Inhoud blog
  • Lotje wat kan je me betoveren !
  • Hannelore Troosten
  • Op stap met Karo's bende
  • Annelies bezoeken, toch ?
  • Oh Nee wat nu ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn Dagboek
    Jou vertel ik alles !
    Names have been changed to protect... ME ! :-)
    31-07-2018
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De eerste stappen met Wendy
    Ik ben echt zot van die Wendy, correctie, MIJN Wendy. We spreken elkaar vaak aan de telefoon en bijna elke woensdag maak ik het tripje van enkele kilometers naar haar thuis. Dan genieten we 2,5 uur van elkaars gezelschap. We knuffelen, strelen en kussen of we kijken TV.
    Vorige woensdag stelde ze me een zeer ernstige vraag. Ze wilde weten of ik er al aan gedacht had om meer te doen dan enkel kussen en wat strelen.
    Ik was verrast, maar liet mijn plotse onzekerheid niet merken. Ik bevestigde dat het wel eens door mijn hoofd spookte. Dat ik er naar verlangde om haar lichaam te zien, voelen en verwennen. Ook al is een bikini ook niet veel verhullend, maar toch. Dat is anders. We spraken af dat we elkaar gingen ontdekken. Ze wilde wel langzaam en stap voor stap gaan. Dat was voor mij prima, want ik had er eigenlijk hoegenaamd nog niet van durven dromen dat ik dat zou mogen.
    Zo gezegd, zo gedaan. Ik reed met vlinders in de buik naar haar thuis. Ik belde aan en ze deed na enige tijd open in een prachtige zijde kamerjas. Ik gaf haar een kusje en ze deed snel de deur terug dicht én op slot. Haar eerste woorden waren: "En klaar?" Ik knikte en slikte gelijktijdig.

    Ik had haar gevraagd of ik me bij haar mocht douchen; dan kon ik dadelijk vertrekken. Alles lag voor me klaar op de badkamer: Handdoek, zeep, shampoo en ... een badjas.
    Ik waste me zeer grondig, want ik wilde niet dat ik onaangenaam over kwam.
    Ik wandelde van de badkamer naar haar slaapkamer, opende de deur zeer langzaam. Daar lag ze, onder haar dekens en met een rood hoofd. Zo verklapte ze dat ze ook erg zenuwachtig was. Ik stapte op haar bad af en opende mijn badjas, hing hem over die van haar. Toen ik de dekens wilde opzij leggen, hield zo die krampachtig vast. Ik vroeg of ze er wel wilde mee doorgaan. Ze zei dat het dat niet was, maar dat ik nog overdressed was tov haar. Ik was verrast en deed mijn laatste kledingstuk uit. Ik vleide me naast haar in het bed. Ik draaide me naar haar toe en begon haar lief te zoenen. Ik streelde door haar weelderig haar. Het voelde weer zo goed aan, maar er was meer. Ik kon mijn opwinding ook niet wegsteken. Die raakte haar zo nu en dan wel even aan. Ik was bang dat het de sfeer zou stukmaken en probeerde mijn bekken zo te kantelen dat de aanrakingen tot een minimum beperkt werden. Plots vroeg ze: "Wat wil je doen?" Ik wist niet dadelijk wat te mogen antwoorden, dus ik zei dat ik haar lichaam wilde bezaaien met kusjes. Dat mocht ik.
    Ik stelde voor dat ze op haar buik ging liggen, zodat het niet overkwam alsof ik dadelijk haar intiemste plekjes wilde bezoeken en overhaast dingen doen.
    Ze vond het een goed idee. Ze draaide haar om, maar ik probeerde toch een glimp op te vangen van haar mooie vrouwelijke vormen. Zo lief en schattig handje vol, dacht ik
    Ik begon met over haar rug te strelen. Vervolgens plantte ik mijn eerste kusje op haar schouder. Ik bezaaide haar hele rug met ontelbare kusjes, drukte mijn lippen op de zachte huid van Wendy. Toen ik aan haar heerlijke bips aan kwam, vroeg ik of ik verder mocht gaan. Ze zei aarzelend ja en wilde haar vervolgens omdraaien. Ik hield haar tegen en maakte duidelijk dat ik duidde op haar billen, tot en met haar kuiten. "Ah": zuchtte ze opgelucht. Toen ik eindelijk stopte, keek ik vluchtig naar haar wekkerradio en zag dat we nog 15 min hadden voor haar zusje ging binnenkomen.
    We kleedde ons aan, startte een knuffelrock CD en staken een wierookstokje aan. Heerlijk die geur. Ik had nog nooit van wierook gehoord voor ik Wendy kende. Dat maakt dat telkens ik wierook ruik, ik aan haar ga moeten denken. Zalig !

    Haar zusje kwam, zoals haar opgedragen was door mama, ons begroeten en ging dan naar beneden aan haar huiswerk beginnen. Een half uurtje later kwamen wij naar beneden om nog iets te drinken en ik vertrok. Dat was de routine geworden. Wendy bedankte me nog voor alles. De verwennerij en het geduld dat ik had. Ik zou volgende keer mijn deel wel krijgen, maar dat wilde ik nog wat uitstellen. Ik wilde namelijk haar hele lichaam ontdekken eerst.

    Ik reed met een verliefde kop terug naar huis, waar ook de wekelijkse routine begon. De aardappelen opzetten op tijd, zout bijvoegen, tafel klaarzetten, aan mijn huiswerk werken, TV kijken, maar deze keer met een brede glimlach.

    Er stak een brief in de brievenbus voor mij. Het was van Noortje. Ze was weer een weekend bij haar vriendin en moest me zien. Het leek allemaal nogal ernstig. Ik ben benieuwd.


    31-07-2018 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2023
  • 11/01-17/01 2021
  • 02/11-08/11 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 24/06-30/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 17/09-23/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 10/07-16/07 2017
  • 05/12-11/12 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs