Inhoud blog
  • Lotje wat kan je me betoveren !
  • Hannelore Troosten
  • Op stap met Karo's bende
  • Annelies bezoeken, toch ?
  • Oh Nee wat nu ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn Dagboek
    Jou vertel ik alles !
    Names have been changed to protect... ME ! :-)
    04-04-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De fotoshoot dag 1
    Daar stond ik dan te wachten. Mijn rugzakje over mijn schouder en mijn moed in mijn schoenen.
    Plots voelde ik 2 armen rond mijn middel glijden. Ik draaide me om en gaf Heidi een stevige en lange knuffel. Ik wilde haar niet meer loslaten want dan begon de stress. Ze gaf me een lief kusje op mijn wang. We liepen naar de ingang en ze plaagde me een beetje omdat ze merkte hoe zenuwachtig was.
    Aan de ingang wachtte iemand van de ploeg ons op en nam ons mee naar een cottage. Aangekomen legde ze ons uit wat de bedoeling was. Eerst werden er foto's van ons 2 genomen op diverse plaatsen en situaties doorheen het park. De rest was voor de dag erna.
    Nadat we de juiste outfit aan hadden, moesten we langs de make-up. Dan was het zover. Modellenwerk. De fotografe was heel geduldog met mij. Heidi gaf me ook wat tips.
    Eerst moesten we kussen en dan in de zetel in elkaars armen liggen. Met zo een ganse ploeg die er op stond te kijken was dat niet zo plezant als ik het me had ingebeeld. Het was best wel hard werken. Dan kwamen de foto's in bed, in de douche, wandelen, eten. Altijd lachen en happy zijn. Zelfs dat kan vermoeiend worden. Tegen dat we klaar waren was het al bijna donker.
    Dan de douche onder en klaarmaken om te eten.
    De cottage was heel modern, met wat je een inloopdouche kan noemen, maar zonder muurtje. Gewoon in de hoek van de badkamer.
    Ik stond te genieten met gesloten ogen van het hete water over mijn vermoeide lichaam. Plots voelde ik hete lippen op de mijne.
    Ik deed mijn ogen open en daar stond ze, in haar eva's kostuum. Heidi.
    Weer kon ik niet geloven dat zo een schoonheid mij koos. We kuste en genoten van elkaar en het water. Ze fluisterde in mijn oor dat ik later op de avond meer kreeg en keek heel ondeugend.
    Wanneer we beide klaar waren wandelde we naar het restaurant. Het was een warme zomeravond en het was heerlijk wandelweer.
    Na het eten kregen we vrije tijd. Er was een disco-avond. We zette ons aan een tafeltje in een donker hoekje. Ze vond het een leuke dag. Ik vond het een drukke ongewone dag. Na de zoveelste cocktail was het hoogtijd om terug te wandelen naar onze cottage. Maar net toen we opstonden draaide de dj "Het werd zomer" van Rob de Nijs. Ze trok me terug binnen en recht naar de geïmproviseerde dansvloer. Ze drukte haar heerlijk lichaam tegen me aan en keek diep in mijn ogen. Ik keek terug en probeerde niet afgeleid te worden door haar mooie rode lippen. De lippen die ik zo graag wilde kussen. Niet zoals eerder op de dag. Kussen van moeten, maar van pure liefde.
    Ze hoopte niet alleen te moeten slapen. Ze keek zo verliefd dat ik er ongemakkelijk van werd. Wetende dat een relatie nooit echt zou lukken. Door haar werk en de afstand. Was ik een profiteur als ik haar liet begaan? Ik nam me voor daar niet over na te denken en te genieten van elk moment met haar. De slow was gedaan en we liepen hand in hand naar buiten. De nacht was warm. We liepen over het prachtig verlichtte pad. Op een gegeven moment moesten we links een ander pad volgen. Ze liep naar een boom die dicht bij het pad stond. Met haar rug tegen de stam keek ze me weer aan met die verliefde blik. Ik liep tot bij haar en zette een hand naast haar tegen de stam en keek diep in die blauwe ogen. We kuste elkaar hartstochtelijk. Hoe lang we daar zo gestaan hebben weet ik niet meer, maar er zijn verschillende koppels langsgekomen. We trokken er ons niks van aan een kuste gewoon verder. Dan namen we elkaars hand terug en liepen zwijgend verder. We voelde beide waar dit toe ging. Maar hoe zouden we de dag erna ons gaan voelen? Was het wel verstandig?
    We gingen ons huisje binnen. We hadden een dubbele cottage. Elk een slaapkamer en een badkamer, maar een gezamenlijke keuken. We kleedde ons om en namen elk nog een glas om van te genieten in de zetel. We kropen kort tegen elkaar. Er werd niet veel gezegd, enkel genoten van de wijn en elkaars aanrakingen.
    Tot ze plots niet meer genoeg had van die tedere aanrakingen. Ze nam mijn glas aan en zette het naast dat van haar.
    Ze drukte me achter tegen de zetel. Ze kwam omkeert voor me zitten, kuste me nu veel heviger dan eerder op de avond. Ze trok het bovenstuk van mijn pyjama uit en ze deed verder. Ineens had ze het geweldige idee om haar nagels in mijn rug te zetten. Wat een vreemd gevoel van genot en pijn was dat. Het gaf me zo een adrenaline stoot dat mijn handen haar lichaam stevig begonnen te strelen en niet lang erna knoopte ik haar zijden hemdje los. Mijn lippen in haar hals maakte haar ademhaling nog intenser. Op het moment dat mijn kusjes aan haar linker borst aankwamen, duwde ze naar achter, stond op en spurtte naar de badkamer. De spanning die de ganse avond opgebouwd was, verdween door het geluid dat uit haar badkamer kwam.
    Ik stond langzaam op en wandelde in de richting van het geluid dat veroorzaakt werd door teveel cocktail en wijn. Toen er enkel nog het geluid van tranen en het doorspoelen van de wc uit haar badkamer kwam, nam ik een glas water en ging binnen. Ik gaf haar het glas en maakte een washandje nat en gaf het haar en vervolgens een handdoek. Ze bedankte me, friste haar verder op en we liepen terug naar de zetel. Ze kroop nog even tegen me aan en na een lange stilte, stelde ze voor om te gaan slapen.
    Ze gaf me voorzichtig een zoentje en nu ontweken haar mooie ogen me. Zo verlegen en gegeneerd was ze.
    Ik kroop in mijn bed en zette mijn wekker.
    Zo liep deze heerlijk avond af op een sisser, maar al de heerlijke momenten kon niemand me nog afpakken.

    04-04-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2023
  • 11/01-17/01 2021
  • 02/11-08/11 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 24/06-30/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 17/09-23/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 10/07-16/07 2017
  • 05/12-11/12 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs