Foto
Dwerghamsters zijn zo koddig deze noem ik Sprietje
Foto
ik hou zo van dwerghamsters
E-mail mij

Druk oponderstaande knop om mij te e-mailen.

Beoordeel dit blog
  Zeer goed
  Goed
  Voldoende
  Nog wat bijwerken
  Nog veel werk aan
 
DWERGHAMSTERS
ik hou van dwerghamsters
04-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.huisje
Klik op de afbeelding om de link te volgen De dwerghamster gebruikt zijn huisjemeestal om in te slapen.
Soms neemt hij zijn rattje als badkamer.
en een hoekje als toilet en een hoekje als eetkamer...

04-03-2007 om 14:19 geschreven door Florence  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (71 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.schatig
Klik op de afbeelding om de link te volgen Dwerghamsters zijn lieve en schatige diertjes ze zijn soms ook wel vertrouwbaar.
Ze hebben altijd wel laddertjes en een rattje nodig zo blijven ze fit.
ze hebben best ook een takkje nodig zo blijven de tandjes ook primaé

04-03-2007 om 12:57 geschreven door Florence  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (65 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
Klik op de afbeelding om de link te volgen Je moet veel tegen dwerghamsters praten dan  worden ze je stem gewoon en dan is hij niet meer bang van je.
Je moet hem ook laten eten uit je hand en ok laten ruiken dan kun je hem rapper in je handen nemen.
Tog wel leuk z'n klein diertje in huis.

04-03-2007 om 09:12 geschreven door Florence  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (32 Stemmen)
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.vrij
Klik op de afbeelding om de link te volgen

Als de dwerghamster vrij leeft knaagt hij aan alle takkjes.
Hij moet z'n huisjes zelf maken veel werk vind je ook niet?
Stel je voor dat jij jou huisjes zelf zou maken amai.

04-03-2007 om 08:40 geschreven door Florence  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (33 Stemmen)
03-03-2007
Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voorwoord
Klik op de afbeelding om de link te volgen In onze klas hebben we ook een dwerghamster hij heet Otto .
voor mijn verjaardag krijg ik er misschin ook één. 
hier weet je iets over die kleine maar ook slimme diertjes.

03-03-2007 om 19:13 geschreven door Florence  

0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (98 Stemmen)


Foto

Dwerghamsters zijn zo koddig deze noem ik Sprietje
Foto

ik hou zo van dwerghamsters

Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • blog van mijn broer
  • andere blog van mijn broer
  • blog van mijn vader



  • Gastenboek
  • hammie de hamster
  • voorplanting
  • mooie blog
  • Mijn hamster
  • Dwerghamsters en deuren :D

    Druk oponderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs