Inhoud blog
  • Curry de helpende hond
  • Geboorte
  • Sneeuwheld
  • Hier is nog een foto van mij!!!
  • Sneeuw Sneeuw Sneeuw
    Gastenboek
  • Vale vacht lusteloosheid
  • Nog een Curry
  • Goede middag
  • Hallo

    Druk op deze knop als je graag in mijn gastenboek wilt schrijven.

    Startpagina !
    Zoeken in blog

    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    davyke
    www.bloggen.be/davyke
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    philippotargent
    www.bloggen.be/philipp
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    rani
    www.bloggen.be/rani
    www.2link.be
    meest populaire web sites van Belgiƫ
    Vergeet het niet !!!
    Als je info wilt over het gedrag van je hond of eender welk ras,
    stuur dan gewoon een mailtje naar curage_x@hotmail.com

    xxx
    Curry

    www.allesgratis.net

    Dog on the blog
    Curry's hondenblog
    De tofste hondenblog!!!
    19-06-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Curry de helpende hond
    Hallo liefste hondenliefhebbertjes,

    Weten jullie wat er nu gebeurt is? Mijn bazinnetje heeft haar tenen gebroken bij basketbal! Dus nu moet ik extra lief zijn voor haar. Want weten jullie dat hondjes het weten als iemand pijn heeft, net zoals ze kunnen weten als je bang bent. Dus nu ga ik opzij als ze dat vraagt, en trap ik niet op haar tenen, wat namelijk een slechte gewoonte is voor mij. Maar eigenlijk is die gewoonte toch niet zo slecht, want ik heb in een boek gelezen dat dat een teken is van bescherming, lief van mij he!!! :-D
    Hier heb ik een foto wanneer ik een kadootje opendoe!

    Truffels
    xxx Curry


    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)



    Foto

    E-mail mij

    Vind je dat er iets moet verbeterd worden aan mijn blog, wil je mij je eigen puppy verhaal vertellen van wat jouw supergekke hond heeft meegemaakt of wil je me gewoon een superlieve mail sturen druk dan...


    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     


    Blog als favoriet !

    Klik hier
    om dit blog bij uw favorieten te plaatsen!

    Laatste commentaren
  • Hielpen mij een keuze maken (Tim habib)
        op Hier is nog een foto van mij!!!
  • Hondenspeelgoed (Tim habib)
        op Sneeuw Sneeuw Sneeuw
  • Waf Waf Waf Waf Waf ...
    Rondvraag / Poll
    Wat is je favo dier?
    Hond
    Kat
    Konijn
    Paard
    Hamster
    Muis
    Andere (stuur me zeker een mailtje om te zeggen welk dier)
    Ik hou niet van dieren
    Bekijk resultaat


    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    kris
    www.bloggen.be/kris
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    sportnews
    www.bloggen.be/sportne
    Willekeurig Bloggen.be Blogs
    bigietie1951
    www.bloggen.be/bigieti

    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs