marc, we hopen dat je snel uit de ziekenboeg geraakt !

    Verslag fietsvakantie Vogezen van Marc T

    Na een maandje werken, keek ik al uit naar mijn weekje fietsen in de Franse vogezen.  ‘ t Is wel niet het steilste gebergte hier in de buurt maar toch goed genoeg om menig literke zweet op te laten.  Samen met 2 fietsmaten (Dietrich en Ronny – die al eens meegeweest is met ons groepje van Diepenbeek naar Eupen) zouden we afzakken naar fietsherberg “la haute fourche” in Corravillers (voor de geïnteresseerden : http://www.lahautefourche.com)

    Om alles een beetje vlot te laten verlopen, werden de fietsen en reiszakken het weekend ervoor al netjes afgeleverd bij mij thuis.  Zodoende zou maandag niet te veel tijd verspeeld worden en konden we sneller richting Frankrijk en konden we de dag zelf ook nog rap een inlooprondje fietsen.

    Maandag 31 mei

    Half acht vertrok de “espace”-bus, geladen met 3 fietsen in de kofferbak en de nodige bagage, om iedereen op te halen.  Eerst richting Kuringen en dan als laatste werd Ronny in Zutendaal opgepikt.  Ronny was nog wakker na zijn nachtje werken en zou onderweg nog wat slaap proberen in te halen.  Via Luik, Aarlen,  Luxemburg, Thionville, Metz, Nancy en Epinal reden we zuidwaarts richting de Vogezen.  Goed voor een 4,5 uurtjes rijden en een dikke 450 km op de teller.   Met  niet het allermooiste weer waren we thuis vertrokken, maar ook het goede weer was nog niet tot in de Vogezen afgezakt.  Het was droog, licht overtrokken maar niet al te warm fietsweer toen we toekwamen.   Onze Nederlandse gastvrouw Hendrika ging ons voor naar de kamer en fietsstallingen en nadien werden alles rap uitgeladen en werden de wielertenue’kes bovengehaald om ons dadelijk klaar te maken voor ons eerste verkenningstochtje.  Het eerste rondje zou er eentje van 74 km worden  met daarin 2 collekes (Ballon de Servance en Col de Chevrères) en een 1780 hoogtemeters.

    Net om 18u kwamen we terug binnen gerold.  Voor ons eerste ritje was het zeker de moeite.  Met ons drieën hadden we al ondervonden dat de Vogezen geen plat gebied was. J





    Dinsdag 1 juni

    Voor onze tweede dag was het weer net hetzelfde als gisteren.  ’s Morgens toch maar de ¾ kniestukken, armstukken en bodywarmer aan.  Voor vandaag stond al dadelijk een zwaar ritje op het programma, nl  164 km en 3350 hoogtemeters.  Via Col de Croix ging het verder richting Col de Menil, Col d’oderen richting Lac de Kruth.  Een beetje verder aan het grote meer begon de klim naar Col de Bramont.  Na de top werd er niet volledig afgedaald tot het volgende dal, maar werd er afgeslagen om verder naar de route de Crètes te rijden.  Boven op deze heuvelrug krijg je een mooi zicht van alle hellingen van de Vogezen.  Licht glooiend gaat het verder op en af op de route de Crètes via de top van de Markstein richting de grand ballon (1400 meter hoogte).  What goes up, must come down hé.  Dus  ging het hier terug een dikke 1000 meter naar beneden.   We waren nog lang niet thuis want er stond nog het één en het ander op het programma:  Col de Hundsruck en Ballon d’alsace.  Om niet telkens dezelfde weg naar huis te moeten nemen werd in Le Thillot gekozen voor de “voie vert”, een vlak fietspad.  Maar dat vlakke stuk zou ons later toch zwaar gaan bevallen.   Want de hoogte naar ons herberg moest daarom op kortere afstand overwonnen worden.  Maw een free steil stukje door de bossen aldaar, nl. La colline.  Om alle reserves terug aan de vullen hadden Hendrika haar kookkunsten weer bovengehaald en werd er weer lekker gegeten.  ’s Avonds met de voetjes tegen de stoof en een tas koffie erbij.  Weer een geslaagde fietsdag.




    Woensdag 2 juni

    Voor vandaag gaven de weersvoorspellingen niet zo goed weer en was de kans op neerslag beduidend hoger dan de voorbije dagen volgens de meteoberichten.  Omdat we gisteren toch al aardig wat kilometers en hoogtemeters hadden bijeengesprokkeld, werd er gezamenlijk beslist om de rit van 115 km vandaag maar te rijden.  Vanuit het herberg werd de andere vertrekrichting eens gekozen en gingen we neerwaarts om de voie vert verder te volgen waar we gisteren waren afgeslagen.  Zodoende hadden we toch alle kanten van de Vogezen eens gezien.  Om niet heel de tijd vlak te moeten rijden werd er  niet altijd in het dal gereden.  Een colleke in de bossen waar ik nog nooit van gehoord had (Col de Chenau) werd dan rap meegepakt.  Daarna kwam een helling (Col de Sapois) die zonder haarspeldbochten rechtdoor omhoog liep vanuit Sapois tot Gerardmer.  Omwille van wegenwerken werden we nog een stukje verder omgeleid en gingen we zelfs nog iets hoger dan de Col de Sapois.  Vanaf Gerardmer staken een groepje Nederlanders ons met een stevig tempo voorbij richting Grosse pierre.  Ze moesten een beetje imponeren met de snelheid dat zij de berg konden oprijden.  Een paar honderd meter verder kozen onze 2 Nederlanders al voor een lager tempo en een groter kransje op hun versnellingen.  Haha cartouche verschoten?????  Deze kans kon ik niet laten liggen om mezelf eens te meten met hun en eens te kijken wie de beste aan de top zou zijn.  Al snel werd er één overmoedige Nederlander  terug opgerakeld.  Netjes in het wiel van onze enig overblijvende Nederlander gingen we samen naar de top van de Grosse Pierre.  Omdat ik mijn gps zo had ingezoomd wist ik dat ik 600 meter voor de top zat.  Tijd voor een Belgisch cartoucheke !!!!  Tegen 31 km/u ging het naar boven .  Voila waar waren nu de stoere Nederlanders nu????    Achteraf babbelden we nog wat op de top en toen bleken het Friesen te zijn die niet gewoon waren om in hun vlakke land bergjes te beklimmen.  Van daaruit ging het in de afdaling richting La Bresse om (hoe raadt ge het !!!!) terug te stijgen naar de col de la Croix de Moinats en Col de Hayes, Col le Grand Ventron, Col de Croix.  (goed voor een 2400 hm).  Bij thuiskomst was deze dag een zeer mooie dag geworden ook al was er slecht weer voorspeld !





    Donderdag 3 juni

    Vandaag was het volgens de meteo de schoonste dag van de week.  Dus werd het wit fietsteneuke boven gehaald.  Het zou weer zwoegen en zweten worden vandaag.  Weer een lange rit voor de boeg  met verscheidene hellingen op het programma.

    Onze eerste col was weer een onbekend klimmetje midden in de bossen.  (blijkbaar Col de Morbieux)  Omdat het niet altijd gemakkelijk moet gaan werd daarna van Cornimont naar La Bresse gereden via de steile puist (Col de Brabant).  Collekes genoeg in de Vogezen zunne !!!!  De volgende die we opzochten waren Col de Feignes, Col de la Schlucht.  Schoon weer????? Nougabollen ja !!!    Het weer was ondertussen volledig omgeslagen.  Daarom werd boven op de Schlucht rap een warme tas koffie/choco gedronken om het terug wat warm te krijgen en werd er beslist om Col de Calvaire maar links te laten liggen.  Van de Schlucht ging het dan rechtstreeks naar beneden naar het stadje Munster.  Tijdens de klim naar de Petit Ballon kwam het wolkendek bovenop de toppen van de Vogezen te liggen.  Dus met lichte regenval kwamen we boven aan.  Dralen en druilen was er niet bij en dadelijk ging het richting Platzerwasel.  Als je dan een beetje verder over de toppen rijdt dan kan je via de Markstein terug het Lac de Kruth.  Nog 2 colletjes voor de boeg en dan zat het er weer op voor vandaag. (Col d’oderen en Col de Croix)

    Na vier dagen bergop en bergaf rijden, feliciteerde ik ons drietjes dat we toch zonder kleerscheuren over berg en dal waren gefietst.  Dat had ik niet mogen doen, want in de laatste kilometer voor ons herberg sloeg het noodlot voor mij toe.  Ik reed achteraan ons groepje in een lichte afdaling richting ons herberg en opeens besefte ik “oho hier loopt ergens iets mis”.  Ineens licht uit en een heel zwart gat in mijn geheugen.  Blijkbaar was de zijkant van mijn achterbuitenband ergens opgelopen, doorgescheurd en ontploft met een klapband als gevolg.  Volgens de gps had ik op dat moment een snelheid van 54 km/u.  Mijn fietshelm is mijn reddende engel geweest.  Ter hoogte van mijn schedel en slaap is de helm helemaal plat genepen en gescheurd.  De rest van de klap werd opgevangen door rechteroogkas, rechterzijde onderkin, rechterschouder, rechterelleboog, rechter- en linkerknie.  Van het hagelwit tenue-ke van deze morgen was enkel de koersbroek nog gans maar wel bebloed en mijn koersschoenen.  De rest was vuilbak.  Dankzij het koelbloedig ingrijpen van mijn fietsmaten (Dietrich en Ronny) en onze herbergierster Hendrika werd ik met de auto naar het ziekenhuis van Remiremont vervoerd.  De fiets was niet ongeschonden uit de strijd gekomen.  Beide wielen krom, linkerbeen van de voorvork afgebroken, beide shifters verwrongen en weggeschuurd.

    Op de spoedafdeling werden alle wonden netjes gekuist (met het nodige tandengebijt en geblaas), hechtingen geplaatst en alles verbonden.  Omdat men toch vreesde voor de harde slag op mijn hoofd werd ik toch maar even door de scanner getrokken en de nodige RX foto’s werden genomen.  Geen bloedophopingen en breuken !!! Oef!   Het resultaat was een bond en blauw opgezwollen Marcske.  Van fietsen was voor mij geen sprake meer voor de volgende dag.  Ik zou een nachtje mogen blijven slapen in het ziekenhuis.  Dietrich en Ronny zagen het ook niet zitten om vrijdag nog snel een laatste rondje te gaan fietsen.  In plaats daarvan stonden mijn 2 vrienden langs mijn ziekenbed vrijdagmorgen.  Ze hadden alles netjes voor mij ingeladen en ze zouden me met mijn eigen auto naar huis vervoeren.  Met de nodige pijnstillers zat ik op de achterbank en ging het terug naar huis.  Merci kerels om me zo op te vangen !!!!!

    Eindresultaat :

    Totaal van 511 km en 11360 hoogtemeters


























    10-06-2010 om 22:56 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (8)
    07-06-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.verslag rit dinsdag 8 juni 2010

    Verslag rit dinsdag 8 juni 2010

    De stralende zon van afgelopen zaterdag was nergens te bespeuren. In de plaats kregen we vlak voor 9 u ’s morgens regen en nog eens regen. Ik die speciaal congé genomen had om de dagrit naar Banneux mee te fietsen bleef niet bij de pakken zitten en fietste ’s namiddags mee met de mannen van Lutselus. Ik weet zelfs niet of er toch Flandriens ’s morgens vertrokken zijn, en anders chapeau zunne.

    De namiddagrit, altijd beperkt tot 100 kms, ging vandaag onder leiding van Bère G naar Diest. Om 13u vertrokken we amper met 12 man, ik denk dat de meesten het weer toch niet betrouwden. Sommigen opperden nog voor een rondje rond Diepenbeek om bij eventuele regen snel thuis te kunnen zijn maar daar had de chauffeur geen oren naar.

    We reden aan ’t sas langs ’t kanaal ( wind tegen ) tot in Genebos. Het kopwerk werd, zoals altijd in deze groep, netjes verdeeld onder de deelnemers: vier km links, dan vier km rechts en dan aansluiten achter de chauffeur. Eventjes maar kregen we wat regen, maar door de strakke wind waaide die bui ook snel over. Via een mooi parcours kwamen met door Lummen en Zelem, waar we de zwarte beek overstaken.

    In Schaffen staken we de grote baan over en deden we in Molenstede de afdaling van de muur van Diest ( grasbos ) , eerlijk gezegd had ik hem liever bergop gedaan … Sinds Michel Wuyts tijdens de live-uitzending van de Amstel Goldrace in 2009 verklapte dat de Rus Serguei Ivanov daar woont wordt deze helling nog meer dan ervoren overspoeld door wielertoeristen.

    Aan de station in Diest wordt halte gehouden aan “ den tram “, jammer dat er geen taart te krijgen was … wellicht de reden waarom bij het buurcafé “het spoor” de stoelen op het terras bezet waren.  

    De terugweg gaat over Meldert, tot aan het kanaal in Beringen. We volgen dit tot in Genebos waar we ons bevinden op de kastelenroute, misschien ook eens de moeite waard om eens te doen. Onze weg baant zich verder via Zolder, Zonhoven en Bokrijk terug in Diepenbeek aankomen.

    Het parcours naar huis  ( vanaf het verlaten van het kanaal ) was minder mooi dan de heenweg. Veel te veel grote wegen en dorpskernen, waardoor we enerzijds veel zwaar vervoer langs ons kregen en anderzijds veel moesten oppassen voor auto’s die in en uit straten gereden kwamen. Daarenboven moesten we te vaak opeens een fietspad op, wat veel te gevaarlijk is in groep. Zeker als het fietspaden waren waar er én traag fietsverkeer was én tegenliggend fietsverkeer was. Maar ach, de kilometers hebben we weer bij op onze teller.

    Na afloop van de rit hebben Jos, Alex en ik nog een bezoekje aan Flor gebracht. Z’n schaafwonden zijn goed aan ’t genezen en zaterdag zou ie misschien al terug aan de start staan.

    Binnenkort gaan de mannen van Lutselus op driedaagse, Alex en Jos ,die een kamer delen, zullen een verslag schrijven en wat foto’s maken … veel plezier aan degenen die meegaan.

    Link naar de rit van vandaag: http://connect.garmin.com/player/36166718

    Ritgegevens: 97 km, 287 hms, gem 28,1 km/u

    Aanwezigen: Jos, Alex, Jean Pierre, Edgard B, Bère, Willy W, Jefke B, Jean J, Romain, Ludo, Harry, Vanessa





















    meer info over de route waar we eventjes ophingen:

    http://www.gpsbiketracks.be/i_041209%20kast%20M%20L.htm



    start: Domein Bovy, Bolderberg ( traject loopt via Bolderberg, Zolder, Boekt, Genenbos, Viversel, Tiewinkel, Schalbroek en Groenlaren. Langs Viversel en terug Bolderberg )

    kastelen/gebouwen die je passeert tijdens deze route:
    Kasteel Vogelsanck, Museum Woutershof, Kasteel Domherenhuis, Kasteel Meylandt, Landhuis Obbeek,
    Kasteel Terlamen, Kasteel Saint-Paul, Kasteel van Loye, Kasteel De Burg, Het Hamel, Kapel van O.-L.-Vrouw van de Beukeboom, Kluis en kapel van Bolderberg

    07-06-2010 om 00:00 geschreven door eaglevanessa  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Gastenboek
  • zggkeqhu52gf
  • dinsdagrit
  • 0xonzh
  • Zaterdagrit naar Aubel 31/10/15
  • cafe den engel tongeren

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Mijn favorieten
  • wielertoerist.be
  • buienradar
  • VWB
  • Climby Bike
  • weersvoorspelling volgende week
  • Waarnemingen Diepenbeek
  • Fiets en wetenschap
  • Trapfrequentie
  • http://www.fons-mtb.be/

  • Archief per week
  • 11/02-17/02 2019
  • 28/01-03/02 2019
  • 03/12-09/12 2018
  • 05/11-11/11 2018
  • 08/10-14/10 2018
  • 01/10-07/10 2018
  • 06/11-12/11 2017
  • 10/07-16/07 2017
  • 26/09-02/10 2016
  • 29/08-04/09 2016
  • 01/08-07/08 2016
  • 11/07-17/07 2016
  • 04/07-10/07 2016
  • 27/06-03/07 2016
  • 20/06-26/06 2016
  • 13/06-19/06 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 28/03-03/04 2016
  • 18/01-24/01 2016
  • 11/01-17/01 2016
  • 04/01-10/01 2016
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2015
  • 14/12-20/12 2015
  • 07/12-13/12 2015
  • 30/11-06/12 2015
  • 05/10-11/10 2015
  • 24/08-30/08 2015
  • 17/08-23/08 2015
  • 10/08-16/08 2015
  • 06/07-12/07 2015
  • 22/06-28/06 2015
  • 15/06-21/06 2015
  • 18/05-24/05 2015
  • 11/05-17/05 2015
  • 16/03-22/03 2015
  • 02/03-08/03 2015
  • 15/12-21/12 2014
  • 08/12-14/12 2014
  • 01/12-07/12 2014
  • 24/11-30/11 2014
  • 17/11-23/11 2014
  • 10/11-16/11 2014
  • 03/11-09/11 2014
  • 27/10-02/11 2014
  • 20/10-26/10 2014
  • 13/10-19/10 2014
  • 06/10-12/10 2014
  • 29/09-05/10 2014
  • 22/09-28/09 2014
  • 15/09-21/09 2014
  • 08/09-14/09 2014
  • 01/09-07/09 2014
  • 25/08-31/08 2014
  • 18/08-24/08 2014
  • 11/08-17/08 2014
  • 04/08-10/08 2014
  • 28/07-03/08 2014
  • 21/07-27/07 2014
  • 14/07-20/07 2014
  • 07/07-13/07 2014
  • 30/06-06/07 2014
  • 23/06-29/06 2014
  • 16/06-22/06 2014
  • 09/06-15/06 2014
  • 02/06-08/06 2014
  • 26/05-01/06 2014
  • 19/05-25/05 2014
  • 12/05-18/05 2014
  • 05/05-11/05 2014
  • 28/04-04/05 2014
  • 21/04-27/04 2014
  • 14/04-20/04 2014
  • 07/04-13/04 2014
  • 31/03-06/04 2014
  • 24/03-30/03 2014
  • 17/03-23/03 2014
  • 10/03-16/03 2014
  • 03/03-09/03 2014
  • 24/02-02/03 2014
  • 17/02-23/02 2014
  • 10/02-16/02 2014
  • 03/02-09/02 2014
  • 27/01-02/02 2014
  • 20/01-26/01 2014
  • 13/01-19/01 2014
  • 06/01-12/01 2014
  • 30/12-05/01 2014
  • 23/12-29/12 2013
  • 16/12-22/12 2013
  • 09/12-15/12 2013
  • 02/12-08/12 2013
  • 25/11-01/12 2013
  • 18/11-24/11 2013
  • 11/11-17/11 2013
  • 04/11-10/11 2013
  • 28/10-03/11 2013
  • 21/10-27/10 2013
  • 14/10-20/10 2013
  • 07/10-13/10 2013
  • 30/09-06/10 2013
  • 23/09-29/09 2013
  • 16/09-22/09 2013
  • 09/09-15/09 2013
  • 02/09-08/09 2013
  • 26/08-01/09 2013
  • 19/08-25/08 2013
  • 12/08-18/08 2013
  • 05/08-11/08 2013
  • 29/07-04/08 2013
  • 22/07-28/07 2013
  • 15/07-21/07 2013
  • 08/07-14/07 2013
  • 01/07-07/07 2013
  • 17/06-23/06 2013
  • 10/06-16/06 2013
  • 03/06-09/06 2013
  • 27/05-02/06 2013
  • 20/05-26/05 2013
  • 13/05-19/05 2013
  • 06/05-12/05 2013
  • 29/04-05/05 2013
  • 22/04-28/04 2013
  • 15/04-21/04 2013
  • 08/04-14/04 2013
  • 01/04-07/04 2013
  • 25/03-31/03 2013
  • 11/03-17/03 2013
  • 04/03-10/03 2013
  • 25/02-03/03 2013
  • 18/02-24/02 2013
  • 11/02-17/02 2013
  • 04/02-10/02 2013
  • 21/01-27/01 2013
  • 14/01-20/01 2013
  • 07/01-13/01 2013
  • 31/12-06/01 2013
  • 24/12-30/12 2012
  • 17/12-23/12 2012
  • 10/12-16/12 2012
  • 03/12-09/12 2012
  • 26/11-02/12 2012
  • 19/11-25/11 2012
  • 12/11-18/11 2012
  • 05/11-11/11 2012
  • 29/10-04/11 2012
  • 22/10-28/10 2012
  • 15/10-21/10 2012
  • 08/10-14/10 2012
  • 01/10-07/10 2012
  • 24/09-30/09 2012
  • 17/09-23/09 2012
  • 10/09-16/09 2012
  • 03/09-09/09 2012
  • 27/08-02/09 2012
  • 20/08-26/08 2012
  • 13/08-19/08 2012
  • 06/08-12/08 2012
  • 30/07-05/08 2012
  • 23/07-29/07 2012
  • 16/07-22/07 2012
  • 09/07-15/07 2012
  • 02/07-08/07 2012
  • 25/06-01/07 2012
  • 18/06-24/06 2012
  • 11/06-17/06 2012
  • 04/06-10/06 2012
  • 28/05-03/06 2012
  • 21/05-27/05 2012
  • 14/05-20/05 2012
  • 07/05-13/05 2012
  • 30/04-06/05 2012
  • 23/04-29/04 2012
  • 16/04-22/04 2012
  • 09/04-15/04 2012
  • 02/04-08/04 2012
  • 26/03-01/04 2012
  • 19/03-25/03 2012
  • 12/03-18/03 2012
  • 05/03-11/03 2012
  • 27/02-04/03 2012
  • 20/02-26/02 2012
  • 13/02-19/02 2012
  • 23/01-29/01 2012
  • 16/01-22/01 2012
  • 09/01-15/01 2012
  • 26/12-01/01 2012
  • 12/12-18/12 2011
  • 05/12-11/12 2011
  • 28/11-04/12 2011
  • 21/11-27/11 2011
  • 14/11-20/11 2011
  • 07/11-13/11 2011
  • 31/10-06/11 2011
  • 24/10-30/10 2011
  • 17/10-23/10 2011
  • 10/10-16/10 2011
  • 03/10-09/10 2011
  • 26/09-02/10 2011
  • 19/09-25/09 2011
  • 12/09-18/09 2011
  • 05/09-11/09 2011
  • 29/08-04/09 2011
  • 22/08-28/08 2011
  • 15/08-21/08 2011
  • 08/08-14/08 2011
  • 01/08-07/08 2011
  • 25/07-31/07 2011
  • 18/07-24/07 2011
  • 11/07-17/07 2011
  • 04/07-10/07 2011
  • 27/06-03/07 2011
  • 20/06-26/06 2011
  • 13/06-19/06 2011
  • 06/06-12/06 2011
  • 30/05-05/06 2011
  • 23/05-29/05 2011
  • 16/05-22/05 2011
  • 09/05-15/05 2011
  • 02/05-08/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 18/04-24/04 2011
  • 11/04-17/04 2011
  • 04/04-10/04 2011
  • 28/03-03/04 2011
  • 21/03-27/03 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 06/12-12/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Bloggen.be, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!