Inhoud blog
  • missie en visie
  • mijn doel
  • origineel idee
  • droom en passie
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Van droom naar een orgineel idee
    mijn droom en passie
    28-01-2019
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.origineel idee
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Als je een winkel binnen stapt is het bijna overal precies het zelfde en dat is juist wat ik niet wil. Ik wil klanten laten zien dat het niet enkel een winkel is om te shoppen ik wil hun een andere ervaring meegeven bij het shoppen. Ik wil een winkel waar klanten zich thuis voelen. En dit zal ik doen door zetels in de winkel te plaatsen in de winkel dit geeft een andere sfeer en gevoel. Zodat klanten  op een rustige manier de artikelen kunnen bekijken. Ik vindt het dan ook heel belangrijk dat klanten zich relaxt voelen met deze reden zal ik op het einde van de winkel een speciale hoek maken waar klanten rustig een drankje kunnen drinken.

    28-01-2019 om 15:15 geschreven door dreamy girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.droom en passie

     

    Ik zal wat meer vertellen over mijn persoonlijke droom en passie. Mijn droom is om later zelfstandig een winkel te openen. Ik ben nu 19 jaar en ik hoop dat ik zelfstandig kan beginnen als ik 25 jaar ben.  Ik zou graag een mode winkel openen met verschillende accessoires zoals sjaals, handtassen en kleine juwelen. Dit is echt mijn passie waar ik van hou de mode wereld.  Ik ben graag bezig met de mode en ik deel graag deze passie met de particulieren. Ik ben  al ben al van jonge leeftijd bezig met de nieuwste mode trends. Deze informatie vond ik online en in de modeboekjes. De verkoop lijkt voor mij een ideale job ik ben heel sociaal dus elke dag in contact komen met mensen is voor mij een droom. ik hoop dat ik deze droom op een dag werkelijkheid wordt. 

    28-01-2019 om 15:10 geschreven door dreamy girl  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)

    Archief per week
  • 11/02-17/02 2019
  • 28/01-03/02 2019

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs