Dinneke op stap .....
Foto

Over mijzelf
Ik ben dinneke
Ik ben een vrouw en woon in Londerzeel (belgie) en mijn beroep is .
Ik ben geboren op 07/03/1956 en ben nu dus 68 jaar jong.
Mijn hobby's zijn: wandelen.

Ik ben mama/ stiefmama van 6 kids, Sven, Ken, Claire,Joelle, Tom & Bram.
Samen met mijn partner hebben we 3 kleinzonen, Zeno 11 jaar, Robbe 4 jaar & Aicko 4 maand.


stil staan is


gastenboek

 


Mijn favorieten
  • mijn wereldje
  • wandelfoto's van fille&erika
  • easywalk
  • zotte mie
  • home & beauty

  • Foto

    Foto

    Foto

    Belevenissen in alle hoekjes van vlaanderen
    12-12-2010
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12-12-2010 wolvertem 21 km

    Organisator: W.S.V.'T FLUITEKRUID WOLVERTEM


    Ik had ze al zien hangen !! Rode volgpijlen, juist achter de hoek vanwaar ik woon.

    De tocht ging voorbij onze achtertuin bij manier van spreken.
    Dus zondagmorgend ging de start niet vanaf de inschrijving maar vanaf onze achtertuin; wel tof gemakkelijk, zo konden we direkt beginnen stappen zonder ons te verplaatsen.
    We stapten eerst richting Nerum , Wovertem enz...
    Na ongeveer een 8 km kwamen we aan de inschrijving waar we ons braaf zoals het hoort inschreven, boetrham binnen speelden en dan terug op weg richting westrode.
    Leuke tocht langs velden en boerenerven, afwisselend langs bos en huizen.




                                                                                 



    Geef hier uw reactie door
    Uw naam *
    Uw e-mail *
    URL
    Titel *
    Reactie * Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow
      Persoonlijke gegevens onthouden?
    (* = verplicht!)
    Reacties op bericht (0)


     wandelgids

    marching




    Foto

    Categorieën
  • wandelen (9)

  • Inhoud blog
  • Winterwandeling wolvertem 20 km
  • 16de Antivriestocht Nieuwenrode 12 km
  • 25ste Eindejaarstochten - Winterserie A.P.W.C. 16 km
  • Hingene ( bornem) kerststallentocht 5km
  • Brugge binneste buiten 16 km
  • 12-12-2010 wolvertem 21 km
  • 11-12-219 Gent bij nacht 15 km
  • 27-11-2010 Mazenzele 22 km
  • 21/11/2010-Boom- 17 km.
  • 20/11/2010- Heldergem-12 km

    Foto

    wandelagenda

    waar gaan we heen


    Druk op het knopke om mij een kriebel te sturen.


    Dinneken Windey

    Maak je eigen badge


    Blog tegen de wet? Klik hier.
    Gratis blog op https://www.bloggen.be - Meer blogs