Persoonlijk Wapenschild
 
  
Over mijzelf
Ik ben Douterloigne Robert
Ik ben een man en woon in Moeskroen (Belgie) en mijn beroep is Brugpensioen.
Ik ben geboren op 20/09/1951 en ben nu dus 72 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: Fietsen , Miniatuir treinen , Voetbal , enz en dit is mijn hond REX.
Foto
Inhoud blog
  • Dierenpark Paradisio
  • Vaderdag
  • op de glijbaan
  • Moederdag
  • Mattéo en Hugo
  • Ik mag zijn
  • Vrienden zoals jij en ik
  • Verjaardag Hugo
  • Valentijn
  • Kerst
  • Fotos Sinterklaas 2007
  • Sinterklaas 2007
  • Schoolfotos
  • Gestorven Familieleden
  • Halloween
  • Wintertijd
  • Verjaardag van Mijn Dochter
  • Een dag
  • Het leven
  • Roosje
  • De Herfst
  • Verjaardag Mattéo
  • Zelf gemaakte video
  • Bonsäi tentoonstelling
  • Vadertjesdag
  • Schoolfeest
  • Moederdag 2007
  • Rex het engeltje
  • Pasen
  • Geluk
  • trouw Fotos
  • Verjaardag HUGO 4 Jaar
  • Verjaardag Hugo en Rita
  • Valentijn
  • Vivo Per Lei
  • Kon ik je maar
  • In je hartje
  • Laat me iemand voor je zijn
  • Kerstmis in verschillende landen
  • Kerstprentjes
  • Oude Zeilschepen
  • Sinterklaas 2006
  • Dansende Fonteinen
  • Sinterklaas
  • Halloween
  • Verjaardag
  • Dierenparadijs
  • De Roos
  • Kleine dingen
  • Ga je mee
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Zoeken in blog

    Foto
    Een interessant adres?


    Beste vrienden,
    indien u afscheid wenst
    te nemen  wegens het
    sterven van uw poes 
    of hond klikt
    dan op de poes

    Welkom op NETLOG!

    Komen julie er bij

    Mijn favorieten
  • Kiras gedichtensite
  • Blog van vriend Jean marc
  • Een lieve vriendin
  • Ingrid's Hobby
  • Blog van mijn echtgenote
  • Foto
       
    FIFA WEBSITE
    Foto
    Hier vind je allerlei blogtips, computerweetjes,
    html-codes en javascript toepassingen,
    maar ook andere interessante onderwerpen.

        Welkom op Computertips
    Bij Zonnegroeten

    Ga eens een kijkje nemen
    bij mijn echtgenote

        Welkom op blog van Rita
    Welkom bij RITA

    Deze blog is uitsluitend
    gemaakt voor mijn hond
            TOMMY 
     Welkom op de blog van Tommy
           Klik op de hond


    klik op de Button en u komt
    in de blog van alles wat
     
    Kleinzoon
          Hugo
    Foto
     
    Bij de fotograaf
     
    Daar krijgt u dorst van

    Hugo met broer Mattéo

    Met tigro
     
    Thuis in mijn zetel
     
    Foto op school

    Bootje varen

    Waterpret

    En nu een ritje maken

    Een ballenbad nemen

    Op de draaimolen

    En goed vergezeld he
     
    Met mijn politiemoto

    Hugo met zijn poesje
     
    Schoolfoto
     
    Beste wensen voor 2007
     
        Hugo 4 jaar
     
        Spiderman Hugo
     
        Superman Hugo

      Met mijn Mama Véronique

         Mijn verjaardag 4 jaar
     
        Ziet er lekker uit
     
        Schoolfoto 2007
     
        Nieuwjaarswensen
                  2008
    Foto
      Ter Nagedachtenis van onze overleden familieleden
        Mijn Vader was 71 jaar
     
      04/02/1925.. + 19/05/1996
      Mijn Schoonvader was
                 73 jaar

     
    30/06/1924..+ 26/12/1997
      Mijn Schoonmoeder was
                 66 jaar

     
    21/03/1926..+ 07/04/1992
    Mijn Blog Vrienden
  • bloggen.be/amouretje
  • bloggen.be/johnnyenchristiane
  • bloggen.be/magda
  • bloggen.be/raf en ginette
  • bloggen.be/setpoint
  • bloggen.be/foxy1950
  • bloggen.be/freddy_en_patty
  • bloggen.be/leek78
  • bloggen.be/johan1958
  • bloggen.be/pierre1951
    Mijn Blog Vrienden
  • bloggen.be/marleentje
  • bloggen.be/marcella
  • bloggen.be/sissi
  • bloggen.be/ria53
  • bloggen.be/gianni
  • ROBERT DOUTERLOIGNE
    zoals het klokje thuis tikt
      
     
                                                          
    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het leven
    788.jpg
    Het leven is een reis
    en je weet niet waarheen.

    Soms ga je met iemand
    soms reis je alleen.

    Maar hoe het ook gaat
    en waar je ook blijft

    Vergeet nooit de vriend
    die dit voor je schrijft

    28-09-2007 om 11:05 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (6 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Roosje

     

     
     Vandaag breng ik je een roosje zo zoet
    Ik schenk het jullie met een warme zoen
    En een zeer  lieve welgemeende groet!
    Nog een fijne dag gewenst
     
     
     
     
     
     
     
     

    28-09-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    22-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Herfst



    Windstille dagen, grijs en kil
    strakblauwe luchten vol vogelgeluiden
    Trekvogels verzamelen in massaliteit
    voor hun nakende trek naar het warmere zuiden

    Schitterende kunstwerken van spinnenraggen
    door de dauw bezet met parelsnoeren
    In elzen en berken voeren groepjes sijsjes
    kwetterend voldaan hun acrobatische toeren

    Spechten hakken verwoed op hazelnoten
    vlinders genieten van de laatste zonnestralen
    Ijlende dieren die voor hun winterslaap
    naarstig bezig zijn hun voorraad op te halen

    Ruige hemels in torenhoge formaties
    met dreigende "laatste-oordeel"wolken
    Zonsondergang in subtiele nuances
    zachte pasteltinten die de morgen bevolken

    Het berkenblad verkleurt stilaan geel
    de kastanje wordt goudkleurig mooi.
    De eik verstomt in rood-violet
    bomen wedijveren om de mooiste tooi...

    22-09-2007 om 11:35 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    25-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag Mattéo


     

    Bij deze bijzondere dag
    Sta ik even stil.

    Geluk en blijdschap
    Is wat ik je wensen wil.

    Deze bijzondere dag
    Maar één keer in het jaar.

    Een dag waarop alles mag.
    Om mijn kleinzoon zijn
    verjaardag te vieren

    Is vandaag 25 juli 2007
    3 jaar.

     Hier enkele Fotos

                                                  

                                        ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

    25-07-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Zelf gemaakte video


    PASEN


     

    Klik Op de pijl om de video te starten

    Fotos van het paasfeest

    12-07-2007 om 11:49 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    24-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Bonsäi tentoonstelling


    Hier ziet u enkele bonsai boompjes van de tentoonstelling
    die plaats vond in moeskroen op 23 & 24 juni 2007
    deze tentoonstelling was uitsluitend voorbehouden
    aan de leden van de club waar ook mijn echtgenote
    deel van uit maakt
    Hier geef ik een kleine uitleg over bonsai
                     
         
    Bonsai is een woord van Japanse afkomst.
    Het wordt gebruikt om een boom of een struik aan te duiden
    die in een ondiepe schaal wordt gekweekt, zodanig dat hij lijkt
    op een volwassen boom uit de vrije natuur.
    Het woordje bon betekend ondiepe schaal of pot,
    en sai betekend plant of beplanting.
    Maar het is niet zomaar even een boompje of struikje in een ondiepe schaal zetten
    en dan denken dat je een bonsai hebt.
    Nee, het doel van een bonsaikweker of liefhebber is het exact
    weergeven van de natuurlijke groeiwijze.
    Bonsai kan dus ook uw artistieke drang bevredigen,
    omdat de boompjes voortdurend groeien en veranderen.
    U kunt dus genieten van de veranderingen tijdens de seizoenwisselingen,
    zelfs als u in de stad woont.
    Want u kunt de bonsai ook plaatsen op uw balkon of dakterras.
    Ook kunt u een schitterende impressie creëren van bijvoorbeeld
    een miniatuurlandschap door bomen met stenen,
     beeldjes en/of andere planten te groeperen.
    De mogelijkheden zijn heel groot


                    Welkom op de website bonsaiclub Moeskroen
           Klik op de Bonsai om een
           bezoekje te brengen
        Deze site is wel in het frans

    24-06-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    10-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vadertjesdag

     

    Nooit meer

    De pijn stond in je ogen,
    je hebt heel hard gestreden,
    je wilde je kind niet verlaten.
    O, wat heb je toch geleden.

    Je stoere, sterke armen,
    die hielden me vaak vast.
    Ze zijn voorgoed verdwenen,
    ik draag nu een last.

    Ik sta hier bij het graf.
    Jouw pijn is nu de mijne.
    Langzaam wordt hij minder,
    maar zal nooit, echt nooit verdwijnen.

    Ik leg nu deze bloemen
    uit eerbied voor jou neer.
    Maar deze dag, de vaderdag
    wordt nooit zoals weleer.

        Mijn Vader was 71 jaar
     
      Bedankt voor alles wat u voor
    Mij heb gedaan

    10-06-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (8 Stemmen)
    05-06-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoolfeest



    Hier Ziet u enkele fotos van mijn Kleinzonen
    Hugo en Mattéo
    Op de schoolfotos heb ik Hugo en mattéo omringt
    zodat u ze terug vind en op de fotos van het feestje
     heb ik er gewoon de naam op geplaast
    Jammer maar ik heb geen enkele foto kunnen nemen
    van Mattéo en de reden daarvan is
    nadat ik enkele fotos had genomen heb ik problemen gekregen met
    de batterij en heb geen enkele foto meer kunnen maken
    Maar dit zal in orde komen gezien ik ze zal kunnen verkrijgen
    op school
    dus nog wat afwachten voor de volgende fotos






    05-06-2007 om 11:29 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)

    13-05-2007 om 15:37 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    13-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Moederdag 2007

    moederdag/happymom3.gif
    moederdag/35.gif

    Een mooie dag in mei

    Op deze mooie dag in mei
    Maak ik mama blij

    Dan kom ik binnen met een rijmpje
    En een super leuk geheimpje

    Mama dit is voor jou
    Omdat ik zoveel van je hou


    Ik geef je een cadeau met een kus
    Samen met mijn lieve zus
    moederdag/21lvhmd1a.gif

    Mama dit is voor jou bedoeld
    We weten hoe je je voelt

    Papa zit in een boot
    Met jou op z'n schoot

    Ik kan wel dansen en wel springen
    En het mooiste lied uitzingen

    Mijn mama is ook heel erg lief
    Ik ben haar eigen hartendief


    moederdag/41.gif

    moederdag/45.gif
    moederdag/35.gif

    01-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rex het engeltje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen


    Ter nagedachtenis
    aan mijn trouwe
    vriend












    Je was de Trouwste hond die je maar kan wensen.
    Je verdedigde je gezin waar je maar kon.
    Intelligent, ondeugend, en voor niets of niemand bang.
    Bedankt voor je trouwe jaren dat je bij ons bent geweest
    en vreugde in ons gezin hebt gebracht.
    We denken nog steeds aan je, ook al hebben we een nieuwe huisvriend genomen,
    je was maar  blijft aan ons gezin gebonden.
    Trots laten we nog altijd foto's van je zien.
    Je  blijft de Grootste kanjer van je baasje Robert. 
    Niemand en dan ook Niemand kan aan je tippen volgens hem.
    Groetjes en veel liefs we denken aan je: Uw baasje Robert

    Deze foto is aangemaakt geweest door een
    goede vriendin ga ook eens een kijkje
    nemen op haar site

    01-05-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    08-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Pasen


    Dit zijn mijn twee kleinzonen Hugo en Mattéo
    hebben heel veel moeten zoeken naar de
    paaseitjes die de paashaas gebracht
    heb bij papy en mamy
    maar ook bij mijn mama en papa
    zie hier enkele fotos



     

    ZOU DE PAASHAAS AL GEWEEST ZIJN?


    Zou de paashaas al geweest zijn?
    kijk eens even om je heen
    ligt er soms een piepklein eitje
    bij een boom of naast een steen?

     

    Ga maar kijken bij de stuiken
    of je daar een eitje ziet
    zou de paashaas al geweest zijn?
    kijk eens gauw - ík weet het niet.

    Rode eitjes, gele eitjes
    paarse eitjes – groen en blauw
    liggen er soms kleine eitjes
    helemaal speciaal voor jou?

    Ga meteen maar even zoeken
    misschien is hij al voorbij
    en als je eitjes hebt gevonden
    is er dan ook één voor mij?

     

     


     

    08-04-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    24-03-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Geluk
     

      GELUK

    's Avonds zit ik te staren
    naar de sterren in de lucht.
    In mijn gedachten klim ik dan
    bij eentje stiekem op zijn rug
    Hou ik me aan zijn stralen vast
    en ga mee op zijn vlucht.
    Op zoek naar vrede en geluk.

    Tegen de morgen zet hij mij weer af bij mij thuis.
    En zegt geluk moet je echt zoeken dichter bij huis.
     
    Het is niet te zoeken in het heelal.
    Of te koop in een of andere winkel.
    Geluk kun je ook niet verzinnen.
    Geluk zit gewoon bij een mensenlichaam
    diep van binnen
    En het is de mens zelf die moet bepalen.
    Of hij dat geluk naar boven wil halen...
     
    ROBERT
     

    24-03-2007 om 16:24 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    27-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.trouw Fotos

    Hier ziet u enkele fotos van Mijn Huwelijksdag
    Ik ben in het huwelijk getreden de zelfde dag
    van Mijn broer
    Was een mooi feest
    Maar het zal dit jaar op 27 mei 2007 juist
    30 jaar zijn dat we gehuwt zijn
    Dus zullen we daar weer een feestje
    moeten van maken
    En daarom dit gedichtje
                                      
    NU
     Nu slaat het grote uur en met ons als getuigen, Begint Uw avontuur
     Uw jawoord gaat nu wenken, en ’t wordt alom gehoord
     De ringen gaat U schenken; dus nu allee aan boord!
     Laat luidt de scheepsbel klinken, en hijs de vlag in top
     De wind waait uit het zuiden, kom kies het ruime sop
     Trouw zal de zon uw gids zijn, en ’s avonds gidst de maan
     En mocht er ooit eens mist zijn, zet dan de misthoorn aan
     Die houdt U van de rotsen ja spits gewoon uw oor
     Dan zult u nimmer botsen, noch gaat uw schip teloor!
     Dus aan boord nu zonder wachten, hebt saam een goede reis
     En ook al stormt het in de nachten, storm brengt U niet van de wijs!


    ROBERT

    27-02-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    25-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Verjaardag HUGO 4 Jaar

    Als ik jarig ben, dan ben ik blij

    Hiep hoi, ik ben weer jarig
    en iedereen is aardig
    alle kadootjes zijn voor mij
    ze zingen lang zal Je leven
    iedereen wil me kusjes geven
    en al m'n vriendjes zijn erbij

    'k Heb een pet, een fluit en een vlag
    er zijn slingers overal
    het is feest in huis, de hele dag!
    Als ik jarig ben dan ben ik blij!
    Er is taart en koek met hagelslag
    er is kip met appelmoes
    en patat omdat ik het zeggen mag!

    Vandaag Ben ik 4 jaar jong en ik
    viert mijn verjaardag op de zelfde
    dag van mijn oma want ik ben geboren
    op de zelfde dag.
    dus vieren wij een dubbel feest en dat
    vind ik nu zo fijn en natuurlijk met
    al de geschenkjes er bij
    moet maar kijken naar de fotos
    bovenaan er waren er heel veel

     

    Mijn naam is HUGO

    25-02-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    18-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Verjaardag Hugo en Rita













     
     
     Gelukkige verjaardag 

    Een beetje romantiek
    om de pijn iets te verzachten
    Het grappige aan verjaren is
    dat anderen dat grappig vinden
    hoe dat te verklaren is


    Om de jarige te verblinden
    Ik vind het fantastisch leuk
    dat u beiden een streepje bij mag trekken
    en dat u op de zelfde
    dag bent geboren en dus
    op de zelfde dag uw verjaardag viert
    een leuke lieve kleinzoon
    en echtgenote

    Viert goed
    hiep hiep hoera ik feest mee
    Champagne dan kom ik ook
    Fijne dikke smack



    18-02-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    11-02-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Valentijn


    Valentijn.

    Kon ik maar een vogel zijn,
    Dan streek ik neer op jouw balkon,
    Om naar jou te kunnen kijken
    Tot het ondergaan van de zon
    .

     


    Misschien zou ik met mijn snavel
    Zachtjes tikken op je raam,
    Dan pikte ik mijn mooiste veertje
    En schreef daarmee jouw naam.

     


    Kon ik maar een vlinder zijn,
    Dan vloog ik regelrecht naar jou,
    Met in mijn pootjes een bloemenhart
    Dat zegt: 'Ik hou van jou.'
    Als je van dat hart zou eten,
    Zou je worden zoals mij,
    En zouden we samen vliegen,
    Ver de regenboog voorbij.

     
    ROBERT

    11-02-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    12-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vivo Per Lei



    Gezongen door ANDREA BOCELLI
    Voor de muziek klik op de pijl
    Robert

    12-01-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    09-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Kon ik je maar
    Klik op de afbeelding om de link te volgen










    Kon ik je maar even vast houden,
    al is het maar voor even.

    Al is het maar om één kusje te geven,
    al is het maar één blik in je ogen,
    al is het maar één lach naar jou,

    Kon ik maar even zeggen,
    hoeveel ik van je hou,
    hoe erg ik je mis,
    hoeveel je voor mij betekend,

    Maar ik zeg het in vier woordjes,
    ik hou van je

    Robert

    09-01-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    07-01-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.In je hartje
    _________(, _______________),
    ____(_, d888888888b, d888888888b
    _____d888888888888/888888888888b_)
    __(_8888888P'""'`Y8Y`'""'"Y88888b
    ____Y8888P.-'_____`______'-.Y8888b_)
    ___, _Y88P_(_(_(________)_)_)_d88Y_,
    ____Y88b, __(o__)______(o__)_d8888P
    ____`Y888___'-'________'-'__`88Y`
    ____, d/O_________c_________/Ob,
    _______/'., ______w______, .'_/
    _________.-`_____________`-.
    ________/___, _d88b__d88b____
    _______/___/_88888bd88888`__
    ______/___/__Y88888888Y_____
    ____________88888888____/__/
    _______`_`.__d8888888b, _//
    _________`.//.d8888888888b;_|
    ___________|/d888888888888b/
    ___________d8888888888888888b
    ________, _d88p""q88888p""q888b,
    ________`""'`____"`|____/`'""`
    ______________`.____|===/
    ________________>___|___|...In je hartje woont een elfje
    ________________/___|___|...Met een stemmetje zo fijn.
    _______________|____|___|...Dat je het alleen kunt horen
    _______________|____Y__/...Als je o, zo stil kunt zijn.
    __________________/__/...Luister altijd naar dat elfje
    ________________|_/|_/...Voor je iets lelijks denkt of doet,
    _______________/_/_/_|...Want dat stemmetje van binnen
    ______________/=/__|=/...Fluistert dan;
    _____________`"`___`"` ..."Wees lief en goed!"

    07-01-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Laat me iemand voor je zijn
    Klik op de afbeelding om de link te volgen
    Laat me iemand voor je zijn.....

    Iemand die je troost,
    als je verdriet hebt.

    Iemand die je hand vast houdt,
    als je iets eng vindt.

    Iemand die je laat lachen,
    als je niet zo vrolijk bent.

    Iemand die een knuffel geeft,
    als je dat even nodig hebt.

    Iemand die je voor altijd trouw blijft......

    ROBERT

    07-01-2007 om 00:00 geschreven door robdou  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


         
    Foto

    Archief per week
  • 01/09-07/09 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006

    Wie is hier??? Klik op de
    PC en vul je naam in
              Foto   

     





    Foto

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Foto

    Gastenboek
  • Avondgroetjes
  • maak er een gezellig weekend van Robert ondanks de mindere weersvoorspellingen....
  • Wandelgroetjes uit Borgloon
  • Onze Honden de Foxterriers Draadhaar Timmie en Daisy
  • Donderdaggroetjes en veel liefs van aan het zeetje.....

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    Foto

    Zoeken met Google




    Foto




    Achtergrond Gallerij
    Een klik op het prentje
    Deze site is wel opgesteld
    in het frans






    Hugo & Mattéo
    gaat eens met de muis op het prentje






    Hou gebruikt u Yukebox
    Om een liedje die afspeeld te doen
    stopen klikt u op het vierkantje van
     de yukebox en dan om een plaatje
     te laten spelen van uw keuze klikt
     u op het toetsenbord bijvoorbeeld
     (A01 en zo speeld plaatje nr1 af )

    Laurel & Hardy’s
    Hollywood
    :


     

     

    Foto

     

    Kleinzoon
    Mattéo
    Foto

     
    Wat uitrusten
     
    Een beetje relaxeren

    Discoman

    Mattéo met zijn broer Hugo
     
    In de mand
     
    Wel wat groot die pet

    Op de draaimolen

    Oeps al dat water

    Een ballenbad nemen
     
    De piraat
     
    Op de glijbaan
     
    Aan het nadenken
     
    Mijn opa zingt

    Mattéo met spiderman

    Véronique met Mattéo

    Mattéo met zijn Mama

    Verjaardagstaart van mijn Broer

     Mattéo met broer Hugo

     Mattéo,Hugo en Mama

    Het volledig gezin
     
        schoolfoto 2007
               

     
        Nieuwjaarswensen
                  2008

    Foto

     


     

     


    Huwelijksdag van mijn
     
      Ouders 25/06/1948
    Huwelijksdag van mijn
     
       Schoonouders 02/04/1948
    Huwelijksdag van mijn
     
       Zuster 03/01/1969
    Mijn Huwelijksdag de zelfde dag
     
       van Mijn Broer 27/05/1977
    Huwelijksdag van mijn
     
       Broer 27/05/1977
    Huwelijksdag van mijn
     
       Dochter 08/09/2001
    Foto

    Foto

    Foto

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs