Dinneke op stap .....
Foto

Over mijzelf
Ik ben dinneke
Ik ben een vrouw en woon in Londerzeel (belgie) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 07/03/1956 en ben nu dus 68 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: wandelen.

Ik ben mama/ stiefmama van 6 kids, Sven, Ken, Claire,Joelle, Tom & Bram.
Samen met mijn partner hebben we 3 kleinzonen, Zeno 11 jaar, Robbe 4 jaar & Aicko 4 maand.


stil staan is


gastenboek

 


Mijn favorieten
  • mijn wereldje
  • wandelfoto's van fille&erika
  • easywalk
  • zotte mie
  • home & beauty

  • Foto

    Foto

    Foto

    Belevenissen in alle hoekjes van vlaanderen
    27-11-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.27-11-2010 Mazenzele 22 km

    org;   W.S.V. HORIZON OPWIJK

    Zaterdagochtend, bibberkoud, alles ziet er wit uit buiten.
    Dochterlief kan niet mee gaan stappen, ze heeft andere verplichtingen vandaag, maar Zeno is blijven logeren dus gaan we met ons twee op stap.
    Richting Mazenzele(Opwijk).Hier ben ik nog niet eerder geweest dus het is voor mij een nieuwe streek die we gaan verkennen.
    We vertrekken om 10u30 en gaan voor de 20 km.
    DE eerste 6 km gaan langs weilanden die door de vrieskou prachtig aantonen, alles wit, vlug een paar kiekjes nemen en zien wat er achter de bocht is.De eerte kontrole bevind zich in een klein dorpke rechtover een klein kerkje waar we onze boterhamen binnenspelen .
    Hup, wij op weg voor de volgende 7 km die ons langs bossen en kleine padden voeren waar blijkbaar de tijd is blijven stilstaan.De tweede controle is in zicht en we verlangen naar een warme drank.Als de dorstige gedronken hebben kunnen we ons terug klaar maken voor de laatste km door bos en velden.
    Prachtstreek, een beetje heuvelachtig en zeker voor herhaling vatbaar.









    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (1)

    30-11-2010
    Mazenzele of lokaal noemen ze het daar Mazel

    Een aangename avond toegewenst vanwege Amor Fati !


    Wie een goed humeur bewaart, wordt veel last en zorg bespaard.

    Matigheid met eten bevordert een gezond lichaam, matigheid met mensen bevordert de gemoedsrust

     
    stoomtrein10.jpg

    30-11-2010, 16:34 geschreven door Amor Fati



     wandelgids

    marching




    Foto

    Categorieën
  • wandelen (9)

  • Inhoud blog
  • Winterwandeling wolvertem 20 km
  • 16de Antivriestocht Nieuwenrode 12 km
  • 25ste Eindejaarstochten - Winterserie A.P.W.C. 16 km
  • Hingene ( bornem) kerststallentocht 5km
  • Brugge binneste buiten 16 km
  • 12-12-2010 wolvertem 21 km
  • 11-12-219 Gent bij nacht 15 km
  • 27-11-2010 Mazenzele 22 km
  • 21/11/2010-Boom- 17 km.
  • 20/11/2010- Heldergem-12 km

    Foto

    wandelagenda

    waar gaan we heen


    Druk op het knopke om mij een kriebel te sturen.


    Dinneken Windey

    Maak je eigen badge


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs