Inhoud blog
  • Schoenenmode op de dijk
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    Foto
    l'armoireDOrée

    11-08-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Schoenenmode op de dijk
    Klik op de afbeelding om de link te volgen Tijdens mijn eerste wandeling op de dijk van het in stijl gekomen Nieuwpoort, krijg ik een ècht zomergevoel: tussen de naar mosselrestaurants-zoekende gezinnen merk ik de goed (en helaas minder goed) geïnterpreteerde zomertrends op waarover modemagazines het met nadruk hadden de laatste weken. Zomertrends, denk ik dan... 80's geïnspireerde montuurtjes . Hawaiaanse shorts. Uitnodigend korte hot pants. En, romeinse sandalen. Net wanneer ik voorbij een gerugzakte moeder loop vraag ik me af hoe iemand, ten tijde van het mode-imperium van de romeinse sandaal, er toch nog in slaagt de gevreesde Expeditie Robinson-look te creeëren . (lees: wat een "romeinse sandaal" had kunnen zijn zonder de sokken eronder)

    Even onwegdenkbaar als die romeinse sandaal, blijkt de aan moedersvoeten-pronkende Birckenstock. Deze comfi-sandaal is herhaaldelijk ideaal om ongehoorzame kinderen achterna te hollen en om tegelijkertijd trendy te zijn in dat strandjurkje.

    Een koetsduwende papa met een baggy worn-out jeans en -hier heb je ze weer- Birckenstocks maakt "de nieuwe man" opnieuw stoer.

    Een wandeling op de dijk beloofd ons een zomer vol mode voor zowel ijslikkende moeders van 3, als "fashionista's", als papa's, met de defossilisatie van de romeinse sandaal en het ongekende sex-appeal van de Birckenstocks.

    11-08-2009 om 01:06 geschreven door do  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)


    Archief per week
  • 10/08-16/08 2009

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren

    Archief
  • Schoenenmode op de dijk

    Foto


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs