Inhoud blog
  • Lotje wat kan je me betoveren !
  • Hannelore Troosten
  • Op stap met Karo's bende
  • Annelies bezoeken, toch ?
  • Oh Nee wat nu ?!
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Mijn Dagboek
    Jou vertel ik alles !
    Names have been changed to protect... ME ! :-)
    16-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat voelt ze zich geborgen bij me deel 2
    Dagboek hier ben ik met het vervolg

    Ze keek me aan met van die prachtige blauwe ogen vol pijn en verdriet. Ik liet mijn hoofd wat zakken en kuste haar zachte lippen. Ik streelde door haar haren en ze sloot haar ogen en je kon het genot aflezen van de glimlach om haar mond.
    Plots ging haar telefoon. Het was haar vriend. Ze nam op en vertelde waar ze was en dat ze wilde alleen zijn. Ze wilde nadenken over veel dingen en kon zijn aanwezigheid missen. Plots hoorde ik hem roepen dat ze weer bij een of ander gast zat en dat ze er maar moest blijven. Voor hem moest het niet meer. Hij gooide af en zij barstte in tranen uit. Ik keek haar aan en bood mijn schouder aan om uit te huilen. Ze maakte er even gebruik van en liep dan snikkend naar de keuken. Ze kwam terug met een fles fruitjenever: bloedappelsien.
    We dronken die in geen tijd leeg. Ik dronk mee, anders maakte ze die hele fles alleen soldaat.
    We zette het gesprek verder, maar je kon goed horen dat de alcohol haar onder had.
    Plots stond ze op en nam mijn hand en trok uit de zetel, door de living, recht naar de slaapkamer.
    Ze ging op haar knieën zitten deed mijn riem los, mijn knop los en dan de rits naar beneden. Hopla, broek tot op mijn enkel. Mijn reactie liet zich merken in mijn spannende boxershort.
    Ze duwde me op het bed en trok haar rok omhoog.
    Ik wist dat nu de flow breken nefast zou zijn voor de sfeer, dus vroeg ik of ze niet beter haar rok helemaal uit deed. Met een dronken lachje gaf ze me gelijk. Gelukkig had ze ,door de alcohol, een beetje werk om het uit te krijgen. Dat gaf me nog net de tijd om het nodige uit mijn broek te halen en op te zetten. Want geen sec later duwde ze me terug achteruit en kwam ze op de proppen met 2 sjaaltjes waarmee ze me vast maakte aan de kop van het bed. Daar lag ik dan. Zonder veel verpinken kwam ze boven me staan en liet haar zakken over mijn kleine vriend. Ik lag daar zonder verweer. Ze ging wild te keer en na een paar minuten inspannen kwam ze tot een serieus hoogtepunt. Ze stapte af, zoals je van je fiets stapt en maakte me los. Vervolgens liep ze naar de badkamer. Wanneer ze terug kwam, lag ik nog steeds roerloos. Zo verbaast was ik. Maar er kwam nog. Ze vroeg me om me aan te kleden en te vertrekken. Niet goed wetende wat er aan het gebeuren was, deed ik wat ze vroeg en met een verwarde blik nam ik afscheid.
    's Morgens kreeg ik een bericht dat ik A.S.A.P. naar het appartement moest komen. Ze liet me binnen en met een knal rode kop en vroeg me naar de gebeurtenissen van vannacht. Ik vertelde alles en ze barstte in tranen uit. Ze hoopte dat wat ze haar nog herinnerde niet de realiteit was geweest. Ik moest haar teleurstellen. Ze wist niet waar en hoe ze haar kon verontschuldigen.
    Ik wilde haar nog redden door te zeggen dat ik het best spannend vond. Dat was totaal geen troost. Venten, he
    We knuffelde en spraken af om het eens uit te praten bij een etentje.

    Ik liep naar huis en genoot nog na van wat er voorgevallen was. Een ervaring die ik niet snel zou vergeten.
    De telefoon ging, het was Heidi. Ze wilde me snel de datum van de fotoshoot doorgeven. Ze voegde er nog aan toe hoe vaak ze nog aan de sauna dacht en hoe ze uitkeek naar de shoot.









    16-03-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2016
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat voelt ze zich geborgen bij me
    Het was dat laatste dagen zo druk, maar niks bijzonders gebeurd. Tot ik vandaag telefoon kreeg van Annelies.
    Wat was ik blij haar te horen. Ze klonk anders, een beetje geniepig. Blijkbaar zat ze in de wagen en haar vriend was frieten halen. Er stond veel volk. Ze had dus even tijd voor mij. Ze wilde zo graag iets kwijt. Ze was stout geweest. Ze had een paar dagen geleden gevreeën en aan mij gedacht. Het klonk alsof ze er nog steeds plezier van had. Dat was nog niet eens het grote nieuws. Ze was klaargekomen en hoe. Haar vriend was zo fier dat het hem gelukt was. Hij moest eens weten. We spraken af om nog eens een lang telefoontje te plegen met alles er op en er aan. Dan moest ze plots inhaken, want hij kwam buiten met de friet.

    In de fitness was het druk na de middag. Ik wilde nog even wat trainen voor de fuif van 's avonds. Els ging er ook zijn. Ik ging samen met mijn buurmeisje zodat geen van beide alleen moest binnengaan. Ze is een pracht meid. Echt zo een vriendin waar je je zelf bij kan zijn.
    Ik maakte mij vooral illusies over het verloop van de avond en nacht. Dus ik wilde er piekfijn uit zien. 
    Ik ging haar uithalen rond 20u. Natuurlijk was het al 10 na toen ik vertrok. Gelukkig woont ze 2 huizen verder en ziet ze met vertrekken. Ze stapte in en ze zag er weer prachtig uit. Ik vroeg wat de plannen waren en ze verzekerde me dat ze wel weer ene of twee zou binnendoen. Ze lachte en kaatste de vraag terug. Ik vertelde over Els en dat ze er weer ging zijn. Moest ik het te druk hebben, zou ze wel thuis raken.
    Eens op de fuif begon het al goed. We gingen er stevig tegenaangaan en cocktails was het plan. Ze kwam terug met 4 cocktail. Happy hour was haar antwoord op mijn vragende blik.
    Het was weer heerlijk me uit te leven op de muziek. De slows. Plots stond mijn buurmeisje voor me. De eerste was voor mij. Ze verschoot dat ik zo gespierd was. Missie geslaagd dacht ik en hoopte dat Els hetzelfde zou denken.
    Het eerst nummer was gedaan en we lieten elkaar los. Ik draaide me even om en nam een slok van mijn blue curaçao. Toen ik me terug omdraaide stond ik er nog alleen.
    Wie kwam me redden van de eenzaamheid. Juist ja, Els.
    Ze verontschuldigde haar dat ze zo laat was. Ze had haar vriend net betrapt met zijn collega. Ze had enkel een compromitterende foto genomen. Ze kon die nog wel eens gebruiken om hem het zwijgen op te leggen meende ze. Wat heb ik die borsten gemist dacht ik toen ik ze tegen me aan trok. Het tweede nummer was al even bezig, dus veel tijd was er niet meer. Ze maakte me ineens duidelijk dat mijn buurmeisje niet met mij naar huis zou gaan.
    Na het derde nummer kwam ze er terug bijstaan. Ik lichte haar in hoe het zat. Ze lachte en wist wat haar te doen stond. Ze nam haar glas en was weg. Gaf me nog een kusje en fluisterde: "Voorzichtig en geniet er van." Ik glimlachte enkel.
    Daarop haalde Els een sleutel boven. Ik keek haar vragend aan. Het was van haar oma's appartement. Die was voor 2 weken op cruise en zij moest de planten gaan water geven. Vandaag mocht ik haar bloempje water geven.
    Onderweg vertelde ze over haar vriend en hoe hij haar vernederde en zwart maakte bij collega's. Ik had echt met haar te doen. Ze verdiende dat niet. Wat zij deed was misschien ook niet juist, maar ik kon het begrijpen en ik had er tenslotte deugd van.
    Ik belde voor alle zekerheid op thuis om te zeggen dat ze me niet moesten verwachten voor 's morgens. Anders waren ze ongerust en belde ze me ,ongelegen waarschijnlijk, op.
    We nestelde ons in de zetel nadat ze knuffelrock muziek had opgezet. We praatte wat, knuffelde wat en kuste wat. Het was fijn, maar minder intens als vorige keer. Als ik om uitleg vroeg, keek ze me een beetje angstig aan en zei dat ze eigenlijk geen zin had in vrijen, ze wilde gewoon geknuffeld en vertroeteld worden. Ik stelde haar gerust en kuste de twijfel in haar ogen weg.
    Eerst werd er weinig gezegd. We lieten ons drijven op de muzikale golven van de romantische en soms tragische teksten van de liedjes.
    Plots begon ze haar hemdje los te knopen, vervolgens trok ze mijn t-shirt over mijn hoofd. Ik liet haar begaan en wachtte af waar dit toe zou leiden. Nadat ze haar bh uitgedaan had, legde ze haar terug tegen met aan. Ze wilde enkel mijn lichaam tegen het hare voelen. Ik had er weer goed aan gedaan naar de fitness te gaan. Ze streelde over mijn arm- en borstspieren.

    Ik ga je hier moeten laten Dagboek. Ik moet mijn bedje in. ik moet er morgen vroeg uit.

    13-03-2016 om 00:00 geschreven door Droom Gans  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 20/03-26/03 2023
  • 11/01-17/01 2021
  • 02/11-08/11 2020
  • 03/08-09/08 2020
  • 13/07-19/07 2020
  • 15/06-21/06 2020
  • 30/03-05/04 2020
  • 24/06-30/06 2019
  • 10/06-16/06 2019
  • 03/06-09/06 2019
  • 17/09-23/09 2018
  • 27/08-02/09 2018
  • 30/07-05/08 2018
  • 23/07-29/07 2018
  • 10/07-16/07 2017
  • 05/12-11/12 2016
  • 06/06-12/06 2016
  • 18/04-24/04 2016
  • 11/04-17/04 2016
  • 04/04-10/04 2016
  • 14/03-20/03 2016
  • 07/03-13/03 2016
  • 29/02-06/03 2016
  • 22/02-28/02 2016

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !



    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs