Inhoud blog
  • Wandelclub De Grashoppers
  • the mighty moose band
  • gedichtje diddl
  • gedichtje
  • gedichtje
    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Over mijzelf
    Ik ben wendy, en gebruik soms ook wel de schuilnaam dorske.
    Ik ben een vrouw en woon in waar het goed is (belgie) en mijn beroep is .
    Ik ben geboren op 19/05/1980 en ben nu dus 43 jaar jong.
    Mijn hobby's zijn: winkelen,chatten,nieuwe vrienden maken.
    Foto
    Een interessant adres?
    Welkom op mijn blog!
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bovenloper178
    www.bloggen.be/bovenlo
    Zoeken in blog

    Laatste commentaren
    {TITEL_VRIJE_ZONE}
    Welkom bij ons Dorske haar blog !!!
    Bij ons Dorske
    08-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtje diddl
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-10-2007 om 14:29 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-10-2007 om 14:27 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.gedichtje
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-10-2007 om 14:26 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor lucke

    Voor: lucke
    De dingen die je zegt,
    ik geloof jou woorden
    ik geloof alles wat je zegt
    ik vertrouw jou,
    ik hou van jou
    blijf me trouw
    want ik kan niet zonder jou.

    Jij bent de gene waar ik echt van hou.
    En geloof me als ik zeg dat jij de ware voor mij bent.
    Ik geef heel veel om jou.
    Jij bent de gene waar ik voor vecht.

    In alles wat me te wachten staat.
    Je bent er altijd voor mij,
    je staat altijd voor me klaar als ik je nodig heb.
    Deze woorden heb ik geschreven voor jou
    omdat ik zo veel van je hou!

    08-10-2007 om 14:25 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IK WIL
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Ik wil

    Ik wil je knuffelen ik wil je bellen.
    Ik wil alleen maar bij je zijn.
    Ik wil zoveel tegen je vertellen.
    Als ik je zie voel ik me fijn.

    Ik doe nog maar een ding op een dag.
    Ik denk een hele dag aan jou.
    Ik denk vaak aan jou lag.
    Ik wil je knuffelen en gauw.

    08-10-2007 om 14:15 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Winnie the pooh
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-10-2007 om 14:12 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAPPY HALLOWEEN
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    08-10-2007 om 14:10 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    02-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    02-10-2007 om 19:31 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Klik op de afbeelding om de link te volgen

    VOOR ALLE BLOGGERS 


    NE KNUFFEL

    02-10-2007 om 00:00 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    28-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    liefdesgedichtjes



    Jij

    ik keek in je ogen
    en kon het bijna niet geloven
    de woorden die ze spraken
    was datgenen die me kracht gaven

    veel geluk in je leven
    iets anders wil ik jou niet geven
    heb allen voor je over
    dat gaat mijn verstand te boven
    ik wil je dit eeuwig beloven
    ik hoop dat jij mij zal geloven


    Ik hou van jou
    Lieve schat,
    Toen ik je voor eerst zag
    wist ik dat je de mijne was.
    Toen ik je voor het eerst kuste
    wist ik dat je van me hield.

    Toen we samen dingen gingen doen
    wist ik dat je me nooit zou verlaten.
    Ik wil alleen zeggen
    dat ik zoveel van je hou

    Verlaat me nooit



    Ik zweef als ik aan jou denk
    ik zweef als ik aan jou denk
    ik draai me om met een zwenk
    als ik jou zie staan
    dan ga ik achter je aan

    als jij mij niet meer ziet staan
    zal ik verder alleen door het leven gaan
    ik zal dan de rest van m'n leven treuren
    maar wat er ook gebeurt ik zal je altijd opbeuren
    ik blijf toch in jou geloven
    o als jij mij dat ook kan beloven.

    dit zijn de woorden van m'n hart
    ik hou alleen van jou m'n lieve schat
    ik wou je dit even zeggen
    ik zal je nooit naast me neer kunnen leggen
    jij hoort in mijn hart
    ik wacht op jou al eewig m'n schat
    ik laat je nooit meer gaan
    jij hoort in mijn bestaan.

    28-09-2007 om 13:30 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.wij
    Foto

    voila se dan ben ik met men vriend se

    28-09-2007 om 13:10 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.

    (`*•.¸( `*•.¸.....•*´ )¸.•*´)
    «´`•...*hey hallo*...•´`»
    (¸.•*´

    wensen
    Ik wens je een wereld vol bloemen
    Ik wens je een wereld vol licht
    Ik wens je van alles het beste
    een glimlach op je gezicht

    Ik wens je een leven vol liefde
    Geen tranen, geen zorgen, geen pijn
    Dat iedere dag hier op aarde
    Voor jou een cadeautje mag zijn!
    --<--<--<@
    ik wens je een hele fyne dag toe
    met hopelyk een beetje zonneschyn!!
    (¨`·.·´¨)
    .`·.¸(¨`·.·´¨)
    .... ×`·.¸.·´× (¨`·.·´¨)
    ....(¨`·.·´¨). ×`·.¸.·´×
    ... ×`·.¸.·´×*´¨)PRETTIG WEEKEND
    .................¸.·´¸.·*´¨) ¸.·*¨)
    ................(¸.·´ (¸.·` **EN VEEL LIEFS.......

    VAN Dorske80

    28-09-2007 om 13:02 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    27-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELLO
    HELLO BLOGGENTJE

    IK BEN HIER NOG NIEUW

    DUS IS HET HIER NOG EFFE WENNEN

    MAAR ER ZAL WEL IS VERANDERING INKOMEN HOOR

    DE BLOG GAAT OVER VANALLES EN NOG WAT

    ALLEE

    GROETJES

    EN TOT LATER

    DORSKE

    XXX

    27-09-2007 om 18:48 geschreven door dorske  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !


    DAT IS HET BLOG VAN ONS Dorske !!!!



    Mijn favorieten
  • bloggen.be
  • dorske

  • {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Zoeken met Google



    {TITEL_VRIJE_ZONE}


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs